پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فتح‌الله زاده:
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 971
نویسنده : امير محمدي
فتح‌الله زاده:
با تيموريان، طالبي و انصاري‌فرد در حال مذاكره‌ هستيم
اگر محمدي و طالب‌لو نمانند، رحمتي هم ازگزينه‌هاست
آن زمان هم گفتند هوار ياغي و سركش است

سرويس: ورزشي - فوتبال
1390/03/18
06-08-2011
11:05:03
9003-10766: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرپرست باشگاه استقلال مي‌گويد كه مذاكراتش با بعضي از بازيكنان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته به نتيجه‌هايي مي‌رسد.

علي فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابتدا درباره جلسه‌اي كه با يورگن گده برگزار كرد، اظهار كرد: گده مي‌خواست تكليفش را براي فصل بعد بداند و به همين دليل با او جلسه داشتيم. در اين جلسه به او گفتم كه صبر كن تا اين هفته با كادر فني جلسه‌اي برگزار كنيم و برنامه‌ها و نظرات كادر فني براي سال آينده را بگيريم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سوال كه چه زماني ليست بازيكنان به او ارائه خواهد شد، بيان كرد: شنبه مظلومي ليست بازيكنان را به من مي‌دهد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بازيكناني كه به عنوان گزينه‌هاي استقلال مطرح شده‌اند، عنوان كرد: بعضي از آن‌ها درست است و بعضي‌ها درست نيست. با تعدادي از آن‌ها در حال مذاكره هستيم.

وي درباره وضعيت گفت‌وگو با آندرانيك تيموريان، فرشيد طالبي و كريم انصاري فرد گفت: با اين بازيكنان در حال مذاكره هستيم و تا حدودي هم صحبت‌هايمان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته با بعضي از آن‌ها به نتيجه مي‌رسيم.

فتح‌الله زاده درباره مذاكره با محمد محمدي گفت: قرار شد كه امروز يا پنجشنبه با او صحبت كنيم. ابتدا بايد با دروازه‌بانان خودمان صحبت كنيم و وضعيت‌شان را بدانيم.

وي افزود: با مهدي رحمتي مذاكره‌اي نداشتيم و اگر دروازه‌بانان ما نخواهند بمانند، رحمتي هم يكي از گزينه‌هايمان است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد تمديد قرارداد بازيكناني كه قراردادشان به پايان رسيده است، اظهار كرد: بايد با مظلومي صحبت كنيم و ببينيم كه كدام‌يك از آن‌ها مازاد هستند تا به آن‌ها ابلاغ كنيم تا بتوانند تيم‌شان را انتخاب كنند، با آنهايي هم كه مي‌خواهيم، تمديد مي‌كنيم.

فتح‌الله زاده در ارزيابي‌ از عملكرد فصل گذشته استقلال به ايسنا گفت: با توجه به شرايطي كه وجود داشت، نايب قهرماني در ليگ برتر براي استقلال يك موفقيت است. تيم‌هايي كه در رده‌هاي اول تا سوم قرار مي‌گيرند، تيم‌هاي قدري هستند و جوهره ليگ هستند. مي‌توان كارنامه سه تيم اول جدول را مورد قبول دانست.

وي ادامه داد: نايب قهرماني براي استقلال يك موفقيت محسوب مي‌شود، مضاف بر اينكه در دو بازي رفت و برگشت هم توانسته‌ايم پرسپوليس را بعد از 20 سال شكست بدهيم كه اين خود يك جام محسوب مي‌شود. در كنار اين ساخت كمپ تيم استقلال نيز ارزش سه جام را دارد.

فتح الله زاده ادامه داد: در مجموع سال موفقي را پشت سر گذاشتيم. از اين هم مي‌توانستيم بهتر باشيم اما در بعضي اوقات به خاطر اشتباه‌هاي خودمان عقب افتاديم. به عنوان مثال در جام حذفي مي‌توانستيم ملوان را شكست بدهيم يا در ليگ قهرمانان آسيا نيز مي‌توانستيم به مرحله بعد صعود كنيم. ما در بعضي جاها نقص داشتيم و اين نقص براي همه ماست. از من تا تداركات تيم در آن سهيم هستند.

فتح‌الله زاده درباره جذب جاسم كرار و اينكه آيا بي‌انضباطي‌هاي او براي استقلال مشكل ايجاد نمي‌كند؟ عنوان كرد: روزي كه مي‌خواستم هوار ملا محمد را جذب كنم دوستان به من گفتند كه او ياغي و سركش است و مشكل دارد و باعث آزار تيم مي‌شود. مي‌گفتند چرا او كه سابقه‌دار است را جذب مي‌كنيد ولي وقتي در استقلال حضور پيدا كرد ديديد كه اين هوار با آن هوار چقدر فرق كرد. يكي از منضبط ‌ترين، بااخلاق‌ترين و تاثيرگذارترين بازيكنان‌مان بود. تيم استقلال شرايط خاص خودش را دارد و براي نظم اهميت و ارزش ويژه‌اي قائل است. مطمئن باشيد كه كرار يكي از بازيكنان بااخلاق ليگ خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره برنامه‌هاي اين تيم براي فصل آينده به ايسنا گفت: برنامه ما براي ليگ قهرمانان آسيا اين است كه بتوانيم در بين چهار تيم قرار بگيريم و براي سال سوم هدفمان اين است كه بتوانيم براي شركت در فينال بازي كنيم. در ليگ برتر و جام حذفي نيز هدف‌مان اين است كه حتما يك جام را دريافت كنيم و ترجيحا قهرماني ليگ را مي‌خواهيم.

او درباره قانون سقف قراردادها اظهار كرد: با قانون سقف قرارداد مخالفم، چون باعث بروز مشكلاتي براي تيم‌ها و بازيكنان مي‌شود. من معتقدم به جاي اينكه سقف قرارداد براي بازيكنان تعيين شود، براي باشگاه‌ها باشد تا اينكه هر تيمي پولش را مديريت كند و بدانيم كه چگونه خرج كنيم. در فوتبال حرفه‌اي و اروپا هم به همين شكل است. اميدوارم دوستان نسبت به اين حرف موضع نگيرند و آن را يك پيشنهاد تلقي كنند. در حال حاضر 90 درصد از باشگاه‌ها با اين حرفي كه من مي‌گويم موافق هستن

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فتح‌الله زاده: ,



بازدید : 723
نویسنده : امير محمدي

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین تاکید کرد فصل آینده در تیمی لیگ برتری که به احتمال زیاد پرسپولیس خواهد بود بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور مهاجم فصل گذشته تیم استیل آذین ظهر امروز چهارشنبه در محل باشگاه استقلال حضور یافت. حضور او در باشگاه استقلال شائبه بازگشتش به جمع آبی پوشان را به وجود آورد  اما این بازیکن تاکید کرد به استقلال باز نمی‌گردد و به احتمال فراوان فصل آینده در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مهاجم فصل گذشته تیم استیل آذین در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ساعت 14 امروز به باشگاه استیل آذین می روم تا رضایتنامه‌ام را دریافت کنم. فصل آینده قطعاً‌ در تیمی به غیر از استیل آذین بازی خواهم کرد.

وی در ادامه از احتمال حضور خود در تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: در صورتی که رضایت نامه‌ام را دریافت کنم با یکی از باشگاه‌های خواهانم قرارداد امضا می‌کنم. خوشبختانه از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس پیشنهاد دارم که اگر شرایط مهیا شود به این تیم خواهم رفت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال شایعه بازگشتش به این تیم را تکذیب کرد و گفت: باشگاه استقلال من را نمی خواهد و به دنبال بازیکنان دیگر است به همین خاطر ترجیح می دهم در تیمی به غیر از استقلال بازی کنم.

وی در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال گفت: امروز به باشگاه استقلال آمدم تا با یکی از دوستانم دیدار کنم و این دیدار هیچ ارتباطی با حضورم در جمع آبی پوشان ندارد.

اکبرپور در خاتمه دلایل سقوط تیم فوتبال استیل آذین به لیگ دسته اول را بدین صورت تشریح کرد: تیم ما در طول فصل دچار مشکلات مدیریتی شد و مجموعه‌ استیل آذین نتوانست از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرد متاسفانه در طول فصل با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم که در نهایت باعث سقوط تیم به لیگ دسته اول شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کنم/ استقلالی‌ها من را نمی‌خواهند ,



بازدید : 732
نویسنده : امير محمدي

انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراح

اعلام نام برخی بازیکنان استقلال که از آنها به عنوان بازیکن مازاد نام برده شده، باعث ناراحتی آبی پوشان از مسئولان باشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به آغاز فصل رسمی نقل و انتقالات یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، باشگاه استقلال این روزها شاهد رفت و آمد بازیکنان و مدیر برنامه های زیادی است که هر کدام دقایقی با علی فتح الله زاده سرپرست این باشگاه دیدار و گفتگو می کنند.

در این میان چهره برخی بازیکنانی که وارد باشگاه می شوند برافروخته و عصبانی است. دلیل آن هم اعلام نام آنها به عنوان بازیکن مازاد است که البته بیشتر در رسانه ها عنوان شده است. در بین این اسامی نام امیرحسین صادقی، وحید طالب لو، محمد محمدی، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی ، بیژن کوشکی، محسن یوسفی و ... به چشم می خورد که البته با توجه به محدودیت باشگاه ها برای جذب بازیکنان جدید، بعید به نظر می رسد که کادر فنی همه این بازیکنان را از دست بدهد.

با این حال امیرحسین صادقی امروز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفت و با فتح الله زاده دیدار کرد اما قرار شد تکلیف او در نشست روز شنبه پیش رو مشخص شود. ضمن اینکه وحید طالب لو نیز قرار است امروز به دیدار سرپرست باشگاه استقلال برود و تکلیفش را برای فصل آینده مشخص کند.

اما امروز چهارشنبه پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان بازهم به باشگاه رفت و به همراه منصور پورحیدری امور تیم فوتبال این باشگاه را بررسی کردند. جاسم کرار بازیکن عراقی و جدید تیم فوتبال استقلال نیز به باشگاه رفت. مدیر برنامه های علی حمودی بازیکن فولاد نیز که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد با فتح الله زاده دیدار کرد. هوار ملامحمد نیز در باشگاه استقلال حاضر شد.

خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال ابراز تمایل کرده و این احتمال وجود دارد که این بایکن بلندقامت بزودی قراردادش را با تیم پرطرفدار تبریزی به امضا برساند.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۱۰  ,  ۱۳۹۰/۰۳/۱۸

تی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراحتی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد