پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1391
بازدید : 1462
نویسنده : امير محمدي

 دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|Demo|

نام بازی: FIFA 13
پلتفورم : pc
ژانر: Sports Game, Association Football Simulation
نوع  فایل : دمو
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : Single-player, Multiplayer
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی :    ACB: G     ESRB: E     PEGI: 3     USK: 0
قابلیت آنلاین:دارد

قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی FiFA 13 فوتبال حرفه ای ,



دانلود Ghasedak OS سیستم عامل بومی قاصدک
نوشته شده در شنبه 25 شهريور 1391
بازدید : 1841
نویسنده : امير محمدي
دانلود Ghasedak OS سیستم عامل بومی قاصدک
| دانلود رایگان سیستم عامل بومی و چند منظوره قاصدک |

در این پست وب سایت من وتو قصد داریم تا سیستم عامل جدید

قاصدک

را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. قاصدک یک

سیستم عامل

آزاد مبتنی بر سیستم عامل گنو/ لینوکس مورد استفاده برای سازمان های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی می باشد. این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم افزار های فنی مهندسی همچون نرم افزار های اداری و دفتری، نرم افزار های فنی و مهندسی، نرم افزار مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزار های برنامه نویسی و غیره توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم های رایانه ای را دارد. طیف گسترده کاربران رایانه و استفاده متفاوت از قابلیت های آن باعث استفاده از سیستم عامل و نرم افزار های آن برای اهداف مختلف شده است.

سیستم عاملی

که در عین توانایی برطرف کردن نیاز کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی با توجه به منابع موجود برخوردار باشد، مدیریت آن آسان بوده و بتواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزار های مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.


جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Ghasedak OS سیستم عامل بومی قاصدک ,



زیرنویس های بامزه و خنده دار فارسی فیلم ها ( تصویری)
نوشته شده در پنج شنبه 23 شهريور 1391
بازدید : 1530
نویسنده : امير محمدي



دانلود PES 2013 Demo - دانلود دمو بازی جذاب PES 2013
نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1391
بازدید : 1422
نویسنده : امير محمدي
دانلود PES 2013 Demo - دانلود دمو بازی جذاب PES 2013

بالاخره پس از طی یکسال و طبق زمانبدی نسخه ی جدید بازی بسیار محبوب فوتبال رایانه ای با نام PES منتشر گردید.Pro  Evolution Soccer نام کامل بازی است که امروزه میان کاربران به شدت محبوب شده و جز دو بازی اصلی شبیه ساز فوتبال محسوب می شود. در حقیقت PES و Fifa امروزه به عنوان سردمداران بازی های رایانه ای در ژانر ورزشی هستند و PES هم به سبب طراحی متفاوتش توانسته جز محبوب ترین ها باشد و البته جز بازی هایی است که در اکثر کلوب های بازی های رایانه ای جز پرطرفردارترین هاست و حالا نسخه 2013 از این بازی جذاب با انبوهی از ویژگی های جدید منتشر شده است.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود PES 2013 Demo - دانلود دمو بازی جذاب PES 2013 ,



بازدید : 2371
نویسنده : امير محمدي
دانلود Gensoid v2.4.3 - شبیه ساز کنسول سگا برای اندروید به همراه بازی

نرم افزار Gensoid یک شبیه ساز است که به وسیله آن می توانید بازی های کنسول سگا را در گوشی اندروید خود بازی کنید. این نرم افزار با کمترین حجم ممکن این این کار را انجام می دهد. بازی هایی که فعلا برای این نرم افزار در نظر گرفتیم علاالدین، کتاب جنگل، مرتال کمبات (Mortal Kombat)، رامبو 3، مسابقه موتور سواری رود راش 3، بازی سواران غروب آفتاب، تینی تون، Flintstones، Tazmania، Flicky و Super Volleyball می باشد.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , موبايل , موبايلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Gensoid v2 , 4 , 3 - شبیه ساز کنسول سگا برای اندروید به همراه بازی ,



دانلود Running Fred v1.4.9 - بازی موبایل بازگشت فرد v
نوشته شده در جمعه 17 شهريور 1391
بازدید : 1343
نویسنده : امير محمدي
دانلود Running Fred v1.4.9 - بازی موبایل بازگشت فرد

بازی Running Fred دارای گیم پلی جذاب، طراحی جالب و گرافیک بالا می باشد. مرگ به دنبال شماست و شما تنها کاری که می توانید انجام دهید فرار کردن از آن است. اگر دوست دارید عکس العمل پذیری خود را بسنجید این بازی را انجام دهید. در حین فرار از مرگ تله های بسیار زیادی در راه شما وجود دارند شما باید تک تک آن ها را شناسایی کنید و راه گریز از آن را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست آورید و از حرکات اکروباتیک طراحی شده استفاده کنید. در این بازی شما به جز فرد می توانید از کاراکتر های دیگر نیز استفاده کنید. این بازی شباهت بسیاری به بازی sonic دارد. این بازی برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر طراحی و آماده شده است


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,



آهنگ جدید و زیبای سعید عسرا (آغوز دار)
نوشته شده در پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 3948
نویسنده : امير محمدي

سعید عسرا نامی آشنا در رپ گیلکی......پس از استقبال بیش از انتظار آلبوم تره اوچین این بار سعید عسرا آهنگ جدیدی با نام آغوز دار رو تقدیم به همطنانش میکنه.

پیشنهاد میکنم این آهنگ زیبا رو حتما دانلود کنید

 

دانلود    O.P-Aghooz-Dar


:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید و زیبای سعید عسرا (آغوز دار) ,



دانلود Botanicula - بازی موجودات كوچك بوتانیکولا
نوشته شده در شنبه 4 شهريور 1391
بازدید : 1441
نویسنده : امير محمدي
دانلود Botanicula - بازی موجودات كوچك بوتانیکولا

در بازی Botanicula، ماجراجویی از بالای یک درخت شروع می شود که برگ های آن به رنگ سبز و شاخه های آن از همه نوع میوه ای پر شده و خانه 5 دوست به نام های آقای فانوس، آقای چوبخوار، آقای خشخاش، آقای پَر، خانم قارچ كه هر كدام دارای مهارت ها و توانایی های خاص خود هستند در بالای این درخت قرار دارد. گروهی از انگل های گرسنه به این جنگل هجوم آورده اند و سعی در نابود کردن جنگل و افراد ساکن در آن را دارند. آن ها تصمیم دارند تا برای شام خود به خانه این 5 دوست حمله کنند. حالا این دوستان کوچولو باید برای نجات خود و یک بذر کوچک که آخرین بازمانده درختان جنگل است و در شکم آقای فانوس پنهان شده تلاش کنند تا بتوانند از جنگل خارج شده و از دست هیولاهای انگلی بگریزند. در بین راه آنها دچار تله و دام هایی می شوند که این هیولاها بر سر راهشان قرار داده اند. برای گذر کردن از این تله ها آنها باید در 150 مرحله متنوع و جذاب یک سری پازل ها که هر کدام از آن ها راه حلی مبتکرانه و خلاقانه دارند را حل کنند تا بتوانند این دام ها را از سر راه برداشته و راه خروج را پیدا کنند. با افزایش سطح امتیازات در هر مرحله به شما به صورت پنهانی پاداش داده می شود. بازی با انیمیشن های جذاب، موسیقی های بانشاط و فوق العاده و گیم پلی مسحور کننده خود به گونه ای است که علاوه بر کوچکتر ها بزرگترهای خانواده را نیز به پای کامپیوتر کشانده و ساعت های زیادی آنان را مجذوب خود می کند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Botanicula - بازی موجودات كوچك بوتانیکولا ,