يكساعت در روز كار كنيد و هفته اي 50 هزار تومان درآمد كسب كنيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1949
نویسنده : امير محمدي

آيا مايليد با يكي از بزرگترين و بهترين روشهاي كسب درآمد از اينترنت آشنا شده و در مدتي كمتر از يك هفته شروع به كسب درآمد از اينترنت كنيد ؟؟؟ !!! بدون نياز به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد و يا كليك روي تبليغات ؟؟؟



روشي را كه من معرفي مي كنم به هيچ عنوان نياز به كليك كردن روي هيچ تبليغاتي براي كسب درآمد ندارد. اصلا نياز نيست كه در هيچ سايتي ثبت نام كنيد و يا اينكه بخواهيد حتي يك زيرمجموعه بگيريد و يا براي سايتهاي ديگر بازديدكننده بفرستيد. ... خير ....اصلا به اين فعاليتها نياز نداريد.

مدت زماني كه شما بايد براي كسب درآمد از اينترنت به اين روش اختصاص دهيد حتي روزانه كمتر از يكساعت است و اصلا نيازي نيست كه روزانه بيش از نيم ساعت به اينترنت متصل باشيد.

براي شروع ،شما نياز به هيچ كاري نداريدو بايد مقدمات كار را به ما بسپاريد كه غالبا 5 روز تا يك هفته طول مي كشد تا شما را با موضوع كار آشنا نموده و مقدمات كار شما را فراهم آوريم تا بتوانيد كسب درآمد از اينترنت را شروع كنيد. درواقع اين يك هفته ، زمان آشنايي شما با اين شيوه خواهد بود. كاري كه ما مي كنيم اين است كه يك متن چند صفحه اي به شما مي دهيم كه نحوه كار را به صورت ساده برايتان توضيح داده است. و ما در همان زمان مواردي را كه شما براي كسب درآمد نياز داريد را برايتان مهيا مي كنيم.

پس از يك هفته كه برنامه كاري شما آماده شد و اطلاعات مقدماتي را به دست آورديد ، برنامه كسب درآمد شما شروع مي شود كه طبق برآورد ما هر كدام از شما مي توانيد در هفته اول حداقل 50000 تومان به دست آوريد و اين تازه شروع كار است و پس از آن مي توانيد درآمدهاي خود را باز هم افزايش دهيد.

تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه روزانه نيم تا يكساعت به اينترنت وصل شده و ايميلهايي كه برايتان مي آيد را چك كنيد و به آنها پاسخ دهيد. البته كار شما فقط اين نيست بلكه شما يك با همكاري ما يك برنامه بزرگ را پياده كرده ايد كه مقدمات كار قبلا توسط گروه ما برايتان انجام شده است (در همان يك هفته) و از اين پس شما فقط كافيست كه روزانه نيم تا يكساعت را به اين كار اختصاص داده و به اينترنت وصل شده و به ايميلها پاسخ دهيد. هر زمان كه براي پاسخ دادن به ايميلها مشكل پيدا كرديد مي توانيد ايميل مربوطه را براي ما ايميل كنيد تا پاسخ صحيح را براي شما ارسال كنيم و شما بعد از آن پاسخ را براي آن فرد ارسال خواهيد كرد.

در پايان هر روز مي توانيد درآمد خود را جمع آوري كرده و به حساب بانكي خود (بانكهاي ايران) انتقال دهيد و يا اينكه مي توانيد اين كار را در آخر هر هفته انجام دهيد

اين كار به هيچ وجه به اينترنت پر سرعت نياز ندارد و مي توانيد از اينترنت دايال آپ و خانگي هم استفاده كنيد زيرا در هر روز بيش از نيم تا يكساعت به اينترنت نياز نداريد.

درآمد اين شيوه بسيار زياد است به طوريكه در هفته اول مي توانيد حداقل 50 هزار تومان به دست آوريد.

هزينه شروع به كار 20 هزار تومان است كه شما آنرا به ما پرداخت مي كنيد تا ما اطلاعات لازم رادراختيار شما قرار دهيم. شايد باور نكنيد اما اين 20 هزار تومان را كه براي اين كار هزينه مي كنيد را در عرض چند روز به دست مي آوريد. و پس از آن هر چقدر به دست مي آوريد سود خالص شما خواهد بود. !!! مطمئن باشيد كه حداقل ، دوبرابر پولي كه مي گذاريد را به دست مي آوريد آنهم در مدت كمتر از يك هفته. !!! و پس از آن هرچه كه به دست مي آوريد سود خالص خودتان خواهد بود. اگر طبق راهنماييهاي ما كار كنيد هر هفته حداقل 60-50 هزار تومان به دست مي آوريد و بعد از مدتي كه بيشتر وارد شديد باز هم درآمد بيشتري به دست مي آوريد.


بنابراين تنها چيزي كه شما براي شروع كار نياز داريد ، داشتن 20 هزار تومان پول و روزانه يك ساعت وقت است تا كسب درآمد شما هم شروع شود ... نظرتان چيست ؟؟؟ آيا ارزشش را دارد؟؟؟


اين شيوه نه فاركس است و نه كار با سايتهاي كسب درآمد و تبليغاتي و نه لازم است كه براي كسب درآمد وبلاگ بزنيد و يا فروشگاه داشته باشيد... هيچ كدام از اين موارد نياز نيست... كار ما فراتر از اينهاست.... با درآمد واقعي...

نكته بعدي اينكه چون ما در سطح جهاني كار مي كنيم بيشتر درآمدهاي ما به صورت پولهاي الكترونيك خواهد بود مثل ايگولد ، ليبراتي ريسرو ، پي پال ، آلرت پاي وغيرو . يعني شما به عنوان مثال روزانه 10 ، 20 و يا مثلا 50 دلار (كه بيشتر به ايگولد پرداخت مي كنند) به دست مي آوريد . حال ممكن است اين سوال برايتان پيش آيد كه مگه ايگولد بسته نشده؟ مگه ايگولد ايرانيها را تحريم نكرده؟

پاسخ خيلي ساده است. .........خِِير ............. ايگولدبه هيچ عنوان بسته نشده و همين الان هم ميشه وارد حساب شد و از آن پول برداشت و يا به آن واريز كرد. همين الان هم خيلي از ما ايرانيها داريم هر روز توسط ايگولد پول خوبي به دست مي آوريم بدون اينكه حسابمان بسته شود فقط كافيه كه بعضي اصول را بدانيد و آنها را رعايت كنيد كه من اين موارد را هم به شما آموزش خواهم داد و با شما خواهم بود. (البته مي توانيد داخلي هم كار كنيد و فقط پول ايراني قبول كنيد اما با اين كار درآمد خود را كاهش خواهيد داد.چون بيشتر درآمدهاي ما توسط خارجي ها پرداخت مي شود). پولي كه به دست مي آوريد را بايد تبديل به ريال كنيد كه من با كمال ميل اين كار را برايتان انجام مي دهم. يعني دلار را از شما مي گيرم و معادل همان مبلغ را به تومان به حساب شما واريز خواهم كرد. چون من هر روز به ايگولد نياز دارم و به جاي اينكه از سايتهاي ديگه بخرم از شما مي خرم . علاوه بر اين شما مي توانيد به افراد ديگري كه در اينترنت ايگولد خريد و فروش مي كنند ايگولد خود را بفروشيد. مهم اين است كه پول به دست آورريد. نقد كردن آن خيلي ساده است و شما به راحتي مي توانيد اين كار را انجام دهيد.

اگر مايل به شروع كسب درآمد به شيوه من هستيد فقط كافيه كه به من يك ايميل بزنيد تا شماره حساب ايگولدم را بهتون بدم تا پس از پرداخت مبلغ مذكور (20000 تومان معادل 25 دلار ايگولد) كار خود را شروع كنيم. اگر هم ايگولد نداريد و يا اصلا نمي دانيد چيست و چگونه مي توان آنرا تهيه كرد باز هم اشكالي ندارد. فقط كافيه كه يك ايميل به من بزنيد تا شما را راهنمايي كنم كه چگونه مي توانيد به صورت مستقيم و بدون داشتن حساب ايگولد ، اين مبلغ را به حساب من واريز كنيد تا بتوانيم كار را شروع كنيم. اگر هم هنوز مردد هستيد و فكر مي كنيد مي توانيد با استفاده از سايتهاي اينترنتي از اينترنت پول به دست آوريد اشكالي نداره ... تصميم با شماست.. اما از قديم گفتند كه : راه آزموده را آزمودن خطاست . اين را من نمي گم. تو هر فروم كه بريد مي بينيد كه همه دارن ميگن اين سايتها كلاهبردارن و قرار نيست از بابت آنها پولي به دست آوريد.



:: برچسب‌ها: چگونه در ایران پولدار شویم؟ , پول , كار , درآمد , اميرمحمدي , فقط داستان هاي كوتاه و آموزنده ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: