پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کانال عکس های اونجوری بدو بیا
نوشته شده در پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 5137
نویسنده : امير محمدي



کانال عکس و فیلم اونجوری زود بیا
نوشته شده در پنج شنبه 7 مرداد 1395
بازدید : 19318
نویسنده : امير محمدي



سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس
نوشته شده در دو شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 577
نویسنده : امير محمدي

به گزارش تکناز به نقل از فوتبال آنلاین، به درخواست سازمان لیگ برتر و با برند آل اسپورت تعدادی توپ در فروشگاه های ورزشی میدان منیریه پخش شد كه روی آن آرم الله اكبر و پرچم ایران درج شده است. همین موضوع باعث شد تا مسئولان سازمان لیگ به سرعت نسبت به جمع آوری این توپها اقدام كنند.

سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس


البته وقتی مسئولان قبل از تكثیر توپها نمونه آن را دیدند از نماینده آل اسپورت خواستند الله اكبر و آرم پرچم ایران را از روی توپ حذف كند ولی شركت فوق مدعی شد این كار سخت است. به همین دلیل مسئولین خواستار لغو قرارداد شدند ولی در نهایت به توافق رسیدند با حذف نام الله اكبر از روی توپها، آنها را با آرم پرچم ایران در فروشگاه ها پخش كنند.

با این حال به نظر می رسد توپها پخش شده است و مشكل برخی ازآنهاهمچنان باقی است از این رو مسئولان سازمان لیگ كه به نظر می رسد مشغله زیادی دارند و این روزها دسته گل زیاد به آب می دهند اقدام به جمع آوری توپها كردند و پیش بینی می شود تاچند روز آینده كلیه توپهای توضیع شده از بازار جمع آوری شود.
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس , ,
:: برچسب‌ها: سوتی جنجالی و عجیب سازمان لیگ برتر+ عکس ,



بازیکنی که ۲۵۰میلیون گرفت و تمرین کرد
نوشته شده در دو شنبه 27 تير 1390
بازدید : 481
نویسنده : امير محمدي

مهاجم معروف یک تیم تهرانی که در اعتراض به مسائل مالی از حضور در تمرینات خودداری می کرد، بعد از دریافت ۲۵۰ میلیون تومان در تمرینات تیمش حاضر شد!

این بازیکن که چندین مرحله در اعتراض به مسائل مالی از حضور در تمرینات تیم خودداری و شرط حضور در تمرینات را پرداخت مطالباتش اعلام کرده بود، روز شنبه مطالباتش را دریافت کرد و پس از آن در تمرینات حضور یافت. مهاجم معروف تیم تهرانی صبح شنبه به بانک شهر شعبه شهرداری مرکز مراجعه کرد و بعد از نقد شدن چک ۲۵۰ میلیون تومانی اش مستقیما به محل تمرین رفت! این بازیکن که دیگر مطالبات عقب افتاده ای ندارد، به مدیرعامل تیمش اولتیماتوم داده که باید ۴۰ درصد قرارداد فصل جدیدش را هم قبل از شروع لیگ یازدهم بپردازد وگرنه باز هم از حضور در تمرینات خودداری خواهد کرد!

قهر کردن و تحریم تمرینات برای دریافت مطالبات تبدیل به حربه ای کارساز برای برخی از بازیکنان این تیم شده و یکی دیگر از بازیکنان سرشناس نیز به دلیل مشابه مدتی است که در تمرینات حاضر نمی شود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: بازیکنی که ۲۵۰میلیون گرفت و تمرین کرد ,



بازدید : 459
نویسنده : امير محمدي

ستاره آلمانی رئال مادرید در تصویر منتشر شده‌ای، در حال كشیدن سیگار است و این برخلاف ادعای بازیكن در قرارداد منعقد شده است.
فارس: به نقل از اسپورت كاتالونیا نوشت: مسعود اوزیل كه در قرارداد خود با رئال مادرید قسمت مربوط به استعمال دخانیات را خالی گذاشته و ادعا كرده هرگز در عمرش سیگار نكشیده با توجه به تصویر منتشر شده از او در یك سایت آلمانی باید به رئال مادرید پاسخ بدهد.

 


عكسی كه یک فوتبالیست را به دردسر انداخت! +(تصویر)

بازیكنانی كه در تعطیلات و فصول نقل و انتقالات اسپانیا مرتكب خطاهای تعریف شده در اساسنامه باشگاه‌ها از قبیل استعمال دخانیات، شرب مشروبات الكلی و حضور در باشگاه‌های شبانه می‌شوند باید جریمه سنگینی پرداخت كنند.

شاید رضا فاضلی مدیربرنامه اوزیل بتواند این دردسر پیش آمده كه در سایت‌های كاتالونیایی به شدت به آن پرداخته شده را از بین ببرد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , عكسی كه یک فوتبالیست را به دردسر انداخت ! +(تصویر) , ,
:: برچسب‌ها: عكسی كه یک فوتبالیست را به دردسر انداخت ! +(تصویر) ,



مصاحبه و گفتگوی شنیدنی ۲ ساعته با وحید هاشمیان
نوشته شده در دو شنبه 30 خرداد 1390
بازدید : 585
نویسنده : امير محمدي

1960b0e5e43282071147086b070c6853 مصاحبه و گفتگوی شنیدنی 2 ساعته با وحید هاشمیان

مصاحبه و گفتگوی شنیدنی ۲ ساعته با وحید هاشمیان

وحید هاشمیان با حضور در خبرورزشی به سئوالات همکاران ما درباره فصلی که با پرسپولیس گذراند و البته خیلی مسائل دیگر ، پاسخ داد.

وحید هاشمیان بدون تردید از «خاص‌ترین» فوتبالیست‌های تاریخ ماست. بازیکنی که بدون پشتوانه ملی و حضور در قرمز و آبی راهی بوندس‌لیگا شد و یازده سال در  فوتبال تمام حرفه‌ای ژرمن‌ها دوام آورد. به پیراهن بایرن‌مونیخ رسید و تیم‌ملی را با گل‌هایش به جام‌جهانی ۲۰۰۶ برد و در بازگشت به ایران هم با پرسپولیس فاتح جام‌حذفی شد.

اما تنها دلایل فنی و کارنامه برجسته هاشمیان ملاک خاص بودن او نیست. در فوتبال ما چهره‌هایی مثل اوکه رُک و صادقانه  حرف می‌زنند و به خاطر منافع شخصی پای روی اصول نمی‌گذارند، در اقلیت قرار‌گرفته و شاید مثل هاشمیان تا چند دهه دیگر هم نیاید. وحید عصر دیروز ساعاتی مهمان ما بود. بدون مقدمه حرف‌هایشان را بخوانید:

***

*فصل قبل بر سر یک دوراهی بزرگ قرار گرفتی؛ اینکه در آلمان بمانی و دنبال کلاس‌های مربیگری بروی یا برگردی ایران و بازی کنی. تو دومی را برگزیدی، الان پشیمان نیستی؟ چطور و چرا پرسپولیس را انتخاب کردی و این شش ماه چگونه سپری شد؟

قرارداد من با بوخوم دو ساله بود و من می‌توانستم امسال هم در این تیم بمانم اما دوست داشتم فقط در لیگ یک بوندس‌لیگا بازی کنم. ما شرایط بدی نداشتیم اما در ۱۳ بازی پایانی آن فصل فقط یک مساوی گرفتیم و تیم به لیگ ۲ سقوط کرد. من وقتی ۲۳ ساله بودم یک بار با همین بوخوم لیگ ۲ را تجربه کرده بودم ولی دیگر شرایط سنی‌ام اجازه نمی‌داد و ضمناً یک برآورد شخصی داشتم که مانع از بازی در لیگ ۲ بوندس‌لیگا می‌شد.

*چه برآوردی؟

در بوندس‌لیگا بوخوم و آرمینیا بیله‌فلد مشهور به آسانسور هستند. تیم‌هایی که مدام بین لیگ یک و دو در حال رفت و آمد هستند و هر وقت سقوط کرده‌اند بلافاصله و پس از یک فصل دوباره به بوندس‌لیگای یک برگشته‌اند. وقتی تیم سقوط کرد، من قرارداد داشتم ولی دیدم مربی دارد تیمی ضعیف می‌بندد و حاشیه‌های تیم هم زیاد شده. احساس کردم با این شرایط بوخوم نمی‌تواند برگردد و دیدید که پیش‌بینی من هم درست از آب درآمد و بوخوم در پلی‌آف مغلوب گلادباخ شد و  درلیگ ۲ ماند.

*وقتی از بوخوم جدا شدی شرایط سختی را  برای خودت گذاشتی، یا بوندس‌لیگای یک و یا لیگ‌برتر ایران، آن هم تهران. چرا؟

چون شرایط سنی‌ام دیگر طوری نبود که بخواهم اسباب‌کشی کنم و به یک شهر و کشور جدید بروم و دوباره از اول همه چیز را شروع کنم. من پیشنهادات استرالیا و اتریش را رد کردم، در خود بوندس‌لیگای یک هم شرایطم خیلی سخت شد چون جام‌جهانی ۲۰۱۰ برگزار و باشگاه‌ها به سراغ استعداد‌های جوان ۲۰ – ۲۲ ساله رفتند.

*انگیزه مالی نداشتید؟

مسلم است که شرایط بوندس‌لیگا یک از هر نظر بهتر از ۲ است. چه زمین و امکانات و چه مالی اما من در ۳۵ سالگی دیگر فقط دنبال فوتبال و پول نبودم. حالا می‌خواهم بیشتر از زندگی لذت ببرم، همین که بعد تمرین چند تا از دوستانم را ببینم و با هم شام برویم بیرون و گپی بزنیم. شاید اگر ۲۰ ساله بودم استرالیا که هیچ، به چین هم می‌رفتم و به پول قرارداد هم فکر می‌کردم اما در سن من دیگر پول انگیزه اصلی نبود.

*از ابتدای لیگ دهم پیشنهادات مختلفی از تیم‌های لیگ‌برتر داشتی؟

من خودم کارم را سخت کرده بودم، در ایران هم نمی‌توانستم شهرستان بروم و به همین دلیل فقط تیم‌های تهرانی ماندند. از پیکان و صبا پیشنهاداتی رسید ولی جدی نشد، تراکتور‌سازی هم صحبتی کرد ولی بعد ظاهراً خودشان با کمبود جا در لیست مواجه شدند. در آن موقع هنوز به بوندس‌لیگا یک هم چشم داشتم، یادم هست فرایبورگ بود که یک مهاجم ۲۰ ساله کره‌ای یا ژاپنی را گرفت و بالاخره نشد تا نیم‌فصل. در نیم‌فصل وقتی سرپرست پرسپولیس تماس گرفت که آقای دایی روی شما نظر دارد و من هم دیدم پرسپولیس تیمی ریشه‌دار و محبوب است و شرایط خوب بود، قبول کردم.

*در بازگشت به ایران فوتبال چقدر تغییر کرده بود؟

سال ۷۷ که من رفتم تازه داشتیم از فوتبال آماتور به سمت نیمه‌ حرفه‌ای می‌رفتیم و وقتی برگشتم از نیمه‌حرفه‌ای به سمت تمام حرفه‌ای در حرکت بودیم. الان تیم‌ها از نظر امکانات و شرایط پیشرفت خوبی کرده‌اند.

*ولی قابل مقایسه با آلمان نیست! نترسیدی به مشکل بخوری؟

نه چون وقتی رفتم به مراتب شرایط بدتری داشتیم و با این فضا بیگانه نبودم.

*پرسپولیس را چطور دیدی؟

زمان ما در پاس، تیم‌های بزرگ دسته‌بندی داشتند و باند‌بازی بیداد می‌کرد ولی در این پرسپولیس همه با هم دوست بودند و به‌‌شخصه دوستان خوبی پیدا کردم. جو تیم سالم بود و هر روز با احساس خوبی سر تمرین می‌رفتم.

*اما می‌گویند با ورود پول فضای تیم‌ها خراب شده و دوستی‌ها رنگ باخته؟

بله، پول زیاد مشکلاتی را برای ما آورده که حاشیه‌های زیاد و فراموش شدن تعصب‌ها و دوستی‌ها  و ورود دلال‌ها به عرصه، از نمونه آنهاست ولی من شخصاً در پرسپولیس جو خوبی دیدم و ضمناً داریم به سمت حرفه‌ای‌گری می‌رویم.

*در پرسپولیس خوب شروع نکردی و در جام‌حذفی بهتر از لیگ‌ بودی. چرا؟

من اواخر فصل بدنسازی نیم‌فصل به تیم پیوستم و چون شش ماه قبل هم بازی نکرده بودم، در شرایط مسابقه نبودم. البته نه اینکه اضافه‌وزن داشته باشم، من در آلمان تمریناتم را مرتب و مداوم دنبال می‌کردم ولی در شرایط مسابقه نبودم و همین که با پرسپولیس شروع کردم مصدوم شدم. پس از چند هفته بهبود یافته و مقابل فولاد خوب بازی کردم اما دوباره سر بازی الاتحاد عضله‌ام کش آمد و دوباره مصدوم شدم. رفت تا دربی، بعد مقابل ازبکستان خوب بودم ولی بدنم خالی کرد چون بدنسازی نداشتم. فشار بازی‌ها هم زیاد بود و چهار روز یک بار مسابقه داشتیم. رفته‌رفته به آمادگی ۸۰ درصد رسیدم و مقابل ذوب‌آهن گل زدم، برابر استیل‌آذین هم خوب بودم که دیگر لیگ تمام شد. وقتی پرسپولیس وارد جام‌حذفی شد تازه من به هماهنگی با سایرین رسیده و در ترکیب جا افتاده بودم. می‌دانید که برای موفقیت در یک تیم فقط آمادگی جسمانی کافی نیست و باید با سایرین هم هماهنگ شوید و من با شروع جام‌حذفی به آمادگی جسمی و هماهنگی رسیدم که خوشبختانه قهرمان شدیم.

*برای فصل بعد چه، مذاکره‌ کرده‌اید؟

خیر، اولویتم پرسپولیس است ولی همه چیز بستگی به شرایط دارد.

*اگر پیشنهاد خارجی برسد چه، قبول می‌کنید؟

نه دیگر از سن من گذشته، یازده سال در محیط خشک و پادگانی آلمان فوتبال بازی کردم و دیگر کافی است. زندگی در این یازده سال فقط تمرین بود و مسابقه! آنجا همه چیز برایت فراهم است، زمین و تمرین و استخر و بدنسازی و فیزیوتراپی و… برنامه تمرینات و اردو‌ها و مسابقات هم معلوم است و سر ماه هم پول به حسابت می‌آید، دیگر دغدغه‌ای جز فوتبال نداری.

*پیش آمده که تیمی در آلمان سر موعد پول قرارداد بازیکن را ندهد؟

خیر، آنجا مسلم است که منافع مالی بایرن مونیخ با مثلاً بیله‌فلد متفاوت است و بایرن پول بیشتری می‌دهد ولی حتی تیم‌های لیگ چهار و پنج آنها هم کاملاً حرفه‌ای هستند. یعنی هم زمین تمرین و سالن و امکانات دارند و هم طبق قرارداد پول‌ها را سر ماه می‌دهند. حالا هرچه قرارداد شما باشد با پاداش و آنچه شرط کرده‌اید. در آلمان هر تیم قبل از شروع فصل موظف است رقمی را در حسابش به فدراسیون اعلام کند و بعد مطابق با پولش بازیکن و مربی بگیرد نه اینکه بروی ستاره بخری و چک بدهی، بعد چک‌ها برگشت بخورد! اگر هم تیمی اول فصل بودجه نداشت به دسته پایین‌تر می‌رود.

*در آلمان دلال هم داشتید؟

به این معنای ایران نه، آنجا مدیر برنامه‌ها می‌رونددانشگاه و درس می‌خوانند و از صافی‌های مختلف عبور و پس از موفقیت در آزمون‌ها مدرک و اجازه کار می‌گیرند. بعد هم ده‌درصد از قرارداد انتقال یک بازیکن را از باشگاه می‌گیرند، نه از خود بازیکن و تمام کارهای بازیکن را هم انجام می‌دهند.

*اگر یکی از بازیکن پول گرفت چه؟

اگر بفهمند مادام‌العمر محروم می‌شود.

*روزهای تلخ و شیرینی در آلمان داشتی، روزهایی که فدراسیون کشورت علیه تو بود!

آن ماجرا خودش داستانی است، درست می‌دانید از کجا شروع شد؟

*نه، خودت بگو!

من برای اولین بار به تیم‌ملی دعوت شدم و در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ در بازی اول دو گل به قزاقستان و در بازی دوم یک گل به لائوس زدم ولی سپس تا روز آخر به نیمکت تبعید شدم! این قصه فقط در ایران اتفاق می‌افتد و خیلی‌ها همین سرنوشت را داشتند که در ایران فنا شدند ولی من شانس آوردم به آلمان رفتم. بعد از دو سال، برای بازی‌های آسیایی بوسان تیم می‌توانست سه بازیکن بزرگسال ببرد و از روز اول همه می‌دانستند این سه نفر چه کسانی هستند ولی می‌آمدند بازیکن را از باشگاه و کارش می‌انداختند و الکی در بازی‌های دوستانه دعوتش می‌کردند. یادم نیست برای بازی با نیوزلند یا کجا بود که نوبت به من رسید. من به آقای دانشور، دبیرکل وقت فدراسیون گفتم شما نفراتتان را انتخاب کرده‌اید، اجازه بدهید من در آلمان بمانم و برای موقعیتم در ترکیب بجنگم. ایشان هم در ظاهر گفت باشد تو نیا اما در عمل …

*نامه نوشتند تا محروم شوی!

همان موقع منیجر من گفت برو یک نامه کتبی از فدراسیون ایران بگیر تا فردا برایت مشکلی درست نکنند. من گفتم مگر چه می‌کنند؟ درست چهل روز گذشت و باشگاه صدایم کرد ایران به فیفا و فدراسیون آلمان شکایت کرده و اگر نتوانی رضایت بگیری، قراردادت را فسخ می‌کنیم و پولی هم به تو نمی‌دهیم! طبق قانون فیفا فدراسیون‌ها می‌توانند به بهانه تمرد از دعوت بازیکن به تیم‌ملی، او را از مسابقات باشگاهی محروم کنند و من مجبور شدم کلی بدبختی بکشم.

*دادکان مشکلت را حل کرد؟

بله، خدا خواست و آقای فراهانی از فدراسیون رفت و دادکان آمد. من هم مشکلم را گفتم و او هم نامه را از فیفا و آلمان پس گرفت اما این تجربه برایم درس عبرتی شد تا نامه خداحافظی از تیم‌ملی را کتبی بنویسم و به فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان بدهم. وقتی شما کتبی خداحافظی کنی، دیگر فدراسیون نمی‌تواند بهانه تمرد بیاورد و همین شد که تهدید آقایان بعدها نتیجه نداشت!

*وقتی بازیکن بایرن شدی و نمی‌آمدی!

(می‌خندد) آنها مرا اذیت کردند و حالا نوبت من بود! هیچ‌کس در مملکت غریب کمکی به من نکرد و خودم تک و تنها زحمت کشیدم تا به بایرن برسم،‌ تازه آقایان داشتند بدبختم هم می‌کردند. تصور کن، نه فقط کمکی به تو نکنند بلکه به آلمانی‌ها بنویسند که این را اخراج کنید! این درد را چطور تحمل می‌کنید؟ وقتی همان آقای دانشور نامه دعوت فرستاد و من نیامدم، آقایان رفتند در تلویزیون و به‌جای اینکه بگویند در حق وحید اشتباه و خطا کردیم، تهدید کردند محرومم می‌کنند! خبر نداشتند من به فیفا نامه داده‌ام و نمی‌توانند هیچ کاری بکنند. تا اینکه خود آقای دادکان آمد و در آلمان صحبت کردیم.

*بعدها آقای دانشور را ندیدی؟

چرا و جالب اینکه ایشان در سفر کره‌شمالی آمد و گفت: از دست من ناراحت نشو، من دخالتی در آن قضیه نداشتم در حالی که من نامه ایشان را با مهر و امضایش که به فیفا و آلمان نوشته؛‌ هاشمیان را محروم کنید، هنوز دارم!

*برگشتی و ایران را با گل‌هایت به جام‌جهانی ۲۰۰۶ بردی!

آرزوی هر ورزشکاری حضور در تیم‌ملی است ولی من چنان خاطره بدی از تیم‌ملی داشتم که نگو. ماجراهای دوره فراهانی هم بود ولی باز هم دادکان مرا قانع کرد که گذشته را فراموش و دوباره برای کشورم خدمت کنم.

*وقتی به گذشته می‌نگری، چه می‌بینی؟

فقط خاطره. از همه ما فقط خاطره می‌ماند و یک اسم که تازه در ایران زود هم فراموش می‌شود. به ناصر حجازی نگاه کنید،‌ آخر کار همه ما همین است.

*می‌توانستی در بایرن مونیخ موفق‌تر هم باشی.

بله، ولی یک‌سری عوامل مانع بود. زمانی که بایرن مرا خواست،‌ اوتمار هیتسفلد مربی بود و برنامه‌اش این بود که روی ماکای را در نوک بگذارد و من پشت‌سر او که سر بزنم و بجنگم. تا من قرارداد بستم، ماگات مربی شد و همه می‌دانند او با یک مهاجم بازی می‌کند و در کل فصل فقط به ۱۳، ۱۴ نفر بازی می‌دهد. دایی در بایرن خیلی فرصت داشت چون هیتسفلد از فلسفه بازی چرخشی استفاده می‌کند و به تمام نیروهایش در لیگ، جام‌حذفی،‌ اروپا و سایر میادین فرصت می‌دهد ولی ماگات گران‌ترین خرید بوندس‌لیگا «تورستن فرینگس» را آورد و یک فصل کامل روی نیمکت نشاند! او با یک مهاجم بازی می‌کرد و به جز ماکای، من و سانتاکروز و پیزارو و بقیه فقط نیمکت‌نشین بودیم. به علاوه من در همان مقطع به تیم‌ملی برگشتم و دوباره سفرها، خستگی‌ها، مصدومیت‌ها و دور بودن از تمرینات و اردوها شروع شد. اگر در دو، سه سال قبل آن خوش درخشیدم، به این دلیل بود که تمام توانم را فقط روی باشگاه می‌گذاشتم ولی در بایرن مسابقات مقدماتی جام‌جهانی شروع شد. آسیایی‌ها هم به نسبت اروپایی‌ها به خاطر بعد مسافت مشکلات بیشتری دارند. بازیکن لهستانی یا هلندی دو ساعت می‌رود و برای کشورش بازی می‌کند، ما دو روز تا کره‌شمالی در هواپیما بودیم!

*اشکان دژاگه به همین دلیل نیامد؟

او بازیکن بسیار خوبی است و حرفه‌ای فکر ‌کرد. البته فصل قبل او هم گیر ماگات افتاد و حسابی افت کرد! (باخنده)

*می‌گویند آلمانی‌ها مردمی خشک و بی‌روح با زندگی ماشینی هستند. درست است؟

آنجا نظم حرف اول را در زندگی و کارشان می‌زند. به قانون احترام می‌گذارند، حالا هر چه باشد، روراست هستند و اگر  ازکسی خوششان نیاید،‌ محال است تزویر کنند. اگر در خیابان کسی با ماشین به کسی بزند، اول او را به بیمارستان می‌برند و مداوا می‌کنند نه اینکه دنبال این باشند که پولدار است یا فقیر، بیمه دارد یا نه!

*چنین فرهنگی عاری از انسانیت نمی‌تواند باشد!

اگر می‌گوییم زندگی ماشینی و آدم‌آهنی، پس نباید قلب و احساسات داشته باشند در حالی که چنین نیست. آلمانی‌ها خیلی دیر با تو گرم می‌گیرند و اول همه جوانب را رعایت می‌کنند اما دوستی آنها هم مادام‌العمر است. خیلی چیزهایشان با ما فرق دارد ولی نمی‌شود گفت مردم بدی هستند. مثلاً من بعد از ده سال هنوز نمی‌دانم آپارتمان بغلی‌ام کیست. اگر برق برود، نمی‌توانم بروم دم منزل همسایه و کبریت بخواهم، مگر اینکه طرف مراکشی یا ایرانی باشد! در کل مثل ما احساساتی و بی‌انضباط نیستند و دروغ هم نمی‌گویند!

*آینده وحید هاشمیان در فوتبال?

اگر کسی سال قبل در همین زمان به من می‌گفت شرط ببندیم که تو از آلمان می‌روی پرسپولیس، اگر بردم یک میلیون بده و اگر باختم صدمیلیون می‌دهم، من شرط نمی‌بستم ولی دیدید که شد. چه کسی باور می‌کرد این همه اتفاق بیفتد؟! حالا هم معلوم نیست فردا چه می‌شود و پیش‌بینی سخت است.

*پیش‌بینی نه، برنامه خودت چیست؟

فردا (امروز) عازم آلمان هستم تا به کارهای شخصی‌ام برسم. اگر از باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند و به توافق رسیدیم که برمی‌گردم تا تمرینات را شروع کنم وگرنه لااقل تا ۴۰ روز دیگر آلمان خواهم بود.

*تا کی فوتبال بازی می‌کنی؟ سال بعد؟

والله با این وضعی که من از جوانان لیگ دیدم، راحت تا چهار سال دیگر می‌توانم بازی کنم چه رسد به سال بعد! اما چگونه رفتن هم برایم مهم است. در همین بازی ملوان من از جوان‌ترها بیشتر دویدم ولی نمی‌خواهم آنقدر بمانم که کنارم بگذارند. بعد هم خدا بزرگ است.

*قبلاً می‌گفتی می‌خواهی مربی شوی.

الان هم می‌گویم ولی شاید سال بعد در همین زمان تصمیمم عوض شد.

* ولی عاشق مربیگری هستی!

با این چیزی که ما در ایران و لیگ‌برتر به آن می‌گوییم مربیگری، من همین الان مربی هستم! مورینیو شدن سخت است نه این مربیگری!

*آلمان کلاس مربیگری می‌روی؟

ثبت‌نام که کرده بودم ولی چند بار به تعویق انداختم. حالا هم قصدش را دارم.

*مدرک B یوفا را هم داری. می‌گویند به خاطر بازی در بایرن امکاناتی می‌دهند که…!

نه، هرگز. اتفاقاً بایرن بسیار باشگاه بی‌رحمی هم هست و آن شرایط خانوادگی که در سایر باشگاه‌ها هست و بعد از فوتبال امکاناتی می‌دهند تا مربی شوی‌، در بایرن نیست. نگاه کنید جیووانی البر را می‌آورند و سیصد تا گل برایشان می‌زند، همین که حس می‌کنند دارد سنش بالا می‌رود، او را کنار می‌گذارند و روی ماکای می‌آید. بعد تونی،‌ کلوزه، گومز و… همین سرنوشت در مورد مربیان هم هست و در کل بایرن باشگاهی است که هرگز روی احساسات تصمیم نگرفته و اشخاص و آینده آنها برایش مهم نیست.

*پس چطور B گرفتی؟

هرکس ۷ سال در بوندس‌لیگا سابقه داشت یا صد بازی در بوندس‌لیگای یک بازی کرد، می‌تواند سر کلاس B بنشیند نه اینکه مدرک B به او بدهند. من چهار سال قبل B گرفتم و در این مدت برای باطل نشدن آن (چون کار مربیگری نمی‌کنم) دوره‌‌های مخصوص را گذرانده‌ام. در مورد A هم همین است و بعد از کسب مدرک و موفقیت در امتحانات باید دوره عملی بگذرانی.

* معمولاً فوتبالیست‌های ما از رقیب خوششان نمی‌آید و به همین دلیل پیشرفت نمی‌کنند.

دقیقاً. اولین درسی که پس از ورود به آلمان می‌گیری، همین رقابت سالم و فنی است. منکر نمی‌شوم که گاهی در بازی کردن عوامل دیگر هم دخالت دارند ولی استثناست و در کل اگر تمرین و رقابت کنی، حقت را می‌گیری. من هرگز از رقابت نترسیدم و همیشه بهتر هم شده‌‌ام. در همین پرسپولیس از گلزنی نوروزی و علی‌عسگری به اندازه خودم خوشحال می‌شدم چون رقیب قوی یعنی پیشرفت بیشتر.

*حضور علی کریمی به نفع شماست؟

علی هم‌پست و رقیب من نیست، ضمناً بهترین گل‌هایم در تیم‌ملی را روی پاس‌های او به قطر، ژاپن و قزاقستان زدم. وجود علی برای هر مهاجمی غنیمت است و با حضور او در کنار محمد نوری پرسپولیس دیگر غصه پاس گل ندارد و بهترین فصل برای مهاجمان سرخ خواهد بود.

*رابطه شخصی‌ات با کریمی چطور است؟

ببینید، ما هرگز در یک باشگاه همبازی نبوده‌ایم. شما در باشگاه می‌توانی با همبازیانت رفیق شوی چون در سفر و اردو و شام و ناهار و هتل با هم هستید و رابطه ایجاد می‌شود ولی ما در این سال‌ها همیشه در اردوی ملی یکدیگر را دیده‌ایم که سه روز بوده و فرصتی برای بیرون رفتن و رفاقت نداشته‌ایم. بنابراین رابطه‌ام با او مثل بقیه و براساس احترام متقابل بوده است.

*این روزها بحث بر سر سقف قراردادها و دستمزد کلان بازیکنان و مربیان است.

باید در یک بحث به تمام جوانب دقت کرد. عمر بازی فوتبالیست محدود است و در طول ده سال همیشه این پول کلان را هم نمی‌گیرد. تازه مصدومیت و لطمات جسمی و روحی هم هست. من خودم تا ۲۱ سالگی که اولین قرارداد را بستم، چند سال تمرین و تلاش می‌کردم. یک دانشجو چهار سال درس می‌خواند و با لیسانس استخدام می‌شود و یک عمر حقوق و بازنشستگی دارد. خب یک فوتبالیست برای رسیدن به این پول کمتر از دانشجو زحمت می‌کشد؟ تازه نهایتاً ده سال پول می‌گیرد و باید مابقی عمر را با همین زندگی کند. تازه شانس هم خیلی مهم است، همه که پول کلان نمی‌گیرند. یکی ستاره ملی می‌شود و بقیه در سطح عادی می‌مانند. چرا این‌ها را کسی نمی‌بیند؟

*بعضی فوتبالیست‌ها با بی‌توجهی به تغذیه و تمرین درست به طول عمر مفید خودشان هم لطمه می‌زنند.

این دیگر به خود فرد برمی‌گردد. وقتی شغل تو فوتبال است، باید مواظب همه چیز و همه جایش باشی. روز بازی موبایلت را خاموش کنی و در تمرین و مسابقه فکرت فقط فوتبال باشد نه اینکه نگران دوستت باشی! همین تمرکز در زمین چمن معجزه می‌کند و فرصت را هدر نمی‌دهی. آمادگی جسمی هم فقط به تمرین نیست، تغذیه درست، مکمل‌ها، استراحت کافی و ماساژور و دکتر و استخر و سونا هم مهم است. همین ماساژ، می‌دانید در فوتبال حرفه‌ای چقدر مهم است؟ حالا در ایران ماساژور نداریم، خب تو که پول کلان می‌گیری باید برای بدنت خرج کنی و هر جلسه ۵۰ هزار تومان پول ماساژور را از جیب بدهی تا اسیدلاکتیک بدنت دفع شود و عضلاتت مصدوم نشوند. در کنار تمام این جزئیات، حالا شانس و قسمت هم مهم است، اینکه مربی‌ات چه کسی باشد و در طول بازی چه اتفاقاتی برایت بیفتد. شما نگاه کنید همین رضا نوروزی را در استیل‌آذین نخواستند، در فولاد آقای گل شد. یا خود من در بوخوم در یک فصل از آلمان برایم توپ می‌بارید و به در و دیوار و همه جا می‌زدم، گل هم می‌شد ولی در هانوفر طی ۵ بازی حتی یک سانتر هم نیامد، من همان بازیکنم و مربی تیم و کناری‌هایت هم مهم هستند. حاشیه‌ها، روزنامه‌ها، چگونگی ارتباط با مردم و هوادار و خبرنگار و… همه این‌ها در موفقیت یک بازیکن اثر دارند. وقتی مربی شش بازی تو را بیرون گذاشت، نباید علیه او توسط تحریک خبرنگار حرف بزنی تا لجبازی کند و ده بازی دیگر هم بازی‌ات ندهد!

*بالاخره نفهمیدید تکلیف مربی تیم‌تان چه شد؟ از بین این برنامه‌هایی که کاندیداها دادند، کدام‌یک بهتر است؟

من سر اصل این برنامه دادن بحث دارم. شخصاً هرگز در هیچ‌جای جهان ندیده و نشنیدم از مربی برنامه بخواهند یا برنامه بدهد! حالا چطور در ایران چنین رسمی باب شده، مثل موارد دیگرمان، من نمی‌دانم اما سؤالی دارم.

*از ما؟

بله!

*بفرمایید!

مربیان ما در این برنامه‌هایشان چه می‌نویسند؟

*شما باید بهتر بدانید نه ما!

چند حالت که بیشتر ندارد. یا شما می‌نویسی این فصل قهرمان می‌شویم که دروغ است! یا می‌گویی با من سه سال قرارداد ببندید و من به ترتیب ظرف سه سال تیم را قهرمان می‌کنم و در آسیا به مقام می‌رسانم که این از آن دروغ‌تر است چون وقتی نمی‌دانی فردا چه می‌شود، چطور می‌توانی برای سه سال بعد پیش‌بینی کنی؟ تازه مگر رقبا می‌خوابند تا شما بیایی قهرمان شوی؟ اصلاً از کجا معلوم این آقای مدیر سه سال بعد خودش باشد؟! یا شما باشی و در همین تیم باشی؟!

*برنامه سه‌ساله که در واقع تضمینی است برای ابقای مربی در یک تیم و بیشتر در تیم‌های بزرگ و پولدار که مربیان حاشیه امنیت ندارند باب است!

خب این غلط است، مگر بایرن و اولی هوینس وقتی سراغ فان‌گال رفتند، از او برنامه گرفتند؟ مگر مورینیو به پرس برنامه داده؟ یا فرگوسن و ونگر برنامه یک دهه‌ای در منچستر و آرسنال دارند؟

*شاید برنامه تمرینات و اردوها و مسابقات را می‌دهند!

