پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4428
نویسنده : امير محمدي

هفته‌هاست که شایعات مربوط به پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲، دهان به دهان می‌چرخد و اسباب نگرانی باورمندان به عقاید خرافی را فراهم کرده است. در این میان، هرچند مروجان این افکار در پی آنند تا بر ادعاهای خود رنگی از دانش بزنند، ناسا در یک رشته پرسش‌‌ها و پاسخ‌هایی، این افکار را رد کرده است.

به گزارش شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)، با افزایش حجم شایعات مربوط به پایان جهان در سال ۲۰۱۲، مروجان این شایعات، تنها به این که چنین چیزی در پیشگویی‌های «نوستر آداموس» و قوم «مایا» آمده، بسنده نکرده و در پی منتسب کردن آن به منابع علمی، به ویژه ناسا برآمدند. همین امر، این سازمان را بر آن داشته تا در پایگاه اینترنتی خود، مهم‌ترین پرسش‌ها و ابهام‌ها درباره ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ و نیز پاسخ به آن‌ها را منتشر نمایند. 


:: موضوعات مرتبط: آخر زمان , ,
:: برچسب‌ها: آیا جهان در ۲۱ دسامبر پایان می‌یابد؟! مشروح پاسخ‌های «ناسا» به شایعه پایان جهان ,



قرآن در مورد 2012 و پایان دنیا چه می‌گوید؟
نوشته شده در پنج شنبه 30 آذر 1391
بازدید : 4745
نویسنده : امير محمدي

«و می گویند: اگر راست می گویید، این وعده کی خواهد بود؟» بگو! «علم [آن] فقط پیش خداست و من صرفا هشدار دهنده ای آشکارم.» و آن گاه که آن[لحظه موعود] را نزدیک بینید، چهره های کسانی که کافر شده اند در هم رود، و گفته شود؛ «این است، همان چیزی که آن را فرا می خواندید!»


:: موضوعات مرتبط: آخر زمان , ,
:: برچسب‌ها: قرآن در مورد 2012 و پایان دنیا چه می‌گوید؟ ,



دنیای فوق العاده منگنه ها ( تصویری)
نوشته شده در یک شنبه 12 آذر 1391
بازدید : 5985
نویسنده : امير محمدي



بازدید : 4616
نویسنده : امير محمدي

مراسم شب تاسوعا 1391 - هیئت ثارالله - مداحی حاج محمود کریمی

چه بسیار محبانی بودند که سال گذشته چنین شبی برای اسوه مردانگی و ادب به سینه زدند اما امسال زیر خاک ها آرمیده اند. خدا را شاکریم که یک سال دیگر مهلت داد تا در شب حضرت عباس (ع) بر سر و سینه بزنیم و در رسای کسی که امام زمان خودش فرمود هرجا روضه عمویمان ما هم آنجا هستیم گریه کنیم. امام زمان (عج) فرمود هرگاه خواستید عمویمان را صدا بزنید با نام « یا ابالغوٍث ادرکنی » یاد کنید تا حاجات خود را بگیرید. عباس نماد مردانگی ، شجاعت ، ادب ، وفا و خلاصه ی همه خوبی هاست. کسی که تا آخر عمر به امام حسین (ع) برادر نگفت ؛  کسی که در قیامت خدا به جای دست های قطع شده اش ، بال هایی اهدا خواهد کرد که همه بهشتیان به آن بال ها قبطه خواهند خورد. همه عالم می گویند حسین اما خود حسین گفت عباس! در دارالشفای حسین بیشتر بیماران را عباس درمان خواهد کرد. باب الحوائج که نه فقط شیعه ها بلکه اهل سنت ، یهودی و مسیحی حاجات فراوان گرفته اند. بازهم سر همه حاجات ظهور امام زمان (عج) است ؛ خدا را به دستان بریده عباس (ع) قسم می دهیم ظهور امام زمان را نزدیک کند ، دوم حاجات هم سلامتی رهبر معظم انقلاب و سوم هم عاقبت به خیری همه مسلمانان که بهترین آرزوها برای هرکس است. در این شب عزیز ما را هم دعا کنید تا شاید قمر منیر بنی هاشم گوشه چشمی به ماکند و چه بیت با معنایی است که می گوید :


سقایی که همیشه آب به دستان تشنه ها میده
                                                                امشب چی میشه که بیاد یه کاسه به ما بده


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: مراسم شب تاسوعا 1391 - هیئت ثارالله - مداحی حاج محمود کریمی ,