پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حساسيت چوچوله
نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1391
بازدید : 875
نویسنده : امير محمدي

حساسيت چوچوله و چرب كردن و روغن كاري آن



ما فهميديم كه چوچوله در كجا و چكونه است، حالا نوبت چيست؟ در ابتدا بايد تذكر در مورد حساست چوچوله و احتمال نياز به روغن كاري اضافي بدهم. حساسيت چوچوله از زني به زن ديگر بسيار متغير است، زناني هستند كه در صورت تماس مستقيم دست با چوچوله‌شان احساس درد مي‌كنند و زنان ديگري هم هستند كه اصلاَ چوچوله‌شان به تماس حساس نيست. بعضي ممكن است در ابتدا نياز به يك تماس آرام و سبك داشته باشند و وقتي به ارگاسم نزديك شدند نياز به تماس محكم‌تر داشته باشند. بهترين كار اينست كه با يك تماس آرام و سبك در ابتداي كار شروع كنيد و هرچه زن برانگيخته‌تر مي‌شود فشار را بيشتر كنيم. حركات بدنش را نگاه كنيد و به صداهايش نيز گوش بدهيد تا متوجه بشويد كه نياز به اعمال فشار بيشتر داريد يا مقدار فشار كافيست. مراقب باشيد كه تقريباَ هميشه شما نمي‌خواهيد كه چوچوله را طوري بفشاريد كه كوچك شود بنابراين فشار بدهيد اما نه بصورت ناگهاني و وحشيانه. تعداد كمي از زنها ممكن از از فشردن شديد و وحشيانه در حال ارگاسم لذت ببرند ولي قبل از سعي براي انجام اين كار حتماَ به او اعلام كنيد.

با توجه به حساسيت چوچوله شريكتان و نيز ميزان ترشحات ليز طبيعي بدن او شما ممكن است نياز به روانكاري اضافي قبل از ماساژ داشته باشيد. در ابتدا بدون آن سعي بنمائيد، اما اگر كششي به اين كار نشان نداد و يا اعلام كرد كه حساس است و يا چيزي حس نكرد، يك لايه كامل از يك روان كننده بر روي فرج او بماليد. شما هرگز قسمت بلوطي شكل چوچوله را با انگشتان بدون روانكار لمس نكنيد اگرچه در بعضي مواقع اين كار صورت مي‌گيرد.

ممكن است شما بخواهيد كه دستكش‌هاي لاتكس يا وينيل به دست كنيد. آنها انگشتان شما را خيلي ليز مي‌كنند و بهتر است در مواقعي كه چوچوله شريكتان خيلي حساس است و يا وقتي كه پوست دستتان خيلي خشن است از آنها استفاده كنيد همچنين آنها در مواقعي كه مي‌خواهيد در حين ماساژ انگشتانتان را وارد فرج شريكتان بكنيد بدرد مي‌خورند تا از خراشيدگي ديواره فرج توسط ناخنهايتان جلوگيري كنند. دستكشهاي وينيل و لاتكس در داروخانه‌هاي زيادي با قيمت ارزان در دسترس هستند


:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي , ,
:: برچسب‌ها: حساسيت چوچوله ,



ناسا به جنگ پیشگویی اخر زمان در سال 2012 میرود
نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1391
بازدید : 1242
نویسنده : امير محمدي

ناسا توضیحات علمی بر ضد پیشگویی های اخر زمان در 2012 به راه انداخته و این در حالیست که این پیشگوئی جدید که مدعی تکیه بر عواملی و حوادثی است در بین عموم بخصوص از طریق نت پخش و انتشار میابد.

اژانس فضائی امریکا در روی سایت خود توضیح میدهد که این پیشگوئی که توسط سایتهای اینترنتی بیشماری انتشار یافته است از افسانه ای سرچشمه میگیرد که در ان سومری ها کره ای که نیبیرویا کره x نامیده میشده را کشف کرده بودند که به طرف زمین میامده و با زمین برخورد خواهد کرد.

اصابت با کره ما یا زمین پیشتر هم توسط پیشگویان فاجعه و بدبختی برای سال 2003 اعلام شده بوده است. از ان زمان تاریخ ان به 21 دسامبر 2012 که مطابق با اخر دوره ای از تقویم مایا میباشد عقب برده شده است.

بعضی از سایتهای اینترنتی ناسا را متهم به پنهان کردن واقعیت در مورد "نیبیرو" میکنند اما ناسا تاکید دارد که این چیزی جز یک تخیل نیست.

به نقل از اژانس فرانس پرس ناسا میگوید که زمین از بیش از چهار میلیارد سال وجود داشته هیچ عالمی که معتبر و قابل اطمینان باشد هر گونه تهدیدی در دسامبر 2012 را نخواهد پذیرفت و تقویم مایا در 21 دسامبر 2012 متوقف نمیشود و فقط اخر یک دوره طولانی است که دوره دیگری را در پی دارد.

در مورد به خط شدن کرات طبق مکانیک نجوم تا چندین دهه دیگر پیش بینی نشده است و حتی زمانی که زمین با دیگر کرات در کنار هم و یا در یک خط قرار میگیرند اثراتش قابل توجه نیستند.

ناسا میگوید که همیشه در ماه دسامبر زمین و خورشید با مرکز کره زمین و کهکشان تقریبا در یک ردیف قرار میگیرند اما این واقعه سالیانه هیچگونه تاثیری نمیگذارد و اگر قرار بود که زمین در خطر اصابت اجرام اسمانی یا کره x باشد منجمین ان جسم را از حداقل ده سال پیش دریافته بودند.

همچنین ناسا تاکید میکند که اصابتهای سانحه ای زمین با اجسام اسمانی بسیار نادرند و اخرین انها در شصت و پنج میلیون سال پیش بوده که باعث از بین رفتن دایناسورها شده است.

ناسا از دلایلش بصورت پاسخ به هشت سوالی که بیشتر عموم میپرسند و با تاکید و تائید محکم که هیچگونه دلیل علمی که تمامی این فیکشن های کتابها، مستندها، در سینما و یا بر روی نت بر اساس آن باشند وجود ندارد نتیجه گیری میکند.


:: موضوعات مرتبط: آخر زمان , ,
:: برچسب‌ها: ناسا به جنگ پیشگویی اخر زمان در سال 2012 میرود ,



داستان تلافی مرد از زنش ! ( کوتاه و جالب )
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 1162
نویسنده : امير محمدي

داستان تلافی مرد از زنش ! ( کوتاه و جالب ) www.taknaz.ir

 

زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود.ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد : مواظب باش ، مواظب باش ، یه کم بیشتر کره توش بریز….وای خدای من ، خیلی ز ...

 

زنی مشغول درست کردن تخم مرغ برای صبحانه بود.

 

ناگهان شوهرش سراسیمه وارد آشپزخانه شد و داد زد : مواظب باش ، مواظب باش ، یه کم بیشتر کره توش بریز….

 

وای خدای من ، خیلی زیاد درست کردی … حالا برش گردون … زود باش

 

باید بیشتر کره بریزی … وای خدای من از کجا باید کره بیشتر بیاریم ؟؟ دارن می‌سوزن مواظب باش ، گفتم مواظب باش ! هیچ وقت موقع غذا پختن به حرفهای من گوش نمی‌کنی … هیچ وقت!! برشون گردون ! زود باش ! دیوونه شدی ؟؟؟؟ عقلتو از دست دادی ؟؟؟ یادت رفته بهشون نمک بزنی … نمک  بزن … نمک …

 

زن به او زل زده و ناگهان گفت : خدای بزرگ چه اتفاقی برات افتاده ؟! فکر می‌کنی من بلد نیستم یه تخم مرغ ساده درست کنم؟

 

شوهر به آرامی گفت : فقط می‌خواستم بدونی وقتی دارم رانندگی می‌کنم، چه بلائی سر من میاری!


:: موضوعات مرتبط: داستان هاي عجيب , ,
:: برچسب‌ها: داستان تلافی مرد از زنش ! ( کوتاه و جالب ) ,



همستری که همه را متاثر کرد !‌+ عکس
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 793
نویسنده : امير محمدي

عکس این همستر ناز قلب هزاران نفر از کاربر آنلاین را در این هفته به درد آورده است.

عکس جانداری در اینترنت حدود 125 هزار بیننده خود را متأثر کرد.

تکناز : عکس یک همستر بدون دست و پا جمعه شب در سایت IMGUR تاکنون125هزار بازدید کننده داشته است.

هنوز معلوم نشده این حیوان از ابتدا دست و پا نداشته یا این که بعدا قطع شده است. البته هویت فردی که آن را در دست گرفته هم معلوم نیست.


 


:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: همستری که همه را متاثر کرد !‌+ عکس ,



پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 23
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 1071
نویسنده : امير محمدي
پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 23

انیمیشن کونگ فو پاندا از زمان ارائه تا به حال توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند، کارتونی با موضوع فوق العاده جذاب که به سبب خلق کاراکترهای زیبا و متناسب با موضوع توانسته است علاوه بر کوچکترها، بزرگترها را هم به سمت نمایشگرها بکشاند. و در حال حاضر که دو قسمت سینمایی آن عرضه شده یکی از پربیننده ترین انیمیشن ها لقب گرفته است. به همین دلیل ما سریالی که قسمت های مختلف آن عرضه شده و با موضوع پاندای کونگ فو کار است را برای شما در نظر گرفته ایم. Kung Fu Panda Legends of Awesomeness نام این سریال جذاب و دیدنی است که می تواند اسباب سرگرمی همه را فراهم کند. کارها و شیطنت های پاندا به همراه دیگر استادان و همچنین مبارزات پاندا مطمئنا باعث سرگرمی شما خواهد شد.
کیفیت بسیار مناسبی که این سریال دارد به موفق تر بودن آن کمک خواهد کرد. فصل اول این انیمیشن به تازگی عرضه شده است. ما سعی کرده ایم تا بهترین کیفیت را با کمترین حجم ممکن گردآوری کنیم تا کار دانلود قسمت های مختلف برای شما کاربران آسان تر شود. پیشنهاد می کنیم حتما این سریال فوق العاده را دانلود کرده و از تماشای کارهای هیجان انگیز این پاندا لذت ببرید.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: پانداکونگ فو کار Kung Fu Panda Legends of Awesomeness-قسمت 23 ,



دانلود Google Earth v7.0.0.7386 - گوگل ارث نسخه اندروید
نوشته شده در دو شنبه 30 مرداد 1391
بازدید : 1288
نویسنده : امير محمدي
دانلود Google Earth v7.0.0.7386 - گوگل ارث نسخه اندروید

پس از ارائه موفقیت آمیز نرم افزار Google Earth برای ویندوز و رایانه های خانگی گوگل حالا نسخه های جدید را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید ارائه کرده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر GPS از این نرم افزار کارآمد بهره بگیرند. تقریبا تمامی قابلیت های نسخه های معمولی در نسخه مخصوص اندروید هم گنجانده شده و نمایش با بهترین کیفیت و امکان مشاهده ساختمان ها به صورت سه بعدی از جمله مواردی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Google Earth v7 , 0 , 0 , 7386 - گوگل ارث نسخه اندروید ,



دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391
بازدید : 1067
نویسنده : امير محمدي
دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

نسخه ی 32 بیتی هم اضافه گردید.

خوشحالیم جز اولین سایت هایی در جهان هستیم که نسخه نهایی ویندوز 8 را برای دانلود عموم قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد نسخه نهایی ویندوز 8 است که شب گذشته انتشار پیدا کرد و شامل تمامی موارد موجود در ویندوز 8 نیز می باشد. این نسخه ایمیج اصلی مایکروسافت بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده است. دوستانی که در حال دانلود ویرایش N بوده اند تا 10 روز آینده لینک های آن باقی خواهد ماند.

بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی

ویندوز 8

انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.




دقت داشته باشید هنوز هیچ کرک مطمئنی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است و شما میتوانید به صورت 30 روزه از آن استفاده کنید. در صورت ارائه هرگونه کرک سالم ویندوز 8 می توانید آن را از آسان دانلود دریافت کنید!

نسخه

Windows 8 Enterprise

کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در

اینجا

می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی ,



بازدید : 1654
نویسنده : امير محمدي
دانلود Snakes and Ladders Ludo v6.0 - بازی ماروپله برای اندروید

بازی جذاب ماروپله را این بار برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم تا این بازی خاطره انگیز را حالا با گوشی تلفن همراه تجربه کنید.

Snakes and Ladders Ludo

همان بازی انداختن تاس و شانس صورت می گیرد و پله هاست که کاربر را به خانه پایانی می رساند گاهی هم مارها نیش می زنند و می بایست به خانه های پائین تر بازگشت.


:: موضوعات مرتبط: فیلم کارتون و نرم افزار , موبايلستان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Snakes and Ladders Ludo v6 , 0 - بازی ماروپله برای اندروید ,