مدیر و منشی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مدیر و منشی
نوشته شده در دو شنبه 26 ارديبهشت 1390
بازدید : 1948
نویسنده : امير محمدي

مدیر به منشی میگه برای یه هفته باید بریم مسافرت کارهات رو روبراه کن
منشی زنگ میزنه به شوهرش میگه: من باید با رئیسم برم سفر کاری, کارهات رو روبراه کن
شوهره زنگ میزنه به دوست دخترش, میگه: زنم یه هفته میره ماموریت کارهات رو روبراه کن
معشوقه هم که تدریس خصوصی میکرده به شاگرد کوچولوش زنگ میزنه میگه: من تمام هفته مشغولم نمیتونم بیام
پسره زنگ میزه به پدر بزرگش میگه: معلمم یه هفته کامل نمیاد, بیا هر روز بزنیم بیرون و هوایی عوض کنیم
پدر بزرگ که اتفاقا همون مدیر شرکت هست به منشی زنگ میزنه میگه مسافرت رو لغو کن من با نوه ام سرم بنده
منشی زنگ میزنه به شوهرش و میگه: ماموریت کنسل شد من دارم میام خونه
شوهر زنگ میزنه به معشوقه اش میگه: زنم مسافرتش لغو شد نیا که متاسفانه نمیتونم ببینمت
معشوقه زنگ میزنه به شاگردش میگه: کارم عقب افتاد و این هفته بیکارم پس دارم میام که بریم سر درس و مشق
پسر زنگ میزنه به پدر بزرگش و میگه: راحت باش برو مسافرت, معلمم برنامه اش عوض شد و میاد
مدیر هم دوباره گوشی رو ور میداره و زنگ میزنه به منشی و میگه برنامه عوض شد حاضر شو که بریم مسافرت...




:: برچسب‌ها: مدیر و منشی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ایلیا در تاریخ : 1390/2/26/1 - - گفته است :
http://ebihamedi.loxblog.com
چرا اینجوری درجش نکردین

<-CommentGAvator->
ایلیا در تاریخ : 1390/2/26/1 - - گفته است :
سلام آقا امیر گل
من اصلا حواسم به لیست آخرین مطالب نبود
من میومدم تو وبلاگتون یه راست میرفتم صفحه اصلی چون تو صفحه اصلی هم مطالب جدید نبود فکر کردم آپ نکردین گفتم خبری نیست.
ولی اشتباه حدس زدم شما به روز بودی
من که از مطالب وبلاگتون خیلی خوشم اومده
چون تقریبا همه چی اینجا پیدا میشه
واقعا ازت ممنونم امیر جان
-------------
راستی لینک ما چه اینجوریه تو وبلاگ شما
منظورم اینه که لینک ما به آدرس شما چسبیده
اینجوری هستش:
http://xn--mgbmgg3hbb0bf.loxblog.com/www.ebihamedi.loxbl og.com
میشه درستش کنید خدا خیرتون بده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: