پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آخرین تصاویر مهناز افشار, رز رضوی و نواب صفوی در حج
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1395
نویسنده : امير محمدي



نیوشا ضیغمی و همسرش در لباس احرام / عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1414
نویسنده : امير محمدي

به گزارش آخرین نیوز، نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان در سفر اخیر هنرمندان به خانه خدا در لباس احرام دیده می‌شوند.

http://aftabnews.ir/images/docs/000127/n00127537-r-b-000.jpg


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: نیوشا ضیغمی و همسرش در لباس احرام / عکس ,



تابلوهای تعیین زمان قیامت در دبی! + تصوی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1378
نویسنده : امير محمدي
ر بر اساس این گزارش آنها روی این تابلوها نوشته اند که "آن روز بسیار بزرگ و هولناک است و چه کسی توانایی ایستادگی را خواهد داشت؟" و البته زمان این روز هولناک را 21 مه 2011 اعلام کرده اند.
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، به تازگی اغلب خیابانهای اصلی شهر دبی از تابلوهای بسیار بزرگی پر شده است که روی آنها زمان دقیق وقوع قیامت را به مردم هشدار می دهد!

گفتنی است چندی پیش "هارولد کامبینگ" کشیش شهر اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا در یک پیشگویی عجیب اعلام کرد که روز 21 مه سال 2011 جهان به پایان می رسد او حتی ساعت دقیق این واقعه را ساعت شش بعد از ظهر اعلام کرده است!

 

 

روزنامه "گلف نیوز" نوشت: یک گروه مسیحی آمریکایی به رهبری زنی به نام "ماری شیهان" به تازه گی در شهر دبی فعالیتهای تبلیغی اینگونه افکار را شروع کرده اند و با دردسرهای فراوانی توانسته اند یک شرکت که در این گزارش نامی از آن ذکر نشده را قانع کنند تا این تابلوها را در خیابانهای اصلی دبی قرار دهد.

بر اساس این گزارش آنها روی این تابلوها نوشته اند که "آن روز بسیار بزرگ و هولناک است و چه کسی توانایی ایستادگی را خواهد داشت؟" و البته زمان این روز هولناک را 21 مه 2011 اعلام کرده اند.

لازم به ذکر است بر اساس قوانین کشور امارات متحده عربی تبلیغ و نصب هرگونه پیامی که با گفته های دین اسلام مغایرت کند ممنوع است بنابراین بعد از گذشت چند روز از نصب این تابلوهای بسیار بزرگ یکی از مسئولان شهرداری دبی گفت: در اسرع وقت این تابلوها جمع خواهد شد.

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تابلوهای تعیین زمان قیامت در دبی! + تصوی ,



مراقب باشيد معتاد نشيد! (دستمال !!) همه بخونن تشکر نمیخام
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1727
نویسنده : امير محمدي

چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب تهران ماجرای عجیبی را پیش روی پلیس قرار داد که تازگی داشت. دختر 21 ساله در تحقیقات گفت: «میخواستم به دانشگاه بروم که سوار اتوبوس شدم. زن جوانی که در صندلی کناریام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر میرسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و سرصحبت را باز کرد. وقتی شنیدم که با یک پزشک پوست آشناست و دستمال مرطوبی سراغ دارد که باعث از بین رفتن لک و جوش صورتم میشود خوشحال شدم. میگفت دستمالها بیخطر هستند و هر شب باید آن را روی صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود. «فریماه» همان لحظه یک سری دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمالها تاثیر خوبی روی صورتم گذاشتند با وی تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند. همان شب دستمال مرطوب را روی صورتم گذاشتم. حس خوبی به من دست داد. از آن به بعد هر شب این کار را میکردم. یک هفته نشده بود که با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدی از دستمالها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمالها را به من فروخت».

دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمالها را استفاده میکردم و اگر آنها را به صورتم نمیگذاشتم نمیتوانستم بخوابم و نیمههای شب از خواب میپریدم.اصلا تصور نمیکردم که معتاد دستمالها شدهام. رفته رفته وقتی از دستمالها استفاده نمیکردم خمار و خوابآلود میشدم. خواهرم که از نزدیک شرایط من را دنبال میکرد ترسیده بود، طوری حرف میزد که انگار مطمئن است من مواد مصرف میکنم اما نمیپذیرفتم. هر بار با فریماه تماس میگرفتم قیمت دستمالها را چندین برابر بالا میبرد. سومین بار بود که 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. هر هفته وقتی با فریماه تماس میگرفتم چون میدانست وابستگی شدیدی به دستمالها دارم قیمت را بالاتر میبرد. خواهرم که بیشتر متوجه رفتارها و بیتابیهای من شده بود خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. من تصور نمیکردم چنين جواب عجیبی بشنوم، به خاطر همین پذیرفتم و آزمایش دادم. نتیجه باورنکردنی بود.

در خون من یک نوع ماده مخدر به نام «السیمن» وجود داشت که از راه پوست و دستمالهای مرطوب من را معتاد کرده بود. وقتی با فریماه تماس گرفتم و شنید میدانم چه بلایی بر سر من آورده است تماس را قطع کرد و از آن به بعد گوشیاش خاموش است. من از این زن که میتواند دخترهای دیگر را نیز فریب دهد، شکایت دارم». ماموران با شنیدن ادعاهای دختر دانشجو به بررسیهای تخصصی دست زدند و پی بردند «السیمن» یک نوع ماده مخدر سوییسی بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است.

ماموران دریافتند که فریماه با اطلاع از اینکه دستمالها اعتیادآور هستند، سوار اتوبوس یا مترو به جذب مشتری از میان دختران جوان پرداخته و با استفاده از عدم آگاهی آنان به خطری که در پیش دارند ابتدا با قیمتهای پایین دستمالهای «السیمن» را در اختیارشان گذاشته سپس با اعتیاد طعمههایش پول زیادی به جیب میزند.

مراقب باشيد معتاد نشيد! (دستمال !!)  همه بخونن تشکر نمیخام


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: مراقب باشيد معتاد نشيد! (دستمال !!) همه بخونن تشکر نمیخام ,



بازدید : 1557
نویسنده : امير محمدي

 

لاگفا وبلاگ شخصی محمد رضا شریفی نیا را حذف کرد!شریفی نیا از  جمله هنرمندانی بود که در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود  احمدی نژاد شرکت کرده بود. وی همچنین چند روز پیش  در دیداری که بین رهبر انقلاب و جمعی از هنرمندان کشور صورت گرفته بود شرکت کرده بود.

 به نظر می رسد این اقدام بلاگفا  هم به خاطر  همین حمایت شریفی نیا  از رهبری و احمدی نژاد صورت گرفته باشد چرا که با مراجعه به  آدرس وبلاگ شریفی نیا با  چنین جملاتی از سوی بلاگفا روبه رو می شویم:

"این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است:

  • دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
  • تخطی از قوانین استفاده از سایت
  • انتشار موارد غیر اخلاقی یا محتوایی که بر اساس قوانین کشور تخلف است"

اما این در حالی است که با مروری  بر سه پست آخر   وبلاگ  این هنرمند بنام کشورمان می توان  به راحتی به این نتیجه رسید که  هیچ کدام از موارد ذکر شده توسط بلاگفا در مسدود کردن وبلاگ محمد رضا شریفی نیا توجیه پذیر نیست ! چرا که در آخرین بروز رسانی های وبلاگ شریفی نیا  چیزی به جز عکس هایی از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد و عکس هایی از اخراجیها 2 به چشم نمی خورد.

همچنین آخرین بروز رسانی وبلاگ وی مربوط می شود به  چیزی حدود یک ماه قبل ...

پستی که شریفی نیا در آن فقط به گفتن یک جمله بسنده کرده است: "برای کوته فکران متاسفم..."به نظر می رسد محتوای این پست هم  ناشی از فشارهایی است که چند ماه گذشته به خاطر همین موضوع (حمایت از رهبری و احمدی نژاد) بر شریفی نیا وارد شده است.

 این اتفاقات در حالی  رخ داده است  که موج مخالفت‌ها و انتقاد‌های شدید از محمدرضا شریفی‌نیا که تا همین چند صباح پیش یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون ایران به شمار می‌رفت بالا گرفته و همچنان ادامه دارد.

در همین راستا صفحه‌ای با عنوان « من از شریفی‌نیا متنفرم» در سایت فیس‌بوک راه‌اندازی شده است که در طی دو روز گذشته تعداد اعضایش از ۵۰۰۰ نفر هم گذشته است. عکسی که در پایین صفحه  از شریفی‌نیا در کنار احمدی‌نژاد می‌بینید  همان عکسی است که در صفحه اعتراضی  موجود در فیس‌بوک مشاهده می‌ش


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: وبلاگ محمدرضا شریفی نیا به خاطر حمایت از رهبری و احمدی نژاد مسدود شد! ,



مشایی صاحب دانشگاه شد
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1400
نویسنده : امير محمدي

شورای عالی انقلاب فرهنگی به تازگی با اعطای مجوز تأسیس دانشگاه غیرانتفاعی در تهران برای اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری موافقت كرده است.

این دانشگاه كه دانشگاه «جامع بین‌المللی ایرانیان» نام دارد مؤسسه‌ای غیردولتی-غیرانتفاعی بوده و بدون كنكور اقدام به پذیرش دانشجو می‌كند.

دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان یک دانشگاه غیردولتی بوده كه دوره‌های آموزشی آن به صورت حضوری در تهران برگزار شده و هیچ‌گونه وابستگی به شورای عالی امور ایرانیان خارج از كشور كه نهادی دولتی است، ندارد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: مشایی صاحب دانشگاه شد ,



زوج‌های جوان این بندهای عقدنامه را بخوانن
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1481
نویسنده : امير محمدي

از صفحات سند چند برگی ازدواجتان كدام یكی را بدقت خوانده‌اید؟ فقط صفحه مربوط به مهریه را یا صفحه شروط ضمن عقد را؟ یا صفحه‌ای كه نام و مشخصات شما و همسرتان را كنار تاریخ عقد ثبت كرده؟ 

شما در عقدنامه‌تان بیشتر دنبال خاطره‌ها می‌گردید یا واقعا می‌دانید روزی كه پشت سرهم زیر صفحاتی را كه سردفتر تند و تند آنها را ورق می‌زند، امضا می‌كردید چه بار مسوولیتی را به دوش گرفته‌اید‌؟

حال و هوای حاكم بر دفترخانه‌های ازدواج وقتی زوج‌ها به همراه خانواده‌هایشان برای هرچه زودتر جاری شدن صیغه عقد هیجان‌زده شده‌اند، واقعا دیدنی است مخصوصا اگر سردفتر به چند خانواده به صورت همزمان وقت داده باشد و ازدحام جمعیت باعث كمبود وقت و سریع انجام‌شدن كارها شود.

درست در چنین مواقعی است كه زوج‌ها وقتی با سند ازدواج روبه‌رو می‌شوند و می‌فهمند باید زیر تمام صفحات آن را امضا كنند تمایل دارند هرچه زودتر كار تمام شود بدون آن‌كه حتی كنجكاو شوند با این امضا‌ها زیر بار چه تعهداتی می‌روند.

بیشتر سردفترها فقط صفحات عقدنامه را ورق می‌زنند و بدون هیچ توضیحی درباره مندرجات سند با انگشت نشان می‌دهند كه زوج‌ها كجاها را باید امضا كنند در حالی كه سند ازدواج به خاطر مسئولیت‌آوربودنش سندی مهم است كه زوج‌ها بخصوص خانم‌ها باید از بندبند آن مطلع باشند چون اگر غیر از این باشد وقتی پیچ و خم‌های زندگی شروع شود تمام امضاها دست و پاگیر می‌شوند.

یكی از بندهای عقدنامه می‌گوید: زوج ضمن عقد شرط كرد كه هرگاه طلاق بنا به خواسته زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه، تقاضای طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوءاخلاق و رفتار وی نباشد زوج موظف است نصف دارایی خود را كه در زمان زناشویی با او به دست آورده یا معادل آن را با نظر دادگاه به صورت بلاعوض به زوجه منتقل كند پس اگر مردی این شرط را امضا كند مشمول موضوع تصنیف در دارایی‌های مشترک می‌شود و زن مطلقه می‌تواند با ارائه دادخواست این مبالغ را مطالبه كند.

شروط دوازده‌گانه

در یكی دیگر از بندهای عقدنامه آمده است زوج به زوجه وكالت بلاعزل با حق توكیل به غیر داد كه با رجوع به دادگاه و دریافت مجوز پس از انتخاب نوع طلاق خود را مطلقه كند. پیداست اگر مردی با این شرط موافقت كند زن می‌تواند در دادگاه اقامه دعوا كرده و تخلف زوج از شروط مندرج در عقدنامه را اثبات كند و با حكم دادگاه به دفترخانه رسمی طلاق مراجعه كند چون در این صورت از سوی زوج وكیل است كه اصالتا (شخص خودش) یا وكالتا (با انتخاب وكیل و تفویض وكالت به وی) خود را مطلقه كند.

نكته: تقریبا بیشتر حقوقدان‌ها و مشاوران خانواده بر این نكته اتفاق نظر دارند كه داشتن شروط ضمن عقد از داشتن مهریه‌های سنگین بهتر است چون شروط ضمن عقد تلاشی است برای برابر شدن حقوق زن و مرد.

پس لازم است مردها بدانند اگر پای چنین شرطی در عقدنامه را امضا می‌كنند حق طلاق را در صورت تحقق این دوازده شرط به همسرشان داده‌اند:

- خودداری شوهر از دادن نفقه زن به مدت 6 ماه به هر عنوان حتی با توسل به اجبار،

- سوءرفتار یا سوءمعاشرت زوج به حدی كه ادامه زندگی را برای زوجه غیرقابل تحمل كند،

- ابتلای زوج به بیماری‌های خطرناک و درمان‌نشدنی به نحوی كه دوام زندگی زناشویی را برای زوجه به خطر بیندازد،

- جنون زوج در مواردی كه فسخ نكاح شرعا ممكن نباشد،

- بی‌توجهی به رای دادگاه در مورد منع اشتغال زوج به شغلی كه طبق نظر دادگاه منافی با مصالح خانوادگی و حیثیت زوجه باشد

- محكومیت شوهر به حكم قطعی به مجازات 5 سال حبس یا بیشتر یا به جزای نقدی كه بر اثر ناتوانی در پرداخت منجر به 5 سال بازداشت شود یا به حبس و جزای نقدی منتهی به 5 سال بازداشت یا بیشتر شود و حكم مجازات در حال اجرا باشد

- ابتلای زوج به هر گونه اعتیاد مضر كه به تشخیص دادگاه به زندگی خانوادگی خلل وارد كند

- زوج زندگی خانوادگی را بدون عذر موجه ترک كند یا 6 ماه متوالی بدون عذر موجه از نظر دادگاه غیبت كند

- محكومیت قطعی زوج در ارتكاب به جرم و اجرای هرگونه مجازات اعم از حد و تعزیر كه آبروی زوجه را به خطر بیندازد

- باردار نشدن زوجه از زوج بعد از 5 سال به علت عقیم بودن یا عوارض جسمی دیگر

- مفقودالاثر شدن زوج و مراجعه نكردن به دادگاه 6 ماه بعد از مراجعه زوجه به دادگاه و ازدواج مجدد زوج بدون رضایت زوجه یا اجرا نكردن عدالت بین همسران به تشخیص دادگاه.

پس با تحقق هر یک از این شروط و اثبات آن در دادگاه، زن می‌تواند با استفاده از وكالت ضمن عقد با مراجعه به دادگاه خانواده و پس از قطعیت حكم نسبت به اجرا و ثبت صیغه طلاق در دفتر رسمی ثبت طلاق اقدام كرده و خودش را مطلقه كند.

شروط ضمن عقد

تقریبا بیشتر حقوقدان‌ها و مشاوران خانواده بر این نكته اتفاق نظر دارند كه داشتن شروط ضمن عقد از داشتن مهریه‌های سنگین بهتر است چون شروط ضمن عقد تلاشی است برای برابر شدن حقوق زن و مرد اما مهریه پولی است كه زیاد هم نسبت به وصول آن نمی‌توان امیدوار بود.

برای همین زوج‌ها قبل از جاری شدن صیغه عقد می‌توانند توافق كنند تا حقوقی چون حق تحصیل، اشتغال، حق انتخاب محل سكونت یا شرط تضمین پرداخت مهریه از سوی یک یا 2 نفر از اعضای خانواده یا آشنایان زوج را در عقدنامه درج كنند.

در واقع شرط وكالت در طلاق یا همان چیزی كه مردم به عنوان حق طلاق می‌شناسند هم از جمله این شروط است. این شرط به زن حق می‌دهد تا خود را وكالتا طلاق دهد یعنی زن وكیل مطلق از طرف شوهر خود باشد كه هر زمان بخواهد یا پس از تحقق امری معین و اثبات آن در دادگاه خود را مطلقه كند.

البته درج این شرط در عقدنامه به این معنی نیست كه دیگر مرد نمی‌تواند همسرش را طلاق دهد. در واقع مرد در شروط ضمن عقد فقط به صورت وكالتی این حق را به همسرش می‌دهد و زن هم به عنوان وكیل در طلاق این را می‌داند كه این حق یا شرط ضمن عقد به معنای انتقال كامل و مطلق حق از سوی شوهرش نیست و مرد هم می‌تواند بنا بر شرایطی از این حق استفاده كند.

بد نیست بدانید كه شروط ضمن عقد با محتوایی چون ممنوعیت ازدواج دوم برای مرد، عدم نزدیكی یا طلاق در مدت معین مثلا 5 سال قابلیت اجرا ندارد اما می‌تواند زن در شروط ضمن عقدش این نكته را بگنجاند كه مثلا مهریه او به دخترش تعلق بگیرد (شرط صلح مهریه به فرزند)‌


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: زوج‌های جوان این بندهای عقدنامه را بخوانن ,



آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه علمی کاربردی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1550
نویسنده : امير محمدي

توزیع کارت ورود به جلسه آزمونهای کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از صبح امروز آغاز شد. 

به گزارش آفتاب، کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان بر مبنای شهرستان محل اقامت خود که در تقاضانامه ثبت نام درج شده صبح و بعدازظهر امروز و فردا در 142 شهرستان توزیع می شود. 

کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبانی که محل توزیع کارت آنها در شهرستانهایی به جز تهران است و متولد سال 1363 و سال های قبل از آن هستند از ساعت 8 تا 12 صبح امروز توزیع می شود. 

داوطلبان متولد سالهای 1364، 1365 و 1366 که محل توزیع کارت آنها شهرستان هایی به جز تهران است، باید برای دریافت کارت خود از ساعت 14 تا 18 امروز 8 اسفند ماه اقدام کنند و کارت داوطلبان شهرستانی متولد 1367 و سالهای بعد از آن نیز از ساعت 8 تا 12 فردا 9 اسفندماه توزیع می شود. 

آزمون دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی 1386 بر اساس برنامه زمانبندی پیش بینی شده جمعه 10 اسفند ماه در 142 شهرستان کشور برگزار می شود. 

آزمون دوره های کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته در صبح جمعه رأس ساعت 8.30 و آزمون دوره های کاردانی بعدازظهر روز جمعه رأس ساعت 15.30 برگزار می شود. 

داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه علمی کاربردی ,



خودسوزی دختر جوان مقابل چشمان نامزدش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1382
نویسنده : امير محمدي

آفتاب: دختر جوان وقتی متوجه ارتباط پنهانی نامزدش با دختری غریبه شد، مقابل چشمان مرد جوان، خودسوزی کرد و جان باخت.

این موضوع پس از آن فاش شد که روز چهارشنبه گذشته مردی در تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی برای نجات جان دختر و پسری جوان که در بوستانی نزدیک بلوار حدادی کرج در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند، کمک خواست. در پی این تماس، ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه به مهار آتش پرداختند و 2 مصدوم حادثه را به بیمارستان منتقل کردند. تلاش پزشکان برای نجات آن 2 ادامه داشت، تا این‌که روز بعد دختر جوان بر اثر شدت جراحات جان باخت ولی مرد جوان زنده ماند. با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه و شروع تحقیقات ماموران کلانتری 17 مهرویلا، جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و مرد مصدوم مورد تحقیق قرار گرفت.

مرد جوان به پلیس گفت: دختر فوت شده نامزدم بود و می‌خواستیم تا چند ماه دیگر زندگی مشترکمان را شروع کنیم، اما از یک ماه پیش من و نامزدم بر سر مسائلی، دچار اختلاف شدیم. در این میان به طور اتفاقی در یکی از بوستان‌ها با دختری جوان آشنا شدم و این ارتباط ادامه داشت تا این‌که نامزدم متوجه ماجرا شد و از من خواست او را فراموش کنم. من آنقدر شیفته آن دختر شده بودم که حرف‌های نامزدم در من اثر نمی‌کرد و او چند بار تهدید کرد در صورت ادامه ارتباط با دختر غریبه، خودکشی می‌کند ولی حرف‌هایش را باور نکردم. روز حادثه نامزدم در تماس تلفنی، از من خواست در بوستان محله‌مان به دیدن او بروم. پس از ملاقات، او حرف‌های قبلی‌اش را تکرار کرد و با عصبانیت از کیفش یک بطری بنزین و کبریت درآورد و مقابل چشمانم خودسوزی کرد. برای نجات او دست به کار شدم که شعله‌های آتش مرا هم در میان گرفت. مرگ نامزدم تقصیر من بود. من با برقراری ارتباط پنهانی با دختری غریبه، باعث مرگ او شدم. البته گمان نمی‌کردم او تهدیدهایش را عملی کند. عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی‌کند. 

تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: خودسوزی دختر جوان مقابل چشمان نامزدش ,



تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در ملاعام
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1519
نویسنده : امير محمدي
این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

آفتاب: یک دختر ۱۸ ساله پاکستانی به‌دستور دادگاه قبیله‌ای در شهر مروالا در پاکستان مورد تجاوز گروهی قرار گرفت. این جرم در حالی اتفاق می‌افتاد که حدود یک هزار نفر از مردم شهر و در مقدمه آنان پدر آن دختر نظاره‌گر آن بودند.

به گزارش فردا، این دختر ۱۸ ساله در پاکستان به‌دستور

در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.

یک دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله "ماسوتی" در ملأعام مورد تجاوز گروهی قرار گرفت.



طبق این گزارش برادر این دختر، نوجوانی ۱۱ ساله و از قبیله گوجار با دختری از قبله ماسوتی که از لحاظ اجتماعی بالاتر ازقبیله او بود رابطه برقرار کرده و مردم شهر آنان را در حال قدم زدن در شهر مشاهده کرده بودند.



دادگاه قبیله‌ای وابسته به قبیله ماسوتی برای انتقام از این کار نوجوان طبق قواعد عرفی حاکم در پاکستان دستور داد که باید خواهر آن پسر ۱۱ ساله در میان عموم مردم شهر و حضور پدر آن دختر مورد تجاوز گروهی مردان قبیله قرار گیرد تا به این طریق اعتبار و شرف خود را در جامعه برگردانند.



در این تجاوز ۴ مرد به انتخاب دادگاه شرکت کرده بودند و در حالی که دختر و پدر با گریه از آنان درخواست بخشش می‌کردند با حضور بیش از یک هزار نفر از مردم شهر و جلوی دیدگان پدر به دختر ۱۸ ساله تجاوز شد.



گفتنی است که این شیوه طبق عرف برخی قبایل پاکستان، حق عرفی و قانونی افراد برای ستاندن شرف و حیثیت خود در جامعه است.


 


طبق گزارش سازمان حقوق بشر سالیانه ده‌ها جرم اینچنینی در جامعه پاکستان اعمال می‌شود که دولت و نیروهای امنیتی با وجود اطلاع قبلی در صدد منع اعمال آنها نیستند


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: تجاوز گروهی به دختر 18 ساله در ملاعام ,



نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1476
نویسنده : امير محمدي



محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی ازدواج کرد ؟!!
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1517
نویسنده : امير محمدي

محمدرضا شريفي نيا و رز رضوي به سلامتي مزدوج شدن ....

خانم آزيتا حاجيان همسر سابق محمدرضا شريفي نيا ميباشد،مهراوه شريفي نيا دختر محمدرضا شريفي نيا همسن مادر جديدش مي باشد ...


عكس زير بريده اي از مجله تماشا هست ....

Click here to enlarge


Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge.


Click here to enlarge

.

Click here to enlarge


.
Click here to enlarge


Click here to enlarge



Click here to enlarge





نمی دونم این تیکه روزنامه جریان فیلمی چیزی بوده یا شایعه س

ولی به هر حال از شریفی نیا هیچی بعید نیست

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی ازدواج کرد ؟!! ,



اسفندیار رحیم‌مشایی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1697
نویسنده : امير محمدي

اسفندیار رحیم مشایی (زادهٔ آبان ۱۳۳۹ در روستای مشا از توابع رامسر) سیاست‌مدار ایرانی و رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ایران، دبیر کمیسیون فرهنگی دولت، ریاست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ریاست گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری، رئیس کارگروه زیارت و فرهنگ رضوی، جانشین رئیس‌جمهور در شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، رئیس مرکز ملی جهانی‌شدن، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ایران و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور خاورمیانه است.

او در رشتهٔ مهندسی الکترونیک در مشایی ریاست او در زمان شهرداری محمود احمدی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود. در دولت اول احمدی‌نژادسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران را بر عهده داشت. وی در تیرماه ۱۳۸۸ معاون اول رئیس‌جمهور ایران شد. اما پس از یک هفته از حکم حکومتی رهبر ایران، مبنی بر برکناری مشایی از این سمت، رحیم مشایی از پست خود استعفا داد و ساعتی بعد از سوی احمدی‌نژاد به عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری منصوب شد.دانشگاه صنعتی اصفهان تحصیل نموده و پدر عروس احمدی‌نژاد است. منتقدان از وی به عنوان یار همیشگی محمود احمدی‌نژاد یاد می‌کنند.

Mashai Russia June 2009.jpg
اسفندیار رحیم مشایی در اجلاس سازمان شانگهای (روسیه ۲۰۰۹)


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: اسفندیار رحیم‌مشایی ,



آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1548
نویسنده : امير محمدي


در تمام کشورهای جهان همیشه یک مقام نظامی به هنگام بدرقه و استقبال مقامات دیگر کشورها آنها را مشایعت می کند و در هنگام عبور روسای جمهور از کنار دسته تشریفات و نواخته شدن سرود ملی کشورها در کنار روسای جمهور قرار دارد.
 



امیر سرتیپ افشارزاده یا همان آجودان احمدی نژاد مقام نظامی است که همیشه وی را در سفر به دیگر کشورها بدرقه می کند و همچنین در مراسم استقبال و بدرقه روسای جمهور دیگر کشورها با لباس نظامی و پشت سر رییس جمهور حاضر می شود، این امیر ارتش اکنون در کنار این کار رسمی به کار دیگری نیز مشغول است.
 



ظاهرا امیر به علت علاقه به کارهای ساختمانی و باغبانی آستین بالازده و به سنگ کاری و کاشتن گل و گیاه در محوطه ساختمان مرکزی و یا همان محل برگزاری جلسات هیات دولت مشغول است. همانطور که در مراسم تشریفات لباس نظامی برتن دارد در کارهای ساختمانی مقید به پوشیدن لباس مخصوص این کار است.
 



گفتنی است فضای سبز و سنگ کاری ساختمان های ریاست جمهوری تحت نظارت مدیریت پشتیبانی و خدمات نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رییس جمهور انجام می شود.
 



منبع خبر : آخرين نيوز - http://www.akharinnews.com/content/view/27787/36/


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: آجودان احمدی نژاد باغبانی هم می کند + عکس ,



چاقوكشي 3 خواهر در بيمارستان
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1609
نویسنده : امير محمدي

اين حادثه هفته گذشته در بيمارستان امام (ره)‌ اتفاق افتاد و مشخص شد، زن 68 ساله‌اي كه از بيماري سرطان رنج مي‌برد، براي مداوا به بيمارستان منتقل شده و به دليل پيشرفته بودن بيماري، پزشكان از او قطع اميد كرده‌اند.
 



در پي اين ماجرا حاضران در بيمارستان يكباره مشاهده كردند، 3دختر زن كه براي ملاقات مادر خود به بيمارستان آمده بودند، با چاقو به سوي يكديگر حمله‌ور شدند.



در پي اين اقدام، موضوع به ماموران يگان انتظامي مستقر در بيمارستان امام (ره)‌ گزارش شد و با عزيمت ماموران به محل درگيري، هر سه خواهر دستگير و تحقيق از آنها آغاز شد. در تحقيقات مشخص شد، زن بيمار را يكي از دخترانش به بيمارستان آورده و 2 خواهر وي زماني كه اطلاع پيدا كرده‌اند، پزشكان از مادرشان قطع اميد كرده‌اند به تصور اين كه مادر تمام ميراث خود را به خواهرشان بخشيده، با او درگير شده‌اند.



دختري كه مادر خود را به بيمارستان منتقل كرده و از سوي 2خواهرش با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، در شكايت خود گفت: 7 سال پيش، پدرم از دنيا رفت و چون 2 خواهر ديگرم ازدواج كرده بودند، من سرپرستي مادرم را به عهده گرفتم و با وجود آن كه تعداد زيادي خواستگار داشتم به خاطر مادرم به تمام خواستگارها پاسخ منفي دادم.



وي افزود: مادرم از سرطان كبد رنج مي‌برد و از چند ماه پيش شيمي‌درماني مي‌شود و زماني كه پزشكان اعلام كردند ديگراميدي به نجات وي نيست و او ساعات آخر زندگي خود را سپري مي‌كند، خواهرانم كه در اين مدت توجهي به من و مادرم نداشتند به تصور اين كه وي ميراث خود را به من بخشيده با حضور در بيمارستان به من حمله‌ور شدند و ...



در پي اين اظهارات و تحقيق مقدماتي، پرونده براي رسيدگي و تحقيقات بيشتر به كلانتري 148 انقلاب ارسال شد تا بررسي‌هاي بعدي صورت گيرد


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: چاقوكشي 3 خواهر در بيمارستان ,



دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1409
نویسنده : امير محمدي


يك شرور سابقه‌دار به همراه پنج همدست خود كه اقدام به زورگيري، تجاوز به عنف، سرقت به عنف و خريد و فروش مواد مخدر مي‌کرد، از سوي ماموران پليس شهريار دستگير شد.



به گزارش ايسنا، سرهنگ حسين صالحي آرا ـ فرمانده انتظامي شهرستان شهريار ـ درباره جزييات اين خبر گفت:‌ در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد مردمي مبني بر اين‌که يک باند شرور با پنج عضو به سرکردگي يکي از اراذل و اوباش معروف به نام «غلام ـ ش» اقدام به زورگيري، تجاوز به عنف، سرقت خودرو و موتورسيکلت و خريد و فروش مواد مخدر در مناطق ملارد، مارليک، صفادشت و روستاهاي اطراف کرده و باعث از بين رفتن آرامش و آسايش شهروندان مناطق مورد نظر شده‌اند، اين موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.



وي گفت: کارآگاهان با پيگيري‌هاي اطلاعاتي تمامي محل‌هاي پاتوق و تردد اراذل و اوباش فراري را تحت کنترل قرار داده و سرانجام «غلام» را به همراه يکي از نوچه‌هايش به نام «نورکرم ـ ق» در ملارد شناسايي كرده و مخفيگاه آن‌ها را به محاصره درآورند، اما متهمان متوجه حضور ماموران در محل شده و در حالي که قصد فرار داشتند به سمت ماموران حمله‌ور شدند كه سرانجام ماموران طي يك عمليات ضربتي هر دو متهم را دستگير كرد.



سرهنگ صالحي آرا ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه دو شرور، يک دستگاه خودروي مسروقه که اعضاي اين باند با مجروح کردن صاحبش آن را سرقت كرده بودند، کشف شد و دو متهم جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شدند.



وي ادامه داد: با دستگيري سرکرده باند چهار نوچه ديگر وي به نام‌هاي «سعيد ـ ق»، « منوچهر ـ ل»، «بهزاد ـ ش» و «حسين ـ ج» دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه‌هاي آن‌ها يک دستگاه خودروي پژو 405 و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و ضبط شد.



سرهنگ صالحي‌آرا با اشاره به اين كه با استعلام سوابق متهمان مشخص شد همگي داراي ده‌ها فقره سوابق کيفري هستند، اضافه كرد: «غلام ـ ش» معروف به «غلام شرور» اعتراف کرد با همدستي نوچه‌هايش و با استفاده از چاقو و قمه اقدام به ده‌ها فقره سرقت به عنف خودروها، خريد و فروش مواد مخدر، تجاوز به عنف، زورگيري وجه نقد و تلفن همراه شهروندان کرده است.



سرهنگ صالحي آرا خاطرنشان كرد: پس از دستگيري اعضاي باند شرور، تعدادي از شهروندان که پيش از آن به دليل تهديد متهمان و ترس از آن‌ها، شکايت نکرده بودند، به پليس آگاهي مراجعه و شکايت‌هاي مختلفي مطرح کردند.



وي تصريح کرد: پرونده اراذل و اوباش دستگيرشده با مجموعه‌اي از جرائم مختلف و گوناگون به مراجع قضايي ارسال شد که همگي با صدور قرارهاي قانوني روانه زندان شدند.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش ,



دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1483
نویسنده : امير محمدي

 دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست

 
فرد شروري که در سال ۸۴ با انگيزه انتقام جويي، مدير يک دبيرستان دخترانه و جواني ۲۱ ساله را طي چند دقيقه به قتل رسانده بود، سرانجام در چنگال عدالت گرفتار شد.



مزاحم ولگرد، شرور و سابقه داري به نام «ا .ب» مدام در حوالي يکي از دبيرستان هاي دخترانه شهر بم پرسه مي زد و براي دختران جوان مزاحمت ايجاد مي کرد.

اين مزاحمت ها به يکي دو روز و يک بار و دو بار خلاصه نشد، بلکه به قدري ادامه يافت که دختران با ترس و لرز عجيبي به مدرسه و خانه رفت و آمد مي کردند.

دانش آموزان براي رهايي از اين مزاحمت هاي وقت و بي وقت، بهترين چاره رهايي از شر اين مزاحم سمج را در ميان گذاشتن موضوع با مدير خود دانستند، تا بلکه با تذکري از جانب مدير به جوان شيطان صفت، ديگر کسي سر راه آنان قرار نگيرد.

اما اين دانش آموزان هرگز روزي را تصور نمي کردند که مدير دلسوزشان قرباني حمايت از آن ها شود.وقتي خانم عسگري، مدير دبيرستان، شکوائيه هاي دانش آموزانش را شنيد، چندين بار به فرد مزاحم تذکر داد اما او از اعمال زشتش دست بردار نبود تا اين که مدير فداکار تنها راه باقي مانده را توسل به قانون دانست و براي اين منظور شکوائيه اي تنظيم کرد و پاي ماموران پليس به ماجرا باز شد.

در پي اعلام موضوع به پليس، ماموران، جوان مزاحم را دستگير کردند و برخورد قانوني با شرور پررو صورت گرفت اما گويا حتي تنبيه قانوني نيز او را ادب نکرد، بلکه در عوض حس انتقام جويي را در وي برانگيخت، پس به همين منظور اين فرد مزاحم اسلحه کلاشينکفي تهيه کرد و بلافاصله خود را به دفتر دبيرستان رساند و در اقدامي جنون آميز خانم عسگري، مدير دبيرستان که از قضا باردار نيز بود را در مقابل چشمان هراسان و وحشت زده ساير دبيران به رگبار بست و پا به فرار گذاشت.

اما در هنگام فرار نيز جنايتي ديگر رقم زد و جوان ۲۱ ساله اي را در حوالي دبيرستان گلوله باران کرد و متواري شد. با اطلاع پليس از وقوع اين ۲ جنايت که به مرگ مدير دبيرستان و فرد جوان انجاميد و با حضور قاضي ويژه قتل عمد در محل جنايت، دستورات لازم درباره انتقال اجساد به پزشکي قانوني و دستگيري متهم به قتل بي رحم صادر شد.

تلاش ماموران پليس آگاهي با وجود پي گيري ها و جست و جوهاي مستمر براي دستگيري متهم به قتل به مدت ۵ سال ادامه داشت، تا اين که آنان باخبر شدند وي در شهرهاي شيراز و بم تردد مي کند.

رئيس کل دادگستري استان کرمان روز ۵شنبه گذشته در جمع خبرنگاران از دستگيري اين شرور خطرناک خبر داد. به گزارش خراسان وي گفت:

با تلاش هاي مستمر اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان(عج) و اداره کل اطلاعات کرمان و همکاري نيروهاي عمليات ويژه اداره کل اطلاعات استان فارس، متهم به قتل «ا .ب» و ۴ نفر از همدستانش طي يک عمليات غافلگيرانه در شهرهاي بم و شيراز دستگير شدند.حجت الاسلام والمسلمين علي توکلي اضافه کرد:

اين شرور بي رحم در واقع ۳ نفر را به قتل رسانده است ( مدير دبيرستان و جنين او و جوان ۲۱ ساله). وي از ديگر جرايم متهم دستگير شده را توزيع مواد مخدر و سلاح هاي غيرمجاز ذکر کرد و افزود:

متهم، در آخرين اقدام خود با انگيزه اخاذي، يکي از شهروندان را تهديد به قتل کرده بود، که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) ناکام ماند.
وي در ادامه همچنين از دستگيري شرور معروف ديگري به نام «ابراهيم جوشن» خبر داد و گفت: اين فرد شرور بيش از ۱۵ سال در جيرفت موجب ناامني در منطقه شده بود که اقدامات قانوني براي محاکمه وي و ساير متهماني که ذکر گرديد در جريان است.

 

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري شروري که مدير دبيرستان دخترانه را به رگبار بست ,



بازدید : 1575
نویسنده : امير محمدي



سخت ترین سئوال دنیا !
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1575
نویسنده : امير محمدي


الف . کدام یک خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟

ب.آیا میتوانید دوقلو ها را تشخیص دهید؟

ج.چند زن در تصویر فوق وجود دارد؟

د.چند نفر خوشحالند ؟

ر.چند نفر ناراحت هستند ؟

اگر توانستید به سئوالات فوق جواب پیدا کنید قطعا شما جزو باهوشترین افراد هستید !

 



:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: سخت ترین سئوال دنیا ! ,



آخر و عاقبت گاو بازی ! همینه
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1535
نویسنده : امير محمدي

:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,



زندگي زيباست اگرچه سخت است
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1510
نویسنده : امير محمدي

میدانم نمی شود معنا کرد ...

زندگی زیباست اگرچه سخت است

جاده ای است هموار اگرچه پرپیچ و خم است

دفتری است کوچک اگرچه پر معناست

آسمانی است آبی اگرچه گاهی بارانی

خاطراتش زیباست اگرچه پر معماست

و

در آخر ...

دریایی است طوفانی که ساحلش آرام و قرار ندارد.

 

ارسال شده توسط:  احساس  http://love-story-e.mihanblog.com

 


:: موضوعات مرتبط: اشعار كوتاه , ,
:: برچسب‌ها: زندگي زيباست اگرچه سخت است ,



سلام علي ساكن كربلا
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1686
نویسنده : امير محمدي

سلام علي ساكن كربلا

پر مي زنه دلم تا گنبد طلا

 

صحنن و سراي تو ،‌ ايوون طلاي تو 2

به خدا خود بهشته 3

 

فرش عزاي تو ، روضه هاي تو

به خدا خود بهشته 3

 

سلام علي ساكن كربلا

پر مي زنه دلم به گنبد طلا

 

قسم به گيسويت به طاق ابرويت

كه دل از تو بر نگيرم 3

 

آرزومه كه يك شب ، كه جون مياد بر لب

با حسين حسين بميرم 3

 

كيه كه از عشق تو سائل مي خونه نشه

كيه كه اسم تو رو بشنوه ديونه نشه

 

سلام علي ساكن كربلا

پر مي زنه دلم تا گنبد طلا

 


:: موضوعات مرتبط: اشعار كوتاه , ,
:: برچسب‌ها: سلام علي ساكن كربلا ,



زندگی زیباست اگرچه سخت است
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1503
نویسنده : امير محمدي

میدانم نمی شود معنا کرد ...


زندگی زیباست اگرچه سخت است

جاده ای است هموار اگرچه پرپیچ و خم است

دفتری است کوچک اگرچه پر معناست

آسمانی است آبی اگرچه گاهی بارانی

خاطراتش زیباست اگرچه پر معماست

و

در آخر ...

دریایی است طوفانی که ساحلش آرام و قرار ندارد.


:: موضوعات مرتبط: اشعار كوتاه , ,
:: برچسب‌ها: زندگی زیباست اگرچه سخت است ,



عرق شرم
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1737
نویسنده : امير محمدي

قطعه گم شده اي از پر پرواز كم است

يازده بار شمرديم و يكي باز كم است

اين همه آب كه جاريست نه اقيانوس است

عرق شرم زمين است كه سرباز كم است


:: موضوعات مرتبط: اشعار كوتاه , ,
:: برچسب‌ها: عرق شرم ,



به تیر غمزه صیدش کرد ...
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1199
نویسنده : امير محمدي

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو

جهان پر فتنه خواهد شد از آن چشم و از آن ابرو


غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی

نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو


هلالی شد تنم زین غم که با طغرای ابرویش

که باشد مه که بنماید ز طاق آسمان ابرو


تو کافر دل نمی بندی نقاب زلف و می ترسم

که محرابم بگرداند خم آن دلستان ابرو


اگرچه مرغ زیرک بود حافظ در هواداری

به تیر غمزه صیدش کرد چشم آن کمان ابرو


:: موضوعات مرتبط: اشعار كوتاه , ,
:: برچسب‌ها: به تیر غمزه صیدش کرد , , , ,



دانلود نرم افزار Chess Clock - سیمیبان سری 60 ویرایش 5 و 3
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1648
نویسنده : امير محمدي

برای این لحظه قصد معرفی یک نرم افزار بسیار جالب را داریم.نام این نرم افزار Chess Clock میباشد و برای کسانی که شطرنج زیاد بازی میکنند بسیار مفید میباشد.با این نرم افزار میتوانید یک ساعت مخصوص شطرنج داشته باشید.همان طور که در عکس مشخص است با لمس کردن قسمت مربوط به هر شخص تایم متوقف شده و تایم برای شخص بعدی شروع میشود.شخ این نرم افزار را نصب کردم و کاملا از آن راضی هستم.هم اکنون می توانید این نرم افزار زیبا را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Tong-Ren-Shakesms-1.04-[Arash98.com].zip

 

 

 دانلود - با حجم 662 کیلوبايت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.


:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Chess Clock - سیمیبان سری 60 ویرایش 5 و 3 ,



دانلود نرم افزار Gmail v2.0.6 - سیمبیان سری 60 ویرایش 5 و
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1348
نویسنده : امير محمدي

فکر نمیکنم احتیاج به معرفی نرم افزار باشد .همه کسانی که با رایانامه در ارتباط هستند حتما با نام جیمیل آشنا هستند.جیمیل یک سرویس قدرتمند ایمیل میباشد که در سال های اخیر رایگان شده و دسترسی به آن آسان تر شده است.توسط نرم افزار Gmail v2.0.6 تمامی کارهایی که با رایانه شخصی خود میتوانید در جیمیل انجام دهید.هم اکنون می توانید این نرم افزار زیبا را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Tong-Ren-Shakesms-1.04-[Arash98.com].zip

 

 

 دانلود - با حجم 298 کیلوبايت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.


:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Gmail v2 , 0 , 6 - سیمبیان سری 60 ویرایش 5 و ,



انلود نرم افزار Nokia Battery Monitor S60v5 - سیمبیان سری 60 ویرایش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1635
نویسنده : امير محمدي

Nokia Battery Monitor نرم افزار جذاب و کاربردی در جهت نمایش میزان باطری مصرف شده گوشی می باشد با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان مصرفی باطری گوشی خود را در یک محیط گرافیکی و بسیار زیبا تماشا کنید ، این نرم افزار بر روی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش پنجم قابل اجراست.هم اکنون می توانید این نرم افزار زیبا را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Tong-Ren-Shakesms-1.04-[Arash98.com].zip

 

 

 دانلود - با حجم 333 کیلوبایت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.


:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,
:: برچسب‌ها: انلود نرم افزار Nokia Battery Monitor S60v5 - سیمبیان سری 60 ویرایش ,



نرم افزار کارا 2.8
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1804
نویسنده : امير محمدي

بسته نرم‌افزاري كارا در نسخه 2.0 متشكل از 6 بخش اصلي ميباشد.
·صفحه اصلي اجراي برنامه      
·آيكون برنامه در بخش ميله ابزار صفحه كار ويندوز    
·تقويم فارسي    
·برنامه ارسال پيام كوتاه    
·دفترچه تلفن

 



دانلود Light Version با حجم 5.77 مگابایت

دانلود Full Version با حجم 16.5 مگابایت

دانلود فایل الحاق تعطیلات سال 1390 خورشیدی (15Kb)

:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار کارا 2 , 8 ,



بازدید : 1509
نویسنده : امير محمدي

 

نرم افزار آندروید

AndroZip Pro File Manager یک نرم افزار مدیریتی بروی انواع فایل های فشرده در گوشی های آندروید می باشد که امکانات فراوانی را برای شما فراهم می سازد. شما از این نرم افزار می توانید به عنوان یک ابزار برای backup گرفتن از گوشی و Task manager و حتی یک جستجوگر فایل نیز استفاده کنید .

پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمتهای فشرده رایج سیستم عامل های مختلف ویندوز و لینوکس و ... از ویژگی های خوب این نرم افزار است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/27.2/andzip.jpg

ویژگی های نسخه 1.4.5 نرم افزار AndroZip Pro File Manager :

- پشتیبانی از فایل های ZIP, RAR, 7ZIP, GZIP, TAR, BZIP2
- فشرده سازی و ساخت انواع فایل  ZIP,TAR,GZIP

- مدیریت فایل های گوشی

- مدیریت نرم افزار های گوشی

- امکان نصب نرم افزار های APK

- امکان ارسال فایل از طریق ایمیل

- قابلیت  unpack کردن فایل های 7Zip تا حجم 6 مگابایت

و..


دانلود نسخه 1.4.5 پایین تر در همین صفحه

  منبع : مرکز دانلود P30World

لینک دانلود را در دانلود منیجر وارد کرده و شروع به دریافت کنید
دانلود

دانلود

لینک دانلود مستقیم :
http://www.share724.com/download2/Mobile/Android/AndroZip.Pro.File.Manager.v1.4.5.zip

Size : 507 KB
پسورد : www.p30world.com

:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,
:: برچسب‌ها: انلود AndroZip Pro File Manager v1 , 4 , 5 نرم افزار فشرده سازی و مدیریت فایلهای فشرده در آندروید ,



Wonders Nokia Mobile Game - بازی موبایل نوکیا عجایب هفتگانه
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1629
نویسنده : امير محمدي

عجایب هفتگانه جهان عجیب ترین ساخته های دست بشر هستند که امروزه فقط عکس های آن دوران باقی مانده است. اگر دنبال بازی برای گوشی خود هستید و همچنین اگر شما دوست دارید این ساخته های عجیب را در محیطی کاملا سرگرم کننده تجربه کنید بازی 7 Wonders را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. بازی Mobile بسیار جذابی که با مرتب کردن پازل ها باید آنها را در ردیف های یکسان و هم رنگ قرار دهید و امتیاز کسب کنید. این بازی نوکیا بسیار زیبا و در عین حال بسیار معتاد کننده است زیرا محیط Game به شکلی طراحی شده است که شما را به خود جذب می کند.
با دانلود بازی موبایل عجایب هفتگانه مشاهده خواهید کرد که استفاده از جواهرات به عنوان مهره ها و همچنین پر زرق و برق بودن محیط این بازی موبایل Nokia از عوامل جذابیت این گیم به شمار می رود. این بازی که یک بازی برای گوشی می باشد بر روی موبایل های شرکت Nokia سری 60 ورژن 3 مثل نوکیا N95-N82-N73-E70 و غیره قابلیت نصب و اجرا را دارد. امیدواریم با دانلود بازی موبایل نوکیا که در این پست وب سایت دانلود رایگان نرم افزار در اختیار شما عزیزان قرار داده است نهایت لذت را ببرید و آرزومندیم که این بازی نهایت رضایتمندی را برای شما کاربران عزیز سایت به همراه داشته باشد.

7 Wonders Nokia Mobile Game - بازی موبایل نوکیا عجایب هفتگانه

دانلوددانلود رایگان بازی موبایل نوکیا عجایب هفتگانه (حجم : 3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : من وتو


:: موضوعات مرتبط: موبايل , ,
:: برچسب‌ها: Wonders Nokia Mobile Game - بازی موبایل نوکیا عجایب هفتگانه ,



Pat & Mat PC Game - دانلود بازی پت و مت برای کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 5082
نویسنده : امير محمدي

پت و مت 2 کاراکتر با مزه کارتوی هستند که با کارهای جالب و دیوانه بازی های خاصشان همیشه در ذهن ما هستند و هر دست و پا چلفتی را که می بینیم یاد پت و مت می افتیم. بازی پت و مت برای کامپیوتر نیز وجود دارد. بازی پت و مت یک بازی پازلی/استراتژی /ماجراجویی است که توسط کمپانی IDEA GAMES در سال 2010 منتشر شد. داخل بازی چند بازی کوچک نیز گنجانده شده است. مینی گلف, درست کردن پازل, و درست کردن مدل برای عکس این بخش ها هستند. داستان اصلی بازی درست کردن یک ماشین خراب توسط پت و مت است که با خنگ بازی هایشان و حرکات جالبشان داستان بازی را بسیار دلچسب کرده است. بازی در عین حال فکری و جذاب است و هر کاربری را ساعت ها پای دستگاه کامپیوتر می نشاند. بازی از پیش نیازهای سخت افزاری بسیار پایینی پشتیبانی می کند و نیازی نیست نگران این قضیه باشید چون رو ی ضعیف ترین و قدیمی ترین سیستم های کامپیوتری نیز نصب و اجرا می شود. امیدواریم از دانلود بازی پت و مت لذت ببرید.

Pat & Mat PC Game - دانلود بازی پت و مت برای کامپیوتر

دانلوددانلود رایگان بازی پت و مت برای کامپیوتر (حجم : 194.03 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Pat & Mat PC Game Pat & Mat PC Game Pat & Mat PC Game Pat & Mat PC Game Pat & Mat PC Game Pat & Mat PC Game


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Pat & Mat PC Game - دانلود بازی پت و مت برای کامپیوتر ,



Fortix 2 v1.0 PC Game - بازی استراتژیک شوالیه محافظ برج متحرک
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1525
نویسنده : امير محمدي

بعد موفقیت بیش از حد بازی Fortix 1 اکنون شماره 2 این بازی با حرارت بیشتر انتشار یافت. سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان این سرگرمی مهیج و اعتیاد آور بدون محدودیت بازی در اختیار کاربران قرار داده است. شما به عنوان شوالیه این بازی کامپیوتری وظیفه دارید تا سرزمین اجدادی خود را از دست ارتش جادوگر نجات دهید.
بهتر است بازی شوالیه Fortix 2 را دفاع معکوس برج متحرک توصیف کرد. به عنوان آقای Fortix شوالیه معروف تمام زمان ها قلعه را از شر هیولا ها نجات دهید و از آن محافظت کنید. مبارزه خود را در سراسر جزیره Artalom ادامه دهید و قلعه به قلعه طوفان به پا کنید. از استراتژی های هوشمندانه استفاده کنید تا از پس مراحل پر پیچ و خم بر آیید و بر mage Xitrof شرور پیروز شوید. شما تنها شوالیه تمام این سرزمین هستید که با مبارزه هوشمندانه خود تمام سرزمین را نجات خواهید داد.

Fortix 2 v1.0 PC Game - بازی استراتژیک شوالیه محافظ برج متحرک

ویژگی ها بازی شوالیه برج متحرک

  • بازی استراتژیک سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • 30 سطح مختلف بازی تا فوق حرفه ای
  • 3 سرزمین منحصر به فرد برای اکتشاف

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: XP SP3/Vista/7
  • پردازنده: 1.5 Ghz
  • رم: 512 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0c
  • کارت گرافیک: 128Mb پشتیبانی Pixel Shader 2.0 و Vertex Shader 2.0
توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Fortix-2-v1.0-PC-Game-ww.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلود دانلود رایگان بازی شوالیه محافظ برج متحرک (حجم : 156 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : من تو
تصویرتصاویر بازی:

Fortix 2 Fortix 2 Fortix 2 Fortix 2


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: Fortix 2 v1 , 0 PC Game - بازی استراتژیک شوالیه محافظ برج متحرک ,



عکسهای دیدنی از مردی که به خواب همه انسانها رفته !!
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1390
نویسنده : امير محمدي

تمامی‌این ماجراها از ژانویه سال 2006 در نیویورک آغاز شد؛ زمانی که بیمار یک روانپزشک ادعا کرد مردی را بارها در رویاهایش میبیند و با او صحبت می‌کند. این زن میگوید که حتی یک بار هم این فرد را در زندگی واقعی ملاقات نکرده است اما بارها او را درخواب دیده است.
پس از صحبت‌های این خانم، تصویر مرد ترسیم می‌شود و برروی میزکار روانپزشک باقی می‌ماند تا اینکه بیمار دیگری می‌آید و با دیدن این عکس ادعا می‌کند که این مرد را بارها در خواب دیده است.
با این اتفاقات روانپزشک تصویر این مرد را برای تعدادی از همکارانش ارسال می‌کند و پس از گذشت چند ماه، چهار بیمار دیگر هم می‌گویند که این مرد را بارها در خواب دیده‌اند!


از ژانویه سال 2006 تا کنون هزاران نفر از شهرهای مختلف از جمله لس آنجلس، پکن، بارسلون، پاریس، مسکو و تهران و... اعلام کرده‌اند که این مرد را دیده اند.
افراد اعلام کرده‌اند که این مرد درخواب با آنها پرواز می‌کند، پس از یک روز سخت کاری به آنها آرامش می‌دهد و حتی با آنها غذا می‌خورد.

اما واقعا چه چیزی باعث چنین اتفاقی می‌شود؟
تئوری‌های مختلفی مطرح شده است که شاید جالب‌ترین آنها تئوری‌ای باشد که میگوید: این مرد یک فرد واقعی است، کسی که مهارت‌های خاص روانی دارد و توانایی ورود به خواب افراد را دارا می‌باشد!

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکسهای دیدنی از مردی که به خواب همه انسانها رفته !! ,



ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی +عکس ازدواجشان
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1434
نویسنده : امير محمدي

در گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی آمده است که این زوج در سال ۱۹۴۱ میلادی با یکدیگر ازدواج کرده و ۱۳ سال بعد در سال ۱۹۵۴ از هم جدا شدند، اما همواره با یکدیگر ارتباط داشته و از حال هم با خبر بودند.

رسانه‌های دولتی انگلستان از ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، در گزارش رسانه‌های دولتی انگلستان آمده است که «لزلی هارپر» و «السی دان» پس از ۵۷ سال جدایی بار دیگر با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی +عکس
  در گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی آمده است که این زوج در سال ۱۹۴۱ میلادی با یکدیگر ازدواج کرده و ۱۳ سال بعد در سال ۱۹۵۴ از هم جدا شدند، اما همواره با یکدیگر ارتباط داشته و از حال هم با خبر بودند.

«لزلی هارپر» در این باره می‌گوید: من برای دومین بار و پس از ۵۷ سال از همسرم خواستگاری کرده و او هم پاسخ مثبت داد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: ازدواج زوجی پس از ۵۷ سال جدایی +عکس ازدواجشان ,



زنی که ۳۰ دختر را کشته بود و آنها را می خورد + عکس
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1391
نویسنده : امير محمدي

پلیس که برای دستگیری این زن به خانه وی رفته بود زمانی که درب یخچال را باز کرده بود، دست و پا و سرهای این قربانیان را کشف کرده و برخی از افسران پلیس با مشاهده این صحنه بی هوش شدند.
پلیس اندونزی یک زن ۲۹ ساله تبعه این کشور را به جرم قتل ۳۰ نفر و خوردن جسد آنها بازداشت کرد. این زن ۳۰ دختر جوان اندونزیایی را با بی رحمی تمام کشته و سپس جسد آنها را خورد.
                   
پلیس که برای دستگیری این زن به خانه وی رفته بود زمانی که درب یخچال را باز کرده بود، دست و پا و سرهای این قربانیان را کشف کرده و برخی از افسران پلیس با مشاهده این صحنه بی هوش شدند.

گفتنی است که این زن اکنون در بخش ویژه تیمارستان به سر می برد و قرار است به زودی اعدام شود.
                   


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: زنی که ۳۰ دختر را کشته بود و آنها را می خورد + عکس ,



وقتی چاوز به خاطر شکیرا شب را بیدار می ماند+تصویر
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1505
نویسنده : امير محمدي

رئیس جمهور ونزوئلا از شکیرا به خاطر هدیه ای که این خواننده برای او فرستاده است تشکر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شکیرا که خواننده ای کلمبیایی است به هوگو چاوز گیتاری قرمز که بر روی آن امضا کرده است هدیه داده است.

چاوز گفت: من شب بیدار ماندم و گیتار زدم و اهنگ خواندم. وی که در تلویزیون ونزوئلا صحبت می کرد، گفت: شکیرا متشکرم.

وی افزود: شکیرا از من خواست که به کنسرتش در کاراکاس بروم اما پرواز من دیر بود و نتوانستم که برسم.

چاوز گفت: من از این هدیه واقعا سورپرایز شده بودم و از از زمانی که آن را دریافت کردم، در حال نواختن آن هستم.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: وقتی چاوز به خاطر شکیرا شب را بیدار می ماند+تصویر ,



عکسی طنز و دیدنی از آزاده صمدی و هومن سیدی
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1360
نویسنده : امير محمدي

سفره هفت سین عید نوروز هرسال همیشه همانند قدیم ها چیده می شود ولی همراه باشید با نگاه طنز آزاده صمدی و هومن سیدی به سفره هفت سین.
در عکس جالب و طنزی که به تازگی دریافت شده هومن سیدی و آزاده صمدی سفره هفت سین جالبی را معرفی کرده اند:ساندیس,سوسیس,سیگار,سس,ساتور,سیب زمینی و سی دی.
البته لازم به ذکر است این تصویر فقط جنبه طنز در سینما را دارد.

 Persianv.com At site


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: عکسی طنز و دیدنی از آزاده صمدی و هومن سیدی ,



تصویری دیدنی از بازیگر سریال قهوه تلخ در کنار پسرش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1520
نویسنده : امير محمدي



دلهره امتحان
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1694
نویسنده : امير محمدي

زنگ آخر بود . از کلاس فرار کردم، از امتحان جبر!

در گوشه ای از حیاط ،خودم را گم و گور کردم. اما دلهره ی امتحان و جواب ندادن

به سوالات جبر و نمره صفر ..

اکنون چند سال از آن روز می گذرد اما باز هم دلهره ی امتحان جبر آن روز را با

خود دارم. به پسرم گفتم: «اگه بلد نیستی،اگه خواستی سر جلسه امتحان

حاضر نشی، اشکالی نداره، یه راست بیا خونه، توی حیاط مدرسه نمون،

یه وقت غصه نخوری بابا!»

پسرم با غرور در جوابم گفت: «نه بابا، مطمئن باش، با مجید، همکلاسیم،

قرار گذاشتیم که جواب سوالات رو به همدیگه برسونیم.»

حال چند ساعت از رفتن پسرم به مدرسه می گذرد اما دلهره ی جلسه ی امتحان

رهایم نمی کند!


:: برچسب‌ها: دلهره امتحان ,