این هم غیرممکن است، در فوتبال ما که شب می‌خوابی و فردایش لیگ چهل روز تعطیل می‌شود! مگر می‌شود برای یک سال بعد برنامه داد؟ وقتی هنوز سازمان لیگ برنامه فصل بعد را نداده و معلوم نیست بازی‌ها کی شروع می‌شود، کی تمام و کی تعطیلات است و کی بازی تیم‌ملی و امید، چطور مربی علم غیب دارد که بگوید فلان روز و فلان جا اردو می‌زنیم؟! اصلاً الان بگو شش ماه دیگر از دهم تا بیستم فلان ماه اردو در اسپانیا، شاید آنجا جنگ شد! شاید مدیر تیم عوض شد و نفر بعدی از اسپانیا خوشش نیامد! اصلاً اگر بازی‌ها شروع شد و ۵ بازی اول را باختی که به اردوی اسپانیا نمی‌رسد!

*برنامه تمرینی و تاکتیکی هم نمی‌شود داد؟

چرا، من مربی روی کاغذ می‌نویسم تیم من قرار است ۳-۴-۳ بازی کند و تمرینات بدنسازی‌ام از این تا این، گلرها این تا این و تاکتیکی از این تاریخ تا آن و در طول تمرین هافبک‌ها چنین می‌کنند و مهاجمان چنان. کدام مدیر فوتبال ما سواد خواندن این برنامه را دارد؟ اصلاً نه مدیران ما، در اروپا هم وظیفه و تخصص و تحصیلات مدیر چیز دیگری است و اگر قرار باشد از این تاکتیک‌ها سر درآورد که مربی می‌شد! تازه مدیری که خودش فردا برکنار می‌شود و دیگری می‌آید، چقدر از این برنامه سود می‌برد و به نفع تیمش کار می‌کند؟

*می‌خواهی بگویی از اساس با این برنامه دادن مخالفی؟

از اساس این کار دروغ و الکی و غلط است! من فردا مربی شوم و مدیری از من برنامه بخواهد، می‌گویم خودم برنامه‌ام!‌ اگر قبولم داری کار می‌کنم وگرنه خداحافظ! مربی فقط لیست بازیکنان مورد نیازش را به مدیر می‌دهد که چه کسی را بخرند و چه کسی را نگه دارند، اگر بگویم قهرمان می‌کنم، دروغ گفته‌ام. بگویم تاکتیک تیمم این است شما سواد فهمیدنش را نداری و اگر اردوی درازمدت دادم که هیچی معلوم نیست!‌ پس همش الکی است!

*حرف ناگفته‌ای مانده؟

خیر، تشکر از شما و امیدوارم این بدعت‌های غلط فوتبال درست شود.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , مصاحبه و گفتگوی شنیدنی ۲ ساعته با وحید هاشمیان , ,
:: برچسب‌ها: مصاحبه و گفتگوی شنیدنی ۲ ساعته با وحید هاشمیان ,



بازدید : 702
نویسنده : امير محمدي



مايلي كهن به پرسپوليس برنامه نمیدهد
نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390
بازدید : 635
نویسنده : امير محمدي
محمد مايلي كهن يكي از گزينه‌هاي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس از ارائه برنامه به اين باشگاه انصراف داد.
 
به گزارش ايسنا، مدير اجرايي باشگاه پيروزي (پرسپوليس) گفت: از پنج گزينه در نظر گرفته شده باشگاه، علي دايي، حميد درخشان و حميد استيلي برنامه هاي خود را ارائه دادند.
 
محمد رسايي در خصوص نامه هاي ارسال شده از سوي باشگاه براي گزينه هاي سرمربيگري تيم فوتبال بزرگسالان پرسپوليس اظهار كرد: سه شنبه طي ارسال نامه هاي جداگانه اي به پنج گزينه مورد نظر باشگاه، از آنها خواستيم برنامه هاي خود را ارسال نمايند که تاکنون علي دايي، حميد درخشان و حميد استيلي برنامه هاي خود را ارسال کردند.
 
مدير اجرايي باشگاه افزود: منصور ابراهيم زاده يکي از گزينه هاي اين باشگاه است اما تاکنون پس از تماس هاي فراوان موفق به ارتباط با وي نشده ايم.
 
محمد رسايي در مورد مايلي کهن نيز گفت: محمد مايلي کهن، طي تماسي تلفني با حبيب کاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس، از هدايت تيم سرخپوشان پايتخت در فصل جديد انصراف داده است، اما اعلام كرده در صورت نياز، از هيچ کمکي دريغ نخواهد کرد. 

:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مايلي كهن به پرسپوليس برنامه نمیدهد ,



علي كريمي به پرسپوليس بازگشت
نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390
بازدید : 661
نویسنده : امير محمدي
به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي كريمي، كاپيتان سابق پرسپوليس پس از توافق با سرپرست اين باشگاه، به عنوان اولين خريد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات، قرارداد خود را به ثبت خواهد رساند. 
 
كريمي روز شنبه با حضور در باشگاه پرسپوليس و ديدار با كاشاني، قراردادش با اين باشگاه را به امضا مي رساند. 
 
كاشاني پس از شروع كار در باشگاه پرسپوليس، به عنوان اولين اقدام، علي كريمي را به اين تيم بازگرداند. 
 
كريمي اولين صيد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات است. 
سرخپوشان تهراني كه فصل گذشته را با دفاع از عنوان قهرماني در جام حذفي به پايان رساندند، آماده حضور پرقدرت در فصل آينده فوتبال مي‌شوند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , علي كريمي به پرسپوليس بازگشت , ,
:: برچسب‌ها: علي كريمي به پرسپوليس بازگشت ,



همه چیز از آخرین برنامه 90 و فردوسی پور
نوشته شده در پنج شنبه 26 خرداد 1390
بازدید : 842
نویسنده : امير محمدي

عادل فردوسی پور در آغاز آخرین برنامه 90 به نمایندگان مجلس کنایه زد و از انتقال تیم ها به شهرستان ها به شدت انتقاد کرد و گفت: ما هفته گذشته، این همه برنامه گذاشتیم که انتقال تیم ها بد است، حال آن که فردای آن روز، نفت را فرستادند اراک. البته خبر خوب این بود که انتقال مس سرچشمه منتفی شد. حالا اراکی ها تیم را گرفتند و می گویند پولش را هم باید بدهند و همچنین باید حتما جایگاهش در جدول هم مشخص شود تا تیم را بپذیرد.

و عادل لحظه ای بعد گفت: جالب است هفته پیش، این همه نماینده در برنامه ما حرف زدند، آقای کواکبیان، این همه انتقاد کرد از انتقال تیم ها و همان فردای برنامه مان، استیل آذین رفت سمنان. به هر حال اسفند ماه نزدیک است دیگر.

اسفند ماه مورد نظر عادل فردوسی پور به نظر می رسید، زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

فردوسی پور در مصاحبه با نزهتی، بازیکن ملوان و میهمان برنامه هم همین کنایه را به نوعی تکرار کرد!

جعفری، کارشناس داوری برنامه، تصمیمات داور در بازی رفت را تأیید کرد و اعتقاد داشت که داور بازی، یک پنالتی به سود پرسپولیس را نادیده گرفت.

در ضمن کارشناس داوری درباره بازی برگشت بر این باور بود که داور یک ضربه پنالتی به سود ملوان نگرفت. همچنین داور باید اولادی، بازیکن ملوان را در اوایل بازی بیرون می کرد.

سپس عادل فردوسی پور با دستور مستقیم مدیریت شبکه 3 سیما، توانست تصاویر پایان بازی پرسپولیس و ملوان را پخش کند.

فردوسی پور در گفت وگو با فرماندار انزلی گفت: پلیس می توانست با بینندگان مهربانتر برخورد کند.

سپس نوبت حبیب کاشانی رسید. وی درباره پرسش فردوسی پور در مورد حمایت وی در حمایت از لیدر در مقابل دایی گفت: من شاهد درگیری ایشان بودم، دایی اول درگیری را آغاز و لیدر نامبرده از خود دفاع کرد.

وی همچنین ادامه داد، هیأت مدیره در سال 87 اعلام کرده بود که باشگاه باید از ده لیدر حمایت کند.

كاشاني گفت: بحث چهره به چهره با علي دايي، نتيجه بهتري داشت. كاشاني از اينكه ميهمان اول است، راضي نيست و مي گويد: نه من عاري از اشتباه هستم و نه دايي.

 حبيب كاشاني ادامه داد: من 18 ماه پيش خودم رفتم دنبال علي دايي و از كرانچار گذشتم. زماني هم كه دايي استعفا كرد، من با اين استعفا مخالفت كردم.

وی همچنین در مورد سخنان دایی درباره موفقیت تیم اظهار داشت که مدیریت یک درصد در موفقیت تیم نقش داشت! نیم درصد به خاطر اخراج کرانچار با آن کارنامه و نیم درصد هم نپذیرفتن استعفای دایی بود.

کاشانی درباره شیث رضایی هم گفت: «این بازیکن با تیم قرارداد سه ساله داشت و باشگاه باید پولش را بپردازد. درباره این ماجرا که شیث 90 درصد بگیرد و دایی 70 درصد، باید توضیح بدهم. اینکه شیث 25 درصد جریمه شده و باقی درصدی که از قرارداد سیصد میلیونی اش گرفته با مجموع این 25 درصد، شده است رقم کنونی. دایی هم قراردادی پانصد میلیونی با ما داشته که 70 درصدش را گرفته و تازه پاداش قهرمانی هم دارند که به او پرداخت می شود».

کاشانی همچنین در پاسخ به این پرسش که قرارداد دایی بالای سقف قراردادها بوده، گفت: «مربیان که قراردادهایشان سقف نداشته است».

بحث بر سر انتقادات دایی از روزنامه پرسپولیس را هم کاشانی با این استراتژی که این روزنامه رسالت خبری اش را انجام داده، پشت سر گذاشت؛ البته درباره یکی از تیترهای این روزنامه که دلخوری همسر دایی را به همراه داشت، پذیرفت که روزنامه اشتباه کرده است.

کاشانی همچنین گفت: هنوز فکر می کند می تواند با دایی ادامه بدهد و او همراه با مایلی کهن، ابراهیم زاده، درخشان و استیلی در لیست ما هستند. اولویتش دایی است و 48 ساعت هم برای او منتظر می ماند. حرفی که فردوسی پور آن را نپذیرفت.

البته فردوسي پور هم انتقاداتي درباره اينکه چرا کاشاني براي دیدار هدايتي، با خود عکاس به همراه برده، مطرح کرد و پرسيد آيا اين کار، ريا نيست؟

سرانجام، سر و کله دایی پیدا شد. وی نخست از همه بازیکنان و همه دست اندرکاران و مدیریت! تشکر کرد و سپس از کاشانی به علت انتقال ندادن عماد رضا، هادی عقیلی و خلعتبری انتقاد کرد و تا می توانست کاشانی را زیر سوال برد و ادامه داد: با کعبی تماس گرفتند و گفتند که امسال به پرسپولیس بیاید و یکی از لیدرهای این باشگاه (ع. ا) به من فحش ناموس داد.

دایی درباره رویدادهای روز بازی فینال جام حذفی در انزلی گفت: در تصاویر مشخص است که چند نفر از نزدیکان این آقا برای دریافت مدال آمدند. کجای دنیا مدیر باشگاه برای دریافت مدال بالای سکو می رود؟ کجای دنیا فرزند و برادر مدیر باشگاه مدال می گیرد، در حالی که حسین بادامکی بدون مدال ماند!

دایی در ادامه اظهار داشت: کاشانی به من گفت، کاری می کند که شریفی از این فوتبال برود.

وی همچنین در بخشی از سخنانش در برنامه 90 گفت: «ایشان درباره رابطه من و شریفی در هیأت رئیسه گفت که او احکام را با من هماهنگ می کند. ماجرا این بود که در نشست کمیته فنی، رسایی داشت احکام را می خواند، اما یکی از دوستان من تماس گرفت و خبر دقیق را از روی یکی از سایت ها برایم خواند و من هم برایشان گفتم که فکر کردند دکتر شریفی به من تماس گرفتند.

من با دکتر شریفی دوست بودم که رابطه مان را به هم زدند. بعد هم این بحث ها را در جلسه هیات رئیسه فدراسیون مطرح کردند که کذب محض است. ایشان یک روز هم آمدند سر تمرین تیم و گفتند که کاری می کنند که دیگر دکتر شریفی در فوتبال نباشد. حاضرم قسم بخورم که این حرف را زده است.

سرمربی پرسپولیس افزود: کاشانی می گوید من یک ماه سکوت کردم. درست است ایشان سکوت کردند، ولی روزنامه پرسپولیس به مدیر مسئولی کاشانی، همه سخنان ناگفته وی را زد. کجای دنیا مدیر عامل یک باشگاه روزنامه دارد؟

دایی درباره علت نرفتن روی سکو برای دریافت کاپ عنوان کرد: من به دنبال سکو و کاپ نیستم. من تنها به احترام بچه های تیم به روی جایگاه رفتم و حق آنها بود که بالای جایگاه بروند.

سخنان پایانی دایی تکراری بود و همانهایی بود که در مصاحبه های پیشین گفته بود؛ ماجرای محرومیت نورمحمدی، عدم حمایت مدیریت و... .


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , همه چیز از آخرین برنامه 90 و فردوسی پور , ,
:: برچسب‌ها: همه چیز از آخرین برنامه 90 و فردوسی پور ,



بازدید : 639
نویسنده : امير محمدي
image آقايان ادعا مي‌كنند كارشان با پرسپوليس تمام شده اما رفتند با دوست‌شان صحبت كردند

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حبيب كاشاني براي پرسپوليس چه‏كاري كرده است؟

 علي دايي پس از برگزاري مراسم جشن قهرماني در نشست خبري حاضر شد و باز هم انتقادهاي تندي عليه حبيب كاشاني و ساير مديران باشگاه مطرح كرد.

وي در ابتداي سخنانش گفت: بازي سختي براي هر دو تيم بود. در نيمه اول ملوان بهتر بود اما در نيمه دوم بازي به تعادل كشيده شد و در نهايت اين ما بوديم كه قهرمان شديم و حق به حق‌دار رسيد. البته داوري باز هم به ما ضربه زد.

