پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4590
نویسنده : امير محمدي

دوستم یه روز که تو خونشون تنها بوده میره حموم...

 به هوای اینکه کسی خونه نیست همونجوری لخت میاد بیرون که حوله برداره یه دفعه میبینه آبجیش خونست...بدو بدو میره تو اتاق درو میبنده ، حیوونی خیلی خجالت میکشه ، دولا میشه از سوراخ کلید نگاه کنه ببینه آبجیش داره چیکار میکنه!!! میبینه آبجیش داره میدوئه بیاد سمت در ، دوست منم میترسه سریع درو قفل میکنه... برمیگرده میبینه دوست آبجیش تو اتاق نشسته...!!!


:: موضوعات مرتبط: طنز و داسنان جالب , ,
:: برچسب‌ها: دوستم یه روز که تو خونشون تنها بوده میره حموم ,



ابوالفضل پورعرب درگذشت
نوشته شده در دو شنبه 17 مهر 1391
بازدید : 5067
نویسنده : امير محمدي

ابوالفضل پورعرب ـ بازيگر سينما و تلويزيون ايران ـ در 51سالگي از دنيا رفت.

 

به گزارش ايسنا، اين خبر را دقايقي پيش، احمد ميرعلايي ـ مديرعامل بنياد سينمايي فارابي ـ اعلام كرد.

 

مهدي احمدي، تهيه‌كننده سينما، هم با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: اين اتفاق صبح امروز در بيمارستان افتاده است و پيگير برپايي مراسم‌هاي اين بازيگر هستيم.

 

 

 

اما...................................................

پوريا پورعرب پسر ابوالفضل پورعرب در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران گفت: پدرم در حال حاضر حالش خوب بوده و در خانه در سلامت كامل به سر مي برد.
 

وي افزود: از شنيدن اين خبر شوكه شدم و متاسفم از اينكه چرا يك خبرگزاري بدون هيچ اطلاع موثقي چنين خبري را منتشر مي كند و من قطعا از اين خبرگزاري شكايت خواهم كرد./ي2

 

 

گفته مي‌شد، پورعرب به سرطان مبتلاست.

 

چند روز پيش، عكس‌هاي تكان‌دهنده‌اي كه از ابوالفضل پورعرب، سوپراستار دهه‌‌هاي 60 و 70 منتشر شد، مخاطبان را متأثر كرد.

 

ابوالفضل پورعرب كه با فيلم «عروس» بهروز افخمي در سال 1369 مطرح شد، متولد 1340 در تهران بود و تحصيلات خود را در رشته بازيگري و كارگرداني تئاتر از دانشسراي هنر به پايان رساند. او سال 1359 با فعاليت در تئاتر و بازي در نمايش «ماموريت حساس» كار هنري خود را آغاز كرد.

 

 

پورعرب با فيلم «زخمه» به كارگرداني خسرو ملكان در سال 1362 وارد سينما شد و در ادامه در فيلم «دزد و نويسنده» به عنوان دستيار كارگردان فعاليت كرد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: ابوالفضل پورعرب درگذشت , مرگ ناگهانی ابولفضل پور عرب , مرگ شوهر آناهیتا نعمتی , خبر فوت ابوالفضل پورعرب و مرگ وي در بيمارستان كذب محض است , ,



هر کی یادشه نظر بده
نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391
بازدید : 4499
نویسنده : امير محمدي

شما یادتون نمیادهای بسیار جالب ( تصویری)
هر کی یادشه نظر بده
 
برو ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: هرکی یادشه , یادش بخیر , دهه شصتی ها ,



بازدید : 4681
نویسنده : امير محمدي
باور میکنید این بازیگر ابوالفضل پور عرب باشه ! ( تصویری)

تکناز : ابوالفضل پور عرب مرد شماره ی یک سینمای ایران که با فیلم عروس شناخته شد این روزها درگیر بیماری سرطان است و عکسهای جدید او در سن ۵۱ سالگی آن قلب هوادارانش را به درد می آورد برای این بازیگر نمونه از خداوند آرزوی سلامتی میکنیم….


:: موضوعات مرتبط: گالري عكس هاي جالب , ,
:: برچسب‌ها: باور میکنید این بازیگر ابوالفضل پور عرب باشه ! ( تصویری) ,



زندگینامه بروس لی قهرمان رزمی جهان
نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391
بازدید : 4354
نویسنده : امير محمدي
زندگینامه بروس لی قهرمان رزمی جهان
 
بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است.[۱] او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلمهای رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.
لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد.[۲] او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.

مراحل اولیه زندگی

بروس لی در ۲۷ نوامبر سال ۱۹۴۰ ساعت اژدها بین ساعت ۷ تا ۹ صبح در سال اژدها (Year of the Dragon) طبق تقویم طالع‌بینی چینی در یک بیمارستان چینی در چیناتون سانفرانسیسکو (San Francisco’s Chinatown) به دنیا آمد.[۳] پدرش لی هو چون (Lee Hoi-Chuen) (李海泉) چینی بود. مادر کاتولیکش گریس هو (Grace Ho) یک چینی آلمانی تبار بود.[۴][۵][۶][۷][۸][۹] وقتی بروس لی سه ماه داشت والدینش به هنگ کنگ برگشتند.[۱۰][۱۱][پیوند مرده] در مورد تابعیت او اختلاف وجود دارد شاید آمریکایی بود شاید چینی بود و شاید هم بریتیش سابجکت (British subject) بود (زیرا اهالی هنگ کنگ در زمان او بریتیش سابجکت بودند)

تحصیلات و خانواده

نام ها

نام کوچک کانتونی (Cantonese) بروس لی، جان فان (Jun Fan) بود. وقتی بروس لی متولد شد، نام انگلیسی بروس (Bruce) به نظر می‌رسد توسط پزشک خدمتکار بیمارستان، دکتر ماری گلاور (Mary Glover) (و بعضاً گفته می‌شود که پرستار بود) برروی بروس لی گذاشته شد. اگرچه خانم لی در بدایت امر چندان به فکر گذاشتن اسم انگلیسی روی نوزادش نبود ولی این نام را متناسب انگاشت و با نام دکتر گلاور موافقت کرد.[۱۲] به هر حال نام انگلیسی او هرگز به همراه نام فامیلی او استفاده نشد تا این که در یک دبستان که یکی از بخش‌های کالج لاسال (La Salle College) (یک دبیرستان در هنگ کنگ) بود در سال ۱۰ یا ۱۲ سالگی ثبت نام کرد و بعدا در دبستانی دیگر. (کالج فرانسیس خاویر در کولون) (St. Francis Xavier's College in Kowloon) که در آنجا لی به نمایندگی تیم بوکس در مسابقات بین مدارس برگزیده می‌شود.

حرفه بازیگری

پدر بروس لی هوی چون یک ستاره مشهور اپرای کانتونیایی بود. لذا بروس لی از طریق پدرش در سینما مطرح شد و وقتی کودک بود در حالی که خیلی کوچک بود در چند فیلم سیاه و سفید کوتاه بازی کرد. لی اولین نقشش را به عنوان نوزاد در کالسکه بازی کرد. وقتی که او ۱۸ سال داشت ۱۲ فیلم بازی کرده بود.[۳]
در ۱۹۵۹–۱۹۶۴ در ایالات متحده بروس لی سودای بازی کردن در فیلمها را از سر به در کرده و هنرهای رزمی را پی گیری کرد.

آغاز کار و ورود به هنرهای رزمی

اولین آشنایی بروس با هنرهای رزمی توسط پدرش - لی هوی چون- صورت گرفت. او در ابتدا مهارتهای پایه‌ای در سبک تای چی را از پدرش فرا گرفت.سی فوی بروس لی یعنی استاد بزرگ وینگ چون - ییپ من - همکار و دوست پدر او بود. بروس از سن ۱۳ تا ۱۸ سالگی تحت تعلیم استاد هنگ کنگی خویش ییپ من بود.
مانند اکثر مدارس هنرهای رزمی چینی در آن زمان، کلاس‌های سیفو ییپ من توسط شاگردان ارشد و درجه بالا اداره می‌شد. یکی از شاگردان ارشد ییپ من «وانگ شون لئونگ» بود. بر طبق گفته‌ها او بیشترین تأثیر را بر کونگ فوی وینگ چونِ بروس لی داشته‌است. پس از اینکه تعدادی از شاگردان پپپ من به دلیل بعضی آداب و رسومات چینی از آموزش به بروس لی خودداری کردند، ییپ من به طور خصوصی شروع به آموزش بروس لی کرد. بروس همچنین بوکس غربی را نیز یاد گرفت و مسابقه فینال قهرمانی بوکس در سال ۱۹۵۸ را با ناک اوت کردن «گری الم» که قهرمان سه بارهٔ مسابقات بود، در راند سوم به پایان رساند. قبل از مسابقهٔ نهایی بروس سه حریف قبلی اش را مستقیماً در همان راند اول ناک اوت کرده بود. بعلاوه بروس تکنیکهای شمشیرزنی غربی را از برادرش «پیتر لی»- که قهرمان شمشیرزنی در زمان خودش بود- یاد گرفت.

ورود به آمریکا
بروس لی در سن ۱۹ سالگی به منظور ادامه تحصیل و تنها با ۱۰۰ دلار با کشتی وارد ایالات متحده آمریکا شده و در مدرسه فنی ادیسون ثبت نام کرد. سپس به تحصیل در رشته فلسفه مشغول گردید.
آموزش کونگ فو به غیر چینی‌ها [ویرایش]
بروس لی در ابتدای ورودش به آمریکا و برای تامین هزینه تحصیلش ناگزیر در رستوران کار می‌کرد اما چون احساس می‌کرد این کار در شان وی نیست این کار را رها کرده و تصمیم به آموزش کونگ فو گرفت و با استقبال فراوان دوستانش مواجه شد.

جان فان کونگ فو

بروس لی آموزش هنرهای رزمی در آمریکا را از سال ۱۹۵۵ شروع کرد. در آغاز کار او وینگ چون آموزش می‌داد. هنری که بر پایه برداشت‌ها و آموخته‌هایش در هنگ کنگ بود. جان فان کونگ فو (که معنای لغوی آن کونگ فوی بروس لی است.)در واقع نامی بود که بروس لی بر روی هنر رزمی خودش گذاشته بود، که اساساً روش تعدیل یافته او در وینگ چون بود. اولین شاگرد بروس یک جودو کار به نام «جس گلاور» بود که بعدها دستیار او شد. قبل از نقل مکان به کالیفرنیا، لی اولین مدرسهَ هنرهای رزمی اش را در سیاتل با نام «موسسهٔ جان فان کونگ فوی لی»را افتتاح کرد. لی همچنین روش لگد زنی اش، که شامل لگد مستقیم وینگ چون و لگد قدرتی کونگ فوی شائولین شمالی می‌شد را ارتقا بخشید.
اما بعد از مدتی با مخالفت چینی‌های مقیم آمریکا مواجه گشت و آنها از وی خواستند دست از آموزش به خارجی‌ها بر دارد اما بروس لی در تصمیمش مصمم بود و آنها برای تعطیل کردن باشگاه وی مبارزی ماهر به نام «وانگ جک مان» را به منظور مبارزه با بروس لی فرستادند که در این مبارزه وانگ به سختی شکست خورد و دندانهای جلویش را از دست داد.

اجرای چند حرکت نمایشی و مقدمه‌ای بر مطرح شدن بروس لی در ایالات متحده
بروس لی بعد از آموزش تصمیم به شرکت در مسابقات کاراته و نشان دادن توانایی‌های خود در هنرهای رزمی گرفت. بدین منظور در سال ۱۹۶۴ در میدان ورزشی لانگ بیچ با اجرای چند حرکت نمایشی با سرعت و قدرتی خیره‌کننده نامش بر سر زبان‌ها افتاد.
ورود به سینما
بعد از نمایش لانگ بیچ یک کارگردان که اتفاقاً در سالن حضور داشت به ملاقات بروس لی رفت و از وی خواست در سریال «زنبور سبز» به ایفای نقش بپردازد و بروس هم پذیرفت و این مقدمه‌ای شد برای ورود بروس لی به سینما.(البته بروس لی در کودکی نیز در چند فیلم ایفای نقش کرده بودچون پدر او بازیگری هنگ کنگی بود او در ۶ ماهگی گریم شد و نقش شاهزاده را بازی کرد و در ۶ سالگی نقش کودک دزدی را و در ۱۱ سالگی فیلم غازهای وحشی را بازی کرد)

ابداع سبک جیت کان دو
به دلیل عدم دسترسی به سیفو «ییپ من» که در هنگ کنگ زندگی می‌کرد، بروس لی نمی‌توانست وینگ چون را ادامه دهد، هنر اصیلی که حالا تنها در اختیار استادش بود، اما بروس هنوز مشتاقانه به دنبال یادگیری وینگ چون بود تا جاییکه او حتی پس از باز گشت به هنگ کنگ به استاد ییپ من پیشنهاد خرید یک آپارتمان شخصی داد... در مصاحبه استاد بزرگ وینگ چون «لو مان کام» که یکی از همرزمان بروس لی در کلاس استاد ییپ من بوده، می‌خوانیم:
بروس لی در حال تمرین چی سائو با استاد فقید ییپ من
شما این شانس را داشتید که در کنار بروس لی باشید، چه ارتباطی با او برقرار کرده بودید؟
- اغلب با هم تمرین می‌کردیم، بویژه در چی سائو. بروس لی از من جوان تر بود. وقتی هنگ کنگ را ترک کرد، کار آموزی خود را نزد ییپ من به پایان نرسانده بود. یک روز که دیگر معروف شده بود به هنگ کنگ برگشت و از ییپ من خواست تا کار آموزی اش را به پایان برساند، اما چون خیلی مشغول بود نمی‌توانست در هنگ کنگ بماند.

بروس لی از ییپ من خواست به او نشان دهد که چگونه می‌تواند با آدمک چوبی تمرین کند، زیرا او می‌خواست در فیلم‌هایش از آدمک چوبی استفاده کند. در عوض او پیشنهاد یک آپارتمان را به ییپ من -که آدم پولداری نبود- داد. اما ییپ من پیشنهاد او را رد کرد و گفت:
اگر می‌خواهی کونگ فوی مرا یاد بگیری به کلاسم بیا (منبع مجله رزم آور شماره ۱۳۵)
{البته بعدها بروس لی ضعف‌هایی از این سبک اصیل پیدا کرد. پی بردن به این ضعف‌ها و اصلاح آنها مقدمه‌ای شد بر ابداع سبک مخصوص خودش: جیت کان دو}
ایده‌های جیت کان دو در سال ۱۹۶۵ در ذهن بروس لی متولد شد. مبارزه با وان جک مان تأثیر بسزایی بر فلسفه مبارزه بروس لی گذاشت. با آن که بروس حریفش را به طرز فجیعی شکست داد، اما معتقد بود که آن مبارزه بیش تر از حد معمول طول کشیده و او نتوانسته‌است آنطور که انتظار دارد از تکنیکهای وینگ چون استفاده کند، بعلاوه او دیگر نمی‌توانست به یادگیری و تکمیل هنر رزمی وینگ چون بپردازد چون فرسخها از استادش دور بود.

او به سیستمی احتیاج داشت تا به شکوفایی هرچه بیشتر داشته‌هایش بپردازد. به همین خاطر با تاکید بر «کاربردی بودن، انعطاف پذیری، سرعت و کارآمدی» به توسعهٔ سیستم جدیدی پرداخت. او شروع به استفاده از روش‌های آموزشی متفاوتی کرد: بدنسازی برای افزایش قدرت، دویدن برای افزایش استقامت، تمرینات کششی برای انعطاف پذیری و بسیاری از روش‌های دیگر که او دائماً در حال منطبق کردن با سیستمش بود.

لی بر آنچه که «روش بی روشی» می‌نامیدش بسیار تاکید داشت. ایده‌ای که بیانگر رهایی از روشهای فرمالیته -همان سبکهای سنتی- بود. بروس لی احساس می‌کرد سیستمی که او «جان فان کونگ فو» نامیده‌است، محدود کننده‌است و به همین خاطر آن را به آنچه که با نام جیت کان دو توصیفش کرد، تغییر شکل داد. نامی که بعدها از مطرح کردن آن اظهار پشیمانی کرد چون از نام جیت کان دو نیز ویژگی‌های خاصی برداشت می‌شد که هر سبکی به نوبه خود ادعا می‌کرد، درحالیکه ایدهٔ هنر رزمی او خروج از هر گونه عوامل محدود کننده بود.

بازگشت به هنگ کنگ و تصمیم در ایفای نقش در چند فیلم

مجسمه بروس لی در هنگ کنگ

بروس لی بعد از بازی در چند سریال و فیلم سینمایی مانند سریال زنبور سبز، فیلم سینمایی مارلو، مجموعه تلویزیونی لانگ استریت و.... در آمریکا تصمیم گرفت به هنگ گنگ بازگردد و برای هم میهنانش نیز چند فیلم بازی کند که بلافاصله با استقبال شرکت‌های فیلم سازی روبه رو شد اول فیلم راهب کوهتانگ و توسط استدیو گلدن هاروست و کارگردانی «لو وی» کارگردان معروف چینی به ایفای نقش در فیلم‌های رئیس بزرگ و ضربه نهایی پرداخت که این فیلم‌ها رکورد فروش تمامی فیلم‌های هنگ کنگی را شکست.
بعد از این فیلم‌ها همه به این نتیجه رسیدند که بدون شک بروس لی برترین رزمی کار دنیاست. سپس بروس لی خود تصمیم گرفت فیلم بسازد بدین منظور در سال ۱۹۷۲ شرکت فیلمسازی خود به نام «شرکت فیلمسازی کنکورد» را دایر کرد و خود کارگردانی فیلم «راه اژدها» یا <<بازگشت اژدها>> را به عهده گرفت. این فیلم در هنگ کنگ مجدداً رکورد فروش فیلم‌های قبلی بروس را شکست.
در این دوران بروس لی با موج پیشنهادهای شرکت‌های فیلم سازی مواجه گشت و وی در چهارمین فیلم معروف خود «بازی مرگ» به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم توسط دشمنانش زخمی گشت اما درهنگ کنگ به دلیل فوت ناگهانی بروس لی از دنیا رفت و فیلم نا تمام باقی ماند.

مطرح شدن در سراسر جهان و ایفای نقش در هالیوود

بعد از موفقیت بروس لی در هنگ کنگ هالیوود به سراغ بروس لی آمد و کمپانی برادران وارنر از وی خواست در فیلم «اژدها وارد می‌شود» به ایفای نقش بپردازد به همین دلیل بروس لی «بازی مرگ» را رها کرده و در «اژدها وارد می‌شود» که اولین فیلم جهانی وی به شمار می‌رفت به ایفای نقش پرداخت.
آرامگاه بروسلی در کنار پسرش براندون لی

مرگ
بروس لی به تومور مغزی دچار شده بود و هنگامی که می‌خواسته برای تمرین فیلم بازی مرگ برود بی هوش شده و تلاش پزشکان بی نتیجه بود و تیم پزشکی بروس لی ۵ دلیل برای مرگ نابهنگام او ارائه دادند. یکی از دلایل اصلی مرگ زودرس بروس تورم و رشد یک غده در مغز او بود. به گفته همسرش لیندا، بروس با تهیه کننده فیلم ریموندجو در ساعدت ۲ بعدازظهر قرار داشت.
آن دو در مورد ساخت فیلم بازی مرگ با یکدیگر مشورت کردند و تا ساعت ۴ بعدازظهر با هم صحبت کردند و بعد به خانه بتی تینگچی بازیگر تایوانی الاصل که نقش اصلی زن فیلم بازی مرگ را داشت رفتند. بعد از ساعتی چو آنجا را ترک می‌کند و بروس و بتی با هم شام می‌خورند.
در آنجا بروس احساس سردرد می‌کند و بتی یک قرص Eguagesic (آسپرین قوی) به او می‌دهد. حدود ساعت ۷ شب بروس به خواب می‌رود. چو به خانه بتی تلفن می‌زند تا با بروس حرف بزند اما بتی می‌گوید بروس به خواب عمیقی رفته و نمی‌تواند او را بیدار کند. بلافاصله او را به بیمارستان می‌رسانند. پزشکان به معاینه دقیق می‌پردازند. او به کما رفته بود بعد از مدت کوتاهی نیز حتی نفس هم نمی‌کشید. پزشکان متوجه شدند که مغزش تورم دارد. وزن مغز او از ۱۴۰۰ به ۱۵۷۵ گرم رسیده بود.

هیچ یک از رگهای خونی بسته یا پاره نشده بود. تمام اعضا و جوارح بدن مورد معاینه قرار گرفته و کالبد شکافی شد. در معده اش همان قرص آسپرین قوی بود که بتی به او داده بود. علاوه بر این چند دانه شاهدانه در معده اش یافت شد که مشخص نشد این شاهدانه‌ها را از دست چه کسی خورده‌است. عده‌ای از پزشکان معتقد بودند که شاهدانه‌ها به زهر آغشته شده بود و همین امر سبب مرگ وی شده‌است. اما پزشک اصلی او معتقد بود که به دلیل خوردن آسپرین قوی، تومور فعال شده و مرگش فرار رسیده بود. در واقع چنین فردی با داشتن تومور مغزی نباید چنین آسپرینی مصرف می‌کرد.

چاک نوریس در سال ۱۹۷۵ با اشاره به شایعات مربوط به این موضوع مرگ بروس لی را در اثر تورم مغزی و ناشی از مصرف قرص‌های مسکنی می‌داند که وی پس از آسیب دیدگی در ناحیه کمر (به هنگام تمرینات بدن سازی) از آنها استفاده می‌کرد.[۱۳]

همسرش لیندا می‌گفت: او هیچ گاه دوست نداشت عمر طولانی داشته باشد. زیرا او نمی‌توانست تحمل کند که قدرت بدنیش با کهولت سن روز به روز تحلیل رود. بروس لی می‌گفت اگر من باید فردا بمیرم هیچ شکایتی ندارم. من به آرزوهایم دست یافته‌ام و در دنیا آنچه را که می‌خواستم انجام داده‌ام. از زندگی انتظار بیشتری ندارم.[۱۴] قبر او در سیاتل آمریکا در خیابان گارفیلد می‌باشد در هنگام مرگ بروس لی پسرش براندون لی ۸ سال داشت که ۲۰ سال بعد از مرگ پدرش یعنی در سن ۲۸ سالگی او به طرز مشکوکی در گذشت. قبر او در کنار قبر پدرش است.

:: موضوعات مرتبط: معرفي هنرمندان , ,
:: برچسب‌ها: زندگینامه بروس لی قهرمان رزمی جهان ,



اس ام اس های فلسفی جدید
نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391
بازدید : 3100
نویسنده : امير محمدي

:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس های فلسفی جدید ,



بازدید : 2490
نویسنده : امير محمدي
دانلود Bad Piggies HD v1.0.0 - بازی مبارزه بچه خوک‌های بد با پرندگان خشمگین

داستان

بازی

هیجان انگیز

Bad Piggies

بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی پرندگان خشمگين

Angry Birds

می باشد این بار شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! و از تخم هایی که از پرندگان خشمگین دزدیده اید محافظت نمایید و برخلاف گذشته که می توانستید پرندگان خشمگین را با تیرکمان پرتاب کنید این بار باید شما وسیله پرتاب خوک های سبز رنگ را خودتان بسازید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید. در صورتیکه که قبلا بازی الکس فوق العاده و پرندگان خشمگین را بازی کرده باشید میتوانید به سادگی 60 مرحله این بازی را پشت سر بگذارید که در صورت موفقیت شما در این بازی به نحوه صحیح چیدمان وسایل برای حرکت دادن خوک های سبز و کسب سه ستاره، 30 مرحله بازی جدید و جذاب برای شما باز خواهد شد.



قابلیت های کلیدی بازی Bad Piggies:

- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی با ترکیب بندی شاد رنگ ها


- دارای ۶۰ مرحله با سطوح دشواری مختلف


- بیش از ۳۳ دستگاه برای حرکت دادن خوک ها


- دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی


- مناسب برای سنین مختلف


- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


- و ...


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Bad Piggies HD v1 , 0 , 0 - بازی مبارزه بچه خوک‌های بد با پرندگان خشمگین ,



جوک زنان
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 3065
نویسنده : امير محمدي

امیدوارم خانومای محترم از مطالب طنز من در موردشون ناراحت نشن .حالا برای اینکه کمی هم عدالت رعایت بشه یه مطلب از کمالات خانوما مینویسم.
زن خطاب به شوهر: عزیزم من امشب شام مورد علاقتو پختم کی میای از سر کار عجقم؟
مرد در جواب : آخخخ ببخشید تو اداره کارام مونده من دیر میام خونه.
زن خطاب به مرد: باشه پس منو مامانمو خواهرمو برادرمو دختر خواهرمو پسر دادشمو .................
شاممونو میخوریم واسه تو هم اگه موند نگه میداریم (عمرا اگه ازون سفره تکه نانی باقی بمونه)
نتیجه : کلا با این زنا نمیشه کنار اومد اینارو باید همینجوری تحملشون کرد !

فرستنده : بابک


 

امروز داشت سینمایی مورد علاقمو نشون میداد.رفتم تخمه آووردم که بخورم و ببینم.
یهو صدا ماشین خانم همسایمونو شنیدم.تخمه رو بردم دم پنجره خوردمو پارک کردنشو دیدم.
خدایی خیلی باحال تر از فیلم بود.کلی وجودم شاد شد.جاتون خالی.
والا...

فرستنده : Mohammad_7honar

 

زن قبل از ازدواج : عزیزم رمز کارت عابر چنده ؟
زن بعد از ازدواج : ببینم رمز کارتو واسه چی میخوای هاااا ؟
من در حال های های اشک ریختن :""""""

فرستنده : بابک

 

زن قبل از ازدواج : عزیزم نهار چی دوست داری برات بپزم ؟ باقلا پلو ؟ دلمه ؟ فسنجون ؟ چی؟
زن بعد از ازدواج : یه لقمه نون و پنیر بگیر چایی هم داغ کن من دارم میرم باشگاه ! راستی اون لباسارو هم بنداز تو ماشین ! اون ظرفارو هم .......
من :~o
ماشین لباسشویی :~.
تلوزیون :~>

فرستنده : بابک

 

زن قبل از ازدواج : چت ؟ اصلا .. دوست پسر ؟ ابدا این حرفا چیه ! کافی شاپ مافی شاپ ؟ عمرا
زن بعد از ازدواج : تویتر ....گردش با دوستان همراه اتومبیل شوهر ... جاده چالوس !..... فیس بوک عکس های روباز دوستهای عجیب غریب فیس بوکی (ازش هم میپرسی چرا میری فیس بوک میگه اومدم عکسای جاریمو ببینم !!!)
من :ه
یونسکو :ااا
سازمان حمایت از زنان :/

فرستنده : بابک

 

ﺁﺭﺍﯾﺶ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
ﻻﯾﻪ ﺍﯼ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺿﺨﯿﻢ ﮐﻪ ﮔﻼﺑﺘﻮﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﻣﻴﺪﺍ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ !

فرستنده : MoTeZaaD

 

وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه ،
در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه :)))

فرستنده : zizijoooon

 

دختره میره پیتزا فروشی یه پیتزا سفارش میده
صندوق دار میپرسه پیتزاتون چند قسمت بشه ؟ ۶ یا ١٢ قسمت ؟
دختره میگه وای نه من ١٢تا نمیتونم بخورم همون ۶ قسمتش کنید …

فرستنده : sajad-cute

 

زن قبل از ازدواج: به به عجب دست فرمونی داری عزیزم ! واااای قربونت برم که تمام میان برارو بلدی ! عمرا اگه تو ترافیک گیر کنی تو والا ! قررررربونت برم الهی مایکل شوماخر !
زن بعد از ازدواج : خاک تو سرت بریزن گاری چی ! مردیم از بس تو ترافیک گیر کردیم بابااااااا !اگه ماشین روندن بلد نیستی از پشت اون فرمون بیا این ور ! اخرش این مارو به کشتن میده به خدا !
من :o
ماشینم :|
راننده مینی بوس بغلی :{<

فرستنده : بابک

 

دخترایی که امسال دانشجو شدید ...
هیچ فکر کردید که ....
.
.
.
.
.
چی بپوشید !؟؟

فرستنده : sasi

 

شکر خدا که زنده گریختیم ز دست زن
گر اسم زن برم تو بیا گردنم بزن...

فرستنده : ممد آقا

 

هرچی دخترها ترشیده تر میشن سطح علمی کشور بالاتر میره.
قبلنا تا لیسانس میخوندن یکیو پیدا میکردن الان میبینن خبری نیست
ارشد هم میگیرن....

فرستنده : sasi

 

لقمان را گفتند پارک دوبل از که آموختی ؟؟؟
گفت از بانوان …:))))

فرستنده : I=∅

 

همین دیروز خودم رو از دست زنم خلاص کردم
آخه گربم بهش حساسیت داشت.

فرستنده : حسین از شهریار

 

چرا زنان ، مردان باهوش را دوست دارند؟
بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند

فرستنده : mohamadreza
 
 
 
 

(وافعی)
یارو اومده تو مغازه میگه اقا چسب اهن داری؟
مغازه دار:نه برای چی میخوای؟شاید یه چسب دیگه داشتم به دردت خورد؟
زن:نه برای ناخن هام میخوام چسب دیگه ای به دردم نمیخوره؟
شما جای مغازه دار بودید چی کار میکردید؟
زن: :)
مغازه دار: :0
ناخن:^0^

فرستنده : ice bOy


24676
1

121

 

لقمان را گفتند پارک دوبل از که آموختی ؟؟؟
گفت از بانوان …

فرستنده : niloofar

24507
1

104

 

عکس العمل زنان در مقابل کادوی شوهر :
- مرسی( یعنی این دیگه چیه خریدی مردشورتو ببرن!)
- عزیزم خیلی قشنگه ( میخواد دلتو نشکنه وگرنه حالش از کادوت بهم خورده!)
-غافلگیرم کردی ( یعنی چه عجب الدنگ! )
- تو بی نظیری ! ( یعنی بدبخت شدی , حداقل هفته ای یک کادو نیاری خونه از این به بعد پدرتو در میارم!) 

فرستنده : MR.X

24473
1

126

 

میگن دخترا وقتي مي بينن نمي تونن مستقيم مخ پسره رو بزنن ،ميزنن تو فاز داداشی داداشی..:|
=))
وبالعکس:چشمک

فرستنده : AmirH

24460
1

99

 

شما حساب کن ببین چقدر قیافه‌های دخترای دوران حافظ و سعدی ضایع و لهِ داغون بوده که ،خال کنج لب یار آپشن محسوب میشد واسشون

فرستنده : ❤milad❤

24444
1

99

 

اون دخترایی که وقتی یه روز نمیبینیشون اعصاب واست نمیمونه !
اون دخترایی که شب پشت تلفن دوتایی خوابتون میبره!
اون دخترایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی!
اونایی که بهت زنگ میزنن قـــــــــــــند تو دلت آب میشه!
همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت اس ام اس میدن دوست دارم !
اونایی که قربون صدقه می رن دلت ضعف می ره !
همونایی که وقتی از دور می بیننت قند تو دلشون آب می شه
و یه لبخند میاد گوشه لبشون !
این دخترا اصلا به دنیا نیومدن تا حالا D;
هیچ گونه ای از این آدما مشاهده نشده که بخواد منقرض هم شده باشه :) ) D:
گفتم که در جریان باشید داداشای گلم :) )))

فرستنده : khatereh

24428
1

88

 

من یه دختر خاله داشتم رفته بودیم باشگاه اسب سواری رو اسب برا اسب می خوند."کره الاغ کد خدا یورتمه می رفت تو کوچه ها:|
کلا زنده باشن دخترا بعضی وقتا حرکتای جالبی میان:)))

فرستنده : AmirH

24412
1

56

 

خبر دست اول :خانم ها توانستند.....
...
.
...
..
فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند:D

فرستنده : AmirH

24406
1

77

 

اگر زنها دنیا رو می گردوندن هیچ جنگی وجود نداشت فقط چندتا کشور با هم قهر بودن و حرف نمی زدن!!!

فرستنده : eG@r//

24277
1

90

 

فقط زن ايراني ميتونه با هيكل قلمبه،مو هاي شونه نزده،با بوي قورمه سبزي،از آشپزخونه بدو بدو براي ديدن صحنه معرفي ملكه زيبايي 2012بياد وبا اعتماد بنفس كامل بگه:اين كجاش خوشگله؟

فرستنده : zambi

24241
1

73

 

جمله ای از یک دختر زرنگ :“من حال و حوصله درس خوندن ندارم، میرم با یه آقا دکتر ازدواج می کنم همه بهم میگن خانم دکتر”

فرستنده : M0hammadjo0on

24233
1

31

 

به دختر خالم اس ام اس دادم :میتونی جواب بدی ی بعدم اس بدم؟
جواب داده:نه الان اصلا نمیتونم بعدا بگو
من= :-O
موبایل= :-O
سیم کارت=^_^
صفحه گوشیم=;(

فرستنده : Funny Boy

24219
1

61

 

جديدترين بيماري کشف شده دختران در فيس بوک :
خود داف پنداري مزمن مقاوم به درمان
از علائم اين بيماري :...
ادا اطوار هاي فمينيستي در آوردن و مطالب ضد مرد ها نوشتن،در حالي که توي دلشان قند آب ميشود که پسري به آنها حتي نگاه کند
1. انداختن عکس هاي بي شمار از خود در آينه دستشويي با آرايش مسخره در حالي که موبايل يا دوربين در دست دارن
2. اضافه ...کردن واژه جون به انتهاي اسم خود مثل فريبا جون
3.تايپ کردن اجق وجق مثلا اجيجم، اجقم ، ميسي و ساير مزخرفات
4.اين رليشن شيپ زدن الکي
5.قلب فرستادن براي همه در کامنت ها
6.شهر محل سکونت رو لندن يا نيويورک زدن در حالي که از دوقوز آباد هستن

فرستنده : Peyman_Tabriz

24152
1

39

 

پسر:واي خداي من،عجب چهره زيبايي،چه لطافتي،مثل گل ميموني.از چي استفاده ميكني؟
دختر:Adobe Photoshop CS5‎!‎

فرستنده : Missing Faith

24125
1

78

 

مغازه رفیقم وایساده بودم !!!
دختره اومد گفت :
آقا مودم “وای وای” دارین ؟؟؟
رفیقم گفت نه ولی مودم “وای فـــــــای” داریم بدم خدمتتون
دختره گفت : مرسی ، ممنونم و رفت !!!
به همیــــــــــــــــــــــــــن برکت قسم !!!

فرستنده : محسن جون
 
 

یه رودخونه تو آمریکا هست که،آدما میرن از بالا پلش خودشونا میندازند پایین،خودکشی میکنند ! ! !
دختره،میپره،نجاتش میدند....
اولین چیزی که میگه اینه:
‏(ا واااا.....آرایشم پاک شد)
کلهم اجمعین:|

فرستنده : Abiii


24054
1

27

 

دختر چیست؟
.
.
.
موجود مهمی نیست فکر خودتو درگیر نکن...
پسرا دست /جیغ/سوت/ قر....:))))

فرستنده : behshad

24045
1

27

 

فارسی: دوستت دارم.
انگلیسی: آی لاو یو.
فرانسه: ژ تم.
اسپانیول: ته آم.
ایتالیایی: تی آم.
آلمانی: ایش لیبه دیش.
دخترونه: بولولو گوجی موجی بوچ بوچ!!!

فرستنده : محسن *بمب خنده*

23955
1

23

 

ما نمیدونیم این زنا چی از جون ما مردا می‌خوان؟فرقی هم نداره زن و شوهر مادر و پسر ...
من از دانشگاه میام باید ظرف ها رو جابه جا کنم.از خواب بیدار میشم باید برم خرید.غذام تموم میشه باید سفره رو جمع کنم.تازه هر وقت هم که صحبت میشه مامانم میگه: تو خیلی تنبل و بی‌خاسیتی یکم از ... یاد بگیر.
من= :-|

فرستنده : بی نام

23912
1

36

 

دخداری 10 12 ساله این دوره زمونه :
"دیگه تاغت این همه شکست عشغی رو ندارم وقتشه که به این ظندگی خاطمه بدم"
یکی نیست بگه مثلا از کی شکست خوردی؟
میکی موز؟
یا شایدم جاستین؟؟؟؟:|

فرستنده : محسن جون

23886
1

53

 

خانمی میره کتابفروشی. به فروشنده میگه آقا کتاب برتری مرد بر زن را دارید؟فروشنده نگاش میکنه میگه:ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم.

فرستنده : Hamid

23810
1

37

 

ینی من تا الان فکر میکردم این دخترایی که تو رانندگی روسری شون میفته
واسه خوشتیپی دوباره سرشون نمیکنن
نگو نمیتونن فرمون رو ول کنن=))

فرستنده : محسن جون

23749
1

39

 

ﺍﺯﺷﻨﯿﺪﻥ”ﻋﺰﯾﺰﻡ”!
ﺩﺭﺻﺤﺒﺘﻬﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺫﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﻄﺴﻪﯼ ﮔﺮﺑﻪﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺭﻭ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻥ!!

فرستنده : رضا صادقی

23648
1

35

 

نمی دونم چرا دخترها این قدر به پسرها مشکوک هستن !!!!؟؟؟
مشکل اینه که هر چهار تا دوست دخترهام همینطورند

فرستنده : arsalan

23241
1

20

 

سلام ، شنیدم پنج شنبه جشن نامزدیته ، خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم.
ستاد پیشگیری از افسردگی دختران دم بخت

فرستنده : بله

23240
1

32

 

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد
زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!
مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد
زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!
از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد
ولی زن همچنان مشغول خرید بود

فرستنده : بله

23239
1

43

 

بهانه ی دخترا: 1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) 2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی) 3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره) 4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو آشنا شدم) 5 - من تو رابطه مون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم) 6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )

فرستنده : بله

23238
1

35

 

دختر:موجودی است که وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!! و وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!! وقتی غمگین است آه میکشد و وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد . وقتی بدش می آید میگوید ویشششش . وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی. همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند .از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود

فرستنده : بله

23138
1

34

 

براي بار سوم ميپرسم ...............وكيلم
ارزوي شبانه روزي دخترها

فرستنده : mojtaba

23009
1

20

 

آقا یه دختره اس ام اس عاشقانه به ما داده ! ماهم که آقا اصلا اهل این برنامه ها نیستیم ! براش پیام میفرستم U? میگه U تو هستی و هفت جد و آبادت خانم ها یکم اصطلاح یاد بگیرن

فرستنده : رضا صادقی
 
 

:: موضوعات مرتبط: لطيفه , ,
:: برچسب‌ها: جوک زنان ,



جوک مردان
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 2392
نویسنده : امير محمدي

از پسرای عزیز خواهشمندم این چند هفته اول نرن در مدارس دخترونه ، چون همشون مانتو و کیف و کفش نو دارن هیچکی رو تحویل نمیگیرن!!!

فرستنده : MoTeZaaD

 

25949
1

32

 

ببین خانوم ، تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پانزده هزار کلمه برای
صحبت کردن استفاده میکنند ولی زنها از سی هزار کلمه . دیدیت ثابت شد شما زنها
بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟ خانم : هیچ هم همچنین چیزی نیست . فوقش ثابت
شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شماها فرو بره …! ببخشید چی
گفتی؟؟

فرستنده : mohamadpnr

25892
1

85

 

من روانی عزت نفس کسانی هستم که شماره تلفنشونو پشت در توالت مینویسن …

فرستنده : MoTeZaaD

25874
1

53

 

یعنی اینقدی که پسرا به موهاشون میرسن
اگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد !

فرستنده : MoTeZaaD

25695
1

129

 

میدونین چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟
.
.
.
.7% : بخاطر نور خورشید
23% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن
70% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن!!!

فرستنده : zizijoooon

25633
1

425

 

عطسه دختر: اتسی....
عطسه پسر: هاتشوبیسخلبوهووووووطراشش!!!!!! :(((:))))

فرستنده : sasi

25532
1

91

 

مردها به سه دسته تقسیم می شوند : خوش قیافه ها ، باهوشها و اکثریت!
 

فرستنده : 09393xxx862 _مهدى

25351
1

112

 

یه دوس دخترم ندارم که ازم دور باشه ، از غم دوریش بمیریم تا راحت شم از دست شما اینقد گیرندین به من ….

فرستنده : MoTeZaaD

25338
1

148

 

امروز با بابام دعوام شد!!!
الانم دنبال اسپانسر واسه آهنگ هام می گردم …

فرستنده : MoTeZaaD

25329
1

165

 

به سلامتیه کریم بنزما که نمیگه بنزِ من … میگه بنزِ ما !!!
کم پیدا میشه آدم تو اوج شهرت اینقدر خاکی باشه… بعضی ها یه کم یاد بگیرن !

فرستنده : MoTeZaaD

25155
1

56

 

خوابیم اگرچه مرد میدان هستیم
خیر سرمان رستم دستان هستیم
وقتی به «داداش کایکو» نیازی باشد
گوییم که: «نه! ما ایکیوسان هستیم»!

فرستنده : MoTeZaaD

25033
1

272

 

آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت : “مردا همه مثل همه ن” رو به کار برد ، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود ؟!

فرستنده : MoTeZaaD

25031
1

157

 

قول میدم نصف بیشتر آدمایی که از جاستین بیبر بدشون میاد اصن نمیدونن جاستین بیبر کی هست !

فرستنده : MoTeZaaD

25030
1

124

 

یه همسایه داریم اسمش “غلامِ” ، اونقدری که اون اصرار داره بهش بگن “شاغلام” الکس فرگوسن اصرار نداره بهش بگن “سِر الکس”.

فرستنده : MoTeZaaD

25023
1

222

 

دیشب یه دزد اومد خونمون دنبال پول می‌گشت !!!
هیچی دیگه ، خلاصه منم بیدار شدم از تخت اومدم پایین با هم دنبالش گشتیم…

فرستنده : MoTeZaaD
 
 
 
25022
1

235

 

امروز اومدم به یکی بگم غصه نخور ، بدهی واسه مرده ؛ بعد یه لحظه زیر ابروهاشو دیدم و گفتم خدا بزرگه خواهر ، درست میشه !

فرستنده : MoTeZaaD

24085
1

47

 

وقتی مردها تصمیم می گیرن ازدواج کنن چی می گن؟
1. چیزی نمی گن چون وقت عمله
2. وقت نمی کنن چیزی بگن
3. اولش چیزی برا گفتن ندارن ولی بعد که خرشون از پل گذشت نطقشون باز میشه
4. در این برهه از تاریخ طبیعی هیچ کس نمی فهمه که اونا چی می گن

فرستنده : Lida..

24084
1

42

 

چه وقت مردها عاشق می شوند؟
1. چه وقت مردها عاشق نمی شوند!
2. هر وقت مامانشون بگه
3. چون یکدفعه می شوند خودشان هم نمی دانند که کی می شوند
4. یک روز از همین روزا !

فرستنده : Lida..

24083
1

53

 

اگر جمعیت مردها منقرض شود چه می شود؟
1. مگه قراره اتفاقی بیافته
2. خارشتر کویر لوت که آفت نداره
3. اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمی گردد
4. یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر

فرستنده : Lida..

24082
1

52

 

اگه خدا مردها را نمی آفرید چی می آفرید؟
1. چیز خاصی نمی آفرید
2. پیراشکی
3. خروس دریایی
4. فضای خالی

فرستنده : Lida..

24057
1

50

 

بلاخره بعد سالها یه پسر خوب پیدا کردم !
.
.
....
داشتم با تعجب نگاش میکردم که یهو از خواب پریدم :|
والاااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا اااااااا

فرستنده : behshad

24056
1

54

 

قانون پایستگی عشق تو ایران :
عشق در پسران ایرانی نه بوجود می آید و نه از بین میرود بلکه از دختری به دختر دیگر منتقل می شود .

فرستنده : behshad

24055
1

41

 

مرد بايد سبيل داشته باشه
مرد بايد شلخته باشه
مرد بايد بو گند بده
مرد بايد بدنش بو عرق بده
مرد بايد بو جوروابش سگو از پا ندازه
مرد بايد زشت باشه
حالا اگه مردى بگو مردم:-)))

فرستنده : behshad

23710
1

45

 

جمله ثابت یک مرد به زن باردار در فیلمهای ایرانی:تو حالت خوبه؟باید بیشتر از اینا مراقب خودت باشی...حد اقل بخاطر بچه....

فرستنده : Amirmicrob

23237
1

55

 

مشخصات یک پسر خوب: 1- پسره خوب تنهایی میره سینما وپارک - 2. یه پسره خوب بعد از تک زنگ سراغه تلفن نمیره - 3. یه پسره خوب وقته برگشتن به خونه ماشینش بوی اُدکلنه زنونه نمیده- 4. یه پسره خوب تو کلاسّه دانشگاه تا شعاع 3 متری هیچ خانومی نمیشینه - 5. یه پسره خوب پس از اتمام صحبت گوشی تلفنو بوس نمیکنه - 6. یه پسره خوب وقتی میاد خونه قرمزیه رُژه لب رو صورتش دیده نمیشه - 7. یه پسره خوب بعد از شنیدن اسم جنّیفر لپز استغفرالله میگه

فرستنده : zahra

23132
1

71

 

قبلا ها پسرا از پدرشون ياد ميگرفتن چطور بايد ريشاشونو بزنن
الان از ماماناشون ياد ميگيرن چطور ابرو وردارن
به کجا داریم میریم چنان شتابان:)))

فرستنده : vj_90

23108
1

36

 

بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته
اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره،
زمانیه که می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه ..!

فرستنده : MoTeZaaD

23099
1

27

 

یه سری از آدما مغزشون فقط مسئولیت کنترل اندامشونو به عهده داره
و فکر کردن براش تعریف نشده!

فرستنده : MoTeZaaD

23098
1

56

 

طرف ﻋﮑﺴﺸﻮ ﺭﻭ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﻨﺪﺍﺯﻥ ﻫﻤﻪ
ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ
ﻧﻮﺷﺘﻪ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ
یعنی اعتماد به نفسه تورو خر داشت الان سلطان جنگل بود!

فرستنده : MoTeZaaD

22625
1

33

 

مرده و زنش داشتن دعوا میکردن :
دعوا به جاهای باریکش میرسه زنه میگه ای پدرجپتو حالتو میگرم . مرده میگه هوی به بابای من فحش نده ها وگرنه ...
خداییش مردا یه کم باید در اخلاقشون تجدید نظر کنن

فرستنده : رضا صادقی

:: موضوعات مرتبط: لطيفه , ,



بازدید : 1788
نویسنده : امير محمدي

دانلود تم Jelly Bean Theme Go Launcher

دانلود تم شیک و فوق العاده زیبا Jelly Bean Theme Go Launcher آندروید

Jelly Bean Theme Go Launcher تم شیک و فوق العاده زیبایی است این تم نسبت به ورژن های قدیمی تر تکامل چشم گیری پیدا کرده است و به شما امکان سفارشی کردن صفحه هوم اسکرین ، آیکون ها ، نوع قفل صفحه نمایش و استفاده از ویجت های مختلف را می دهد ، همچنین این تم زیبا دارای کیفیت HD بوده و شما می توانید آن را برای گوشی های آندروید از سایت پی سی دی با لینک مستقیم دانلود نمایید


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , موبايل , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تم شیک و فوق العاده زیبا Jelly Bean Theme Go Launcher آندروید ,