پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2371
نویسنده : امير محمدي
دانلود Gensoid v2.4.3 - شبیه ساز کنسول سگا برای اندروید به همراه بازی

نرم افزار Gensoid یک شبیه ساز است که به وسیله آن می توانید بازی های کنسول سگا را در گوشی اندروید خود بازی کنید. این نرم افزار با کمترین حجم ممکن این این کار را انجام می دهد. بازی هایی که فعلا برای این نرم افزار در نظر گرفتیم علاالدین، کتاب جنگل، مرتال کمبات (Mortal Kombat)، رامبو 3، مسابقه موتور سواری رود راش 3، بازی سواران غروب آفتاب، تینی تون، Flintstones، Tazmania، Flicky و Super Volleyball می باشد.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , موبايل , موبايلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Gensoid v2 , 4 , 3 - شبیه ساز کنسول سگا برای اندروید به همراه بازی ,



دانلود Running Fred v1.4.9 - بازی موبایل بازگشت فرد v
نوشته شده در جمعه 17 شهريور 1391
بازدید : 1344
نویسنده : امير محمدي
دانلود Running Fred v1.4.9 - بازی موبایل بازگشت فرد

بازی Running Fred دارای گیم پلی جذاب، طراحی جالب و گرافیک بالا می باشد. مرگ به دنبال شماست و شما تنها کاری که می توانید انجام دهید فرار کردن از آن است. اگر دوست دارید عکس العمل پذیری خود را بسنجید این بازی را انجام دهید. در حین فرار از مرگ تله های بسیار زیادی در راه شما وجود دارند شما باید تک تک آن ها را شناسایی کنید و راه گریز از آن را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست آورید و از حرکات اکروباتیک طراحی شده استفاده کنید. در این بازی شما به جز فرد می توانید از کاراکتر های دیگر نیز استفاده کنید. این بازی شباهت بسیاری به بازی sonic دارد. این بازی برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر طراحی و آماده شده است


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,



آهنگ جدید و زیبای سعید عسرا (آغوز دار)
نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 3948
نویسنده : امير محمدي

سعید عسرا نامی آشنا در رپ گیلکی......پس از استقبال بیش از انتظار آلبوم تره اوچین این بار سعید عسرا آهنگ جدیدی با نام آغوز دار رو تقدیم به همطنانش میکنه.

پیشنهاد میکنم این آهنگ زیبا رو حتما دانلود کنید

 

دانلود    O.P-Aghooz-Dar


:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید و زیبای سعید عسرا (آغوز دار) ,



دانلود Botanicula - بازی موجودات كوچك بوتانیکولا
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391
بازدید : 1441
نویسنده : امير محمدي
دانلود Botanicula - بازی موجودات كوچك بوتانیکولا

در بازی Botanicula، ماجراجویی از بالای یک درخت شروع می شود که برگ های آن به رنگ سبز و شاخه های آن از همه نوع میوه ای پر شده و خانه 5 دوست به نام های آقای فانوس، آقای چوبخوار، آقای خشخاش، آقای پَر، خانم قارچ كه هر كدام دارای مهارت ها و توانایی های خاص خود هستند در بالای این درخت قرار دارد. گروهی از انگل های گرسنه به این جنگل هجوم آورده اند و سعی در نابود کردن جنگل و افراد ساکن در آن را دارند. آن ها تصمیم دارند تا برای شام خود به خانه این 5 دوست حمله کنند. حالا این دوستان کوچولو باید برای نجات خود و یک بذر کوچک که آخرین بازمانده درختان جنگل است و در شکم آقای فانوس پنهان شده تلاش کنند تا بتوانند از جنگل خارج شده و از دست هیولاهای انگلی بگریزند. در بین راه آنها دچار تله و دام هایی می شوند که این هیولاها بر سر راهشان قرار داده اند. برای گذر کردن از این تله ها آنها باید در 150 مرحله متنوع و جذاب یک سری پازل ها که هر کدام از آن ها راه حلی مبتکرانه و خلاقانه دارند را حل کنند تا بتوانند این دام ها را از سر راه برداشته و راه خروج را پیدا کنند. با افزایش سطح امتیازات در هر مرحله به شما به صورت پنهانی پاداش داده می شود. بازی با انیمیشن های جذاب، موسیقی های بانشاط و فوق العاده و گیم پلی مسحور کننده خود به گونه ای است که علاوه بر کوچکتر ها بزرگترهای خانواده را نیز به پای کامپیوتر کشانده و ساعت های زیادی آنان را مجذوب خود می کند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Botanicula - بازی موجودات كوچك بوتانیکولا ,



پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 23
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 1071
نویسنده : امير محمدي
پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 23

انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند. و در حال حاضر که دو قسمت سینمایی آن عرضه شده یکی از پربیننده ترین انیمیشن ها لقب گرفته است. به همین دلیل ما سریالی که قسمت های مختلف آن عرضه شده و با موضوع پاندای کونگ فو کار است را برای شما در نظر گرفته ایم. Kung Fu Panda Legends of Awesomeness نام این سریال جذاب و دیدنی است که می تواند اسباب سرگرمی همه را فراهم کند. کارها و شیطنت های پاندا به همراه دیگر استادان و همچنین مبارزات پاندا مطمئنا باعث سرگرمی شما خواهد شد.
کیفیت بسیار مناسبی که این سریال دارد به موفق تر بودن آن کمک خواهد کرد. فصل اول این انیمیشن به تازگی عرضه شده است. ما سعی کرده ایم تا بهترین کیفیت را با کمترین حجم ممکن گردآوری کنیم تا کار دانلود قسمت های مختلف برای شما کاربران آسان تر شود. پیشنهاد می کنیم حتما این سریال فوق العاده را دانلود کرده و از تماشای کارهای هیجان انگیز این پاندا لذت ببرید.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 23 ,



دانلود Google Earth v7.0.0.7386 - گوگل ارث نسخه اندروید
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 1288
نویسنده : امير محمدي
دانلود Google Earth v7.0.0.7386 - گوگل ارث نسخه اندروید

پس از ارائه موفقیت آمیز نرم افزار Google Earth برای ویندوز و رایانه های خانگی گوگل حالا نسخه های جدید را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید ارائه کرده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر GPS از این نرم افزار کارآمد بهره بگیرند. تقریبا تمامی قابلیت های نسخه های معمولی در نسخه مخصوص اندروید هم گنجانده شده و نمایش با بهترین کیفیت و امکان مشاهده ساختمان ها به صورت سه بعدی از جمله مواردی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Google Earth v7 , 0 , 0 , 7386 - گوگل ارث نسخه اندروید ,



دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391
بازدید : 1067
نویسنده : امير محمدي
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

نسخه ی 32 بیتی هم اضافه گردید.

خوشحالیم جز اولین سایت هایی در جهان هستیم که نسخه نهایی ویندوز 8 را برای دانلود عموم قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد نسخه نهایی ویندوز 8 است که شب گذشته انتشار پیدا کرد و شامل تمامی موارد موجود در ویندوز 8 نیز می باشد. این نسخه ایمیج اصلی مایکروسافت بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده است. دوستانی که در حال دانلود ویرایش N بوده اند تا 10 روز آینده لینک های آن باقی خواهد ماند.

بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی

ویندوز 8

انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.




دقت داشته باشید هنوز هیچ کرک مطمئنی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است و شما میتوانید به صورت 30 روزه از آن استفاده کنید. در صورت ارائه هرگونه کرک سالم ویندوز 8 می توانید آن را از آسان دانلود دریافت کنید!

نسخه

Windows 8 Enterprise

کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در

اینجا

می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی ,



بازدید : 1654
نویسنده : امير محمدي
دانلود Snakes and Ladders Ludo v6.0 - بازی ماروپله برای اندروید

بازی جذاب ماروپله را این بار برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم تا این بازی خاطره انگیز را حالا با گوشی تلفن همراه تجربه کنید.

Snakes and Ladders Ludo

همان بازی انداختن تاس و شانس صورت می گیرد و پله هاست که کاربر را به خانه پایانی می رساند گاهی هم مارها نیش می زنند و می بایست به خانه های پائین تر بازگشت.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , موبايلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Snakes and Ladders Ludo v6 , 0 - بازی ماروپله برای اندروید ,