حساب بی حساب!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حساب بی حساب!!
نوشته شده در سه شنبه 6 ارديبهشت 1385
بازدید : 2025
نویسنده : امير محمدي

 

با داغ شدن بحث برچيدن يارانه ها و با توجه به اين که به منظور زمينه چينی اجرايی طرح شوک تراپی در ماههای اخير در قبض های آب, برق و گاز ارسالی به مردم ميزان يارانه ای که دولت مدعی است بابت مصرف آنها می دهد قيد می شود, يک خواننده روزنامه آفتاب يزد در ستون "روی خط آفتاب" به محاسبه متقابلی دست زده که جالب و خواندنی است:

"در فيش گاز نوشته شده: هزينه گار مصرفى شما 28 هزار تومان، يارانه پرداختى توسط دولت 24500 تومان، مبلغ قابل پرداخت توسط من 3500 تومان

 بسيار خب، من هم براى دولت فيش صادر مى كنم حقوق هر ساعت 6 دلا‌ر، روزانه 45600 تومان، حقوق ماهيانه من يك ميليون و 400 هزار تومان، دريافتى من از دولت ۳00 هزار تومان ....پس يارانه پرداختى من به دولت يك ميليون و ۱00 هزار تومان، حالا‌ شديم بى حساب." .... نه بابا صبر کنید کجا بی حساب؟؟!!! من کلی از دولت طلبکار میشم اینجوری




:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: حساب بی حساب!! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
عسل در تاریخ : 1390/2/29/4 - - گفته است :
سلام عزیزم ببخشید دیروز عجله داشتم نشد لینکت کنم امروز لینکت کردم

<-CommentGAvator->
عسل در تاریخ : 1390/2/29/4 - - گفته است :
سلام عزیزم ببخشید دیروز عجله داشتم نشد لینکت کنم امروز لینکت کردم

<-CommentGAvator->
hamid در تاریخ : 1390/2/26/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز

از وبت ممنون

به ما هم سر بزن و در فروم ما حضور داشته باشید

www.koleposhti.vcp.ir

پاسخ:خواهش ميكنم.حتما

<-CommentGAvator->
parham در تاریخ : 1390/2/24/6 - - گفته است :
salam

mamnoon ke oomadi

hamoonjoori ke gofti linket kardam


پاسخ:سلام ممنون دوست عزيز

<-CommentGAvator->
Shahin در تاریخ : 1390/2/24/6 - - گفته است :
salam khedmat shoma dost geram weblageton vagean gashang bod
age vagt dashtid be man ham sari bezanid
mamnon
lover.love

<-CommentGAvator->
parham در تاریخ : 1390/2/23/5 - - گفته است :
سلام
وب قشنگي داري
خوشحال ميشم به منم سر بزني

<-CommentGAvator->
محمد امین در تاریخ : 1390/2/23/5 - - گفته است :
وبت عالیه به وب ماهم سر بزن

www.g-star.loxblog.com


پاسخ:چشم حتما دوست عزيز


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: