پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیژن مرتضوی: به ایران نیامدم
نوشته شده در جمعه 25 آذر 1390
بازدید : 343
نویسنده : امير محمدي
گفته مي شود قرار است اين دو خواننده با يک مقام ارشد دفتر رئيس جمهور ديدار کنند. برگزاري چند کنسرت در جزيره کيش از برنامه هاي احتمالي اين افراد است. هنوز هيچ مقامي به اين اخبار واکنش رسمي نشان نداده است

در حالي که برخي اخبار از حضور دست کم دو خواننده لس آنجلس نشين در ايران حکايت دارد، خبرنگار البرز به جزئيات بيشتري از اين خبر دست يافته است.

هفته گذشته خبر حضور "بيژن مرتضوي" و "نصرالله معين" دو تن از خوانندگان خارج نشين در ايران منتشر شد. گفته مي شود مرتضوي در شمال کشور حضور دارد اما دیروز معين از لس آنجلس خبر حضور در ایران را تکذیب کرد.

خبرنگار البرز مدعی شد به اخباري دست يافته که نشان مي دهد اين دو خواننده حبیب و بیژن مرتضوی - براي حضور در اجتماع ايرانيان خارج از کشور که 11 مرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد، به ایران آمده اند.

به گفته "محمدشریف ملک زاده"؛ دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، اين همايش بزرگترين همايش نخبگان ايراني است! گويا قرار است اين بار رويکرد فرهنگي – همان طور که در دور سوم سفرهاي استاني هم مورد توجه دولت بوده است – در اين همايش نيز مورد تأکيد قرار گيرد.

گفته مي شود قرار است اين دو خواننده با يک مقام ارشد دفتر رئيس جمهور ديدار کنند. برگزاري چند کنسرت در جزيره کيش از برنامه هاي احتمالي اين افراد است.

هنوز هيچ مقامي به اين اخبار واکنش رسمي نشان نداده است. تنها "اسفنديار رحيم مشايي" در اظهاراتي که دیروز روزنامه فرهنگ آشتي آن را منتشر کرد گفته است که: «ايرانيان براي ورود به کشور نبايد از کسي اجازه بگيرند.»

در عين حال در گفتگوهاي روزمره و اظهار نظرهاي غيررسمي، برخي گمانه ها درباره دليل حضور اين افراد در اين برهه مطرح شده است. تحت تأثير قرار دادن افکار عمومي در آستانه اجرايي شدن طرح هدفمندي يارانه ها، کاستن از فشارهاي رسانه اي سياسي در اذهان عمومي و ايجاد ارتباط مؤثر و صميمي تر با جامعه ايرانيان خارج از کشور از طريق خوانندگان خارج نشين به عنوان سفيران غير رسمي در فضاي فرهنگي از جمله مواردي است که گمانه هايي درباره آن مطرح شده است
N_63401.jpg

:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: بیژن در ایران ,



بازدید : 395
نویسنده : امير محمدي

www.taknaz.ir حقیقت بسیار عجیب در مورد مایکل جکسون + عکس
 
بدون شک می توان مایکل جکسون را رکورددار جراحی زیبایی بینی در جهان دانست. اولین جراحی بینی این خواننده پاپ در سال ۱۹۷۹ و به دلیل شکستگی بینی در یکی از تمرینات پیچیده رقص انجام شد اما موفقیت آمیز نبود و جکسون از مشکلات تنفسی که می توانست فعالیت حرفه ای او را تحت تاثیر قرار دهد، رنج می برد.

 
بعد از این ماجرا او به دکتر استیو هوفلین، جراح پلاستیک مشهور دنیای هالیوود معرفی شد که عمل راینوپلاستی (جراحی بینی) دوم و عمل های دیگر را در ادامه برای او انجام داد. در ۲۷ ژانویه ۱۹۸۴، جکسون دچار یک بداقبالی شد؛ ضمن ساخت یک فیلم تبلیغاتی، بینی و پوست سرش بر اثر خطا در عملیات آتش بازی آتش گرفت و مجبور شد بار دیگر بینی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

در طول این سال ها فرم صورتش هم تغییر کرده بود؛ به طوری که چند جراح نظر دادند که او حداقل هفت تا هشت جراحی بینی را پشت سر گذاشته است و جراحی ها، بینی او را به حدی تخریب کرده بودند که او مجبور بود بدون نوک بینی طبیعی خود زندگی کند.
 
حقیقت بسیار عجیب در مورد مایکل جکسون + عکس
 
در عین حال، برخی متخصصان علم پزشکی به طور علنی بیان کردند که طبق عقیده آنها جکسون «سندروم دیسمورفی بدنی» دارد؛ نوعی اختلال روانی که در آن بیمار از جلوه ظاهری خود بیزار است و برای بهترشدن چهره بارها و بارها به سراغ جراحی های زیبایی می رود و هیچ وقت هم از نتیجه عمل راضی نیست. البته موضوع به همین جا ختم نشد.

  فاکس نیوز و دیلی میل بعد از مرگ این خواننده پاپ گزارش دادند که قبل از قراردادن مایکل جکسون در تابوت، متوجه این موضوع شده اند که صورت جکسون بینی نداشته است! به گونه ای که وسط صورت او یک سوراخ سیاه به چشم می خورده و برای همین این فرضیه مطرح شده که جکسون به احتمال زیاد بیشتر مواقع با بینی مصنوعی در ملأ عام ظاهر می شده است.

این شایعه زمانی پیچید که یکی از نزدیکان او گفت که جکسون در خانه اش انواع و اقسام پروتزهای بینی داشت و برای نگه داشتن آنها روی صورتش از مواد چسبنده گوناگون استفاده می کرد. دلیل اصلی استفاده او از این بینی های مصنوعی هم تعداد بیش از حد جراحی های پلاستیکی که روی او انجام شده بود، عنوان شده است.


:: موضوعات مرتبط: حقیقت بسیار عجیب در مورد مایکل جکسون + عکس , ,
:: برچسب‌ها: حقیقت بسیار عجیب در مورد مایکل جکسون + عکس ,



بازدید : 542
نویسنده : امير محمدي

زیباترین دختر برزیل قبلا مرد بوده است ! + عکس

روبرتا پسری بود که درسال ۱۹۶۴ در ریودوژانیرو به دنیا آمد. او از نوجوانی تغییراتی در درون خود حس کرد و از همان زمان متوجه شد که نمی تواند احساسات پسرانه را تحمل کند و باید تغییر جنسیت بدهد.
تکناز: بنابراین از همان زمان شروع به پوشیدن لباس های زنانه کرد و هم زمان به تزریق هورمون های زنانه نمود تا اینکه در سن 17سالگی به عنوان یک مانکن و بازیگر فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.
او در 20 سالگی برنده عنوان زیباترین دختربرزیل شد. سرانجام او در سال 1989 در بیمارستانی در لندن انگلستان، عمل تغییر جنسیت خود را انجام داد و زندگی جدید خود را آغاز نمود.
او سالهای سال تلاش کرد تا بالاخره در سال 2005 توانست شناسنامه خود را به عنوان یک زن از کشور برزیل دریافت کند چرا که در کشور برزیل همچنان به عنوان یک مرد شناخته میشد!

زیباترین دختر برزیل قبلا پسر بوده است! + عکس www.taknaz.ir


:: موضوعات مرتبط: زیباترین دختر برزیل قبلا مرد بوده است ! + عکس , ,
:: برچسب‌ها: زیباترین دختر برزیل قبلا مرد بوده است ! + عکس ,



عکس هایی از حمله تروریست ها به عزاداران ( 16+)
نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390
بازدید : 635
نویسنده : امير محمدي



عکس های مجری زن شبکه های ماهواره ای درتهران
نوشته شده در چهار شنبه 16 آذر 1390
بازدید : 406
نویسنده : امير محمدي
نمی دانیم چه بگوییم و این اتفاق را چه تلقی کنیم ؛ اسم آن را نوعی تهاجم فرهنگی بگذاریم یا یک واقعه ی ساده و میهمانی که در کشورمان حضور دارند.هر چه هست جوانان ما تاثیر خوبی از این مورد نمی گیرند  ولی این اتفاق ممکن است در هر کشوری اتفاق بیفتد و ایران ما مستثنی نیست،
  پس ما باید جوانان خود را برای چنین مورد هایی مهیا سازیم تا الگو های خوب را برداشت کنند و الگو های مخالف فرهنگ غنی ایرانمان را کنار بگذارند.سایت پاتوق ۹۸ : با هم به تماشای تصاویر جنجالی از حضور مجری زن شبکه های ماهواره ای در تهران می نشینیم و تصمیم و نظر دهی را به عهده ی خود شما میگذاریم …
 

www.irannaz.com عکس هایی از مجری ماهواره ای در شبکه تهران

www.irannaz.com عکس هایی از مجری ماهواره ای در شبکه تهران

www.irannaz.com عکس هایی از مجری ماهواره ای در شبکه تهران

www.irannaz.com عکس هایی از مجری ماهواره ای در شبکه تهران


:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس های مجری زن شبکه های ماهواره ای درتهران ,