دايي ادامه داد: تكل دقيقه 5 مهرداد اولادي يك خطاي مسلم بود و بايد اين بازيكن اخراج مي‌شد اما داور حتي به او كارت زرد هم ندارد. بازيكن ما را قيچي كردند اما ظاهراً به خاطر شيرين‌كاري‌هاي بازي رفت در 5 دقيقه ابتدايي، بازي جزو مسابقه حساب نشد. اولادي بايد اخراج مي‌شد. اگر اين اتفاق مي‌افتاد نتيجه ديگري رقم مي‌خورد. خوشحالم كه به خواسته خود رسيديم و در آخر فصل قهرمان شديم. از هواداران واقعي پرسپوليس تشكر مي‌كنم، آنهايي كه در همه جاي ايران از ما حمايت كردند. بايد براي اين قهرماني از تك‌تك بازيكنان تشكر كنم.

دايي در مورد اينكه برخي از هواداران خواسته‌اند در پرسپوليس بمانيد گفت: من دست تك‌تك هواداران پرسپوليس را مي‌بوسم. امروز قراردادم با پرسپوليس تمام شد و حداقل وجدانم راحت است كه تمام وجودم را براي پرسپوليس گذاشتم. اين تيم به موفقيت رسيد و خيالم راحت است.

وي يادآور شد: برخلاف آنچه آقايان مي‌گفتند كه من قول قهرماني داده‌ام بايد بگويم هرگز چنين قولي نداده‌ام. گفته بودم من سعي مي‌كنم با پرسپوليس قهرمان شوم و خدا كمك كرد و قهرمان شديم اما حالا مي‌خواهم بدانم آقايان چه جور حرف‌هاي ديگري مي‌خواهند بگويند.

دايي تصريح كرد: بعد از آنكه راه نفوذ را براي برخي از آقايان بستيم و در سپاهان با اين تيم مساوي كرديم يكسري از آقايان را از اطراف تيم كنار زدم و تيم به آرامش رسيد. راه نفوذ عوامل آنها بسته شد. خدا را شكر مي‌كنم كه بعد از آن اتفاق تيم بهتر شد و همه بازيكنان با هم يكدل و يكرنگ شديم و نتيجه اين همدلي را امروز ديديم.

دايي تأكيد كرد: شما نگاه كنيد چرا تا به امروز هيچ‌كس به رختكن ما نمي‌آمد؟ چرا هيچ يك از مديران باشگاه پا به باشگاه نمي‌گذاشتند و به من و خوردبين تبريك نمي‌گفتند اما امروز كه قهرمان شديم با فك و فاميل‌شان آمده‌اند و در جشن ما شركت مي‌كنند. امروز كساني را ديدم كه در اين چند هفته اخير اصلاً نديده بودم. مطمئن باشيد من با اين عوامل اصلاً كار نمي‌كنم.

وي افزود:‌ همه عالم و آدم از ما حمايت كردند اما آنها از ما حمايتي نكردند. در روزنامه‌شان هرچه دوست‌ داشتند نوشتند و با كنايه با من سخن گفتند. يكي به نعل زدند و يكي به ميخ. امروز چطور به اينجا آمده‌اند؟ اين افراد در اصفهان و خوزستان و يا حتي در تهران در بازي با سپاهان كجا بودند؟

دايي گفت: براي چنين فوتبالي متأسفم. امروز آنها آمده‌اند كاپ را دست‌شان بگيرند؟ من بلد نيستم سياسي حرف بزنم و بايد كلاس بروم تا بتوانم از اين گونه حرف‌زدن استفاده كنم و دو پهلو حرف بزنم. خيلي چيزها را نمي‌توانم بگويم.

سرمربي پرسپوليس اظهار داشت:‌ مردم بايد بدانند چرا من در پرسپوليس تنها شدم و چرا نمي‌گذاشتم كسي سر تمرين بيايد و خبرنگاران را سر تمرين راه نمي‌دادم به خاطر اين‌كه عوامل آنها مي‌آمدند و جو را به هم مي‌زدند. ماه هيچ وقت پشت ابر نمي‌ماند. اگر من پرسپوليس را تنها مي‌گذاشتم آنها به خواسته‌‌هايشان مي‌رسيدند و چه بلايي سر پرسپوليس مي‌آوردند اما آدم بزرگ براي اين مواقع است. من ماندم تا به حق‌مان برسيم و خوشحالم كه امروز جام را گرفتيم و قهرمان شديم. من كف دستم را بو نكرده بودم كه چنين مسائلي قرار است اتفاق بيفتد.

وي گفت: آنها مي‌گويند مأموريت‌مان تمام شده است، پس چه كسي را براي ديدن كمپ به اسپانيا فرستادند. براي پرسپوليس مربي انتخاب كردند. من صحبت‌هايم را مي‌كنم تا همه بدانند ماجرا چيست.

دايي خاطرنشان كرد: اگر فردي را به جاي من مي‌آوردند كه افتخارات مربيگري‌اش از من بيشتر بود ناراحت نمي‌شدم. كاش يك رقيب بزرگ براي من مي‌تراشيدند. پرسپوليس بزرگ است و به آدم‌هاي بزرگ نياز دارد كساني كه بتوانند به اين تيم كمك كنند.

به گزارش فارس دايي در ادامه نشست خبري خود پس از ديدار با ملوان عنوان كرد: اكنون كه ما قهرمان شديم، حساب و كتاب آنها به هم خورد. خدا كند احساس من اشتباه باشد كه آنها مي‌خواستند به من ضربه بزنند اما دوستان من روي سكو بودند و همه چيز را مي‌ديدند. آنها ديدند كه چطور اين افراد ناراحت مي‌شدند و وقتي تيم ما 5 گل مي‌زد هيچ‌كدام آنها در ورزشگاه نمي‌ماندند و مي‌رفتند و خوشحالم كه ما قهرمان شديم.

وي در مورد برگزاري مراسم جشن قهرماني پرسپوليس اظهار داشت:‌ اين مراسم سمبل‌بازي است. فقط مي‌خواستند مراسم تمام شود و بروند. خجالت دارد كه چنين مراسمي را براي پرسپوليس برگزار مي‌كنند. ليگ ما با اين همه هزينه انجام مي‌شود و هر كدام از تيم‌ها بيش از 5 ميليارد تومان هزينه مي‌كنند اما مراسم در حد صفر و زير صفر هم نبود. اين جشن قهرماني را بايد چه كسي برگزار كند؟ اين مراسم خنده‌دار بود بايد مي‌پريديم و جام را مي‌گرفتيم و خدا را شكر كه بدن ما آماده بود و توانستيم اين كار را كنيم. پرسپوليس پرتماشاگرترين تيم ايران است، آيا بايد چنين مراسمي برايش برگزار كنند و چنين جايگاهي براي ما در نظر بگيرند؟

دايي با انتقاد از برنامه بازي‌ها گفت: در كجاي دنيا فينال به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود؟ در آلمان شالكه و دويسبورگ در برلين بازي كردند. رئال مادريد و بارسلونا يك بازي انجام دادند. در ايتاليا نيز فينال يك مسابقه است اما ظاهراً اينجا با همه جاي دنيا فرق دارد. مگر مي‌شود ما روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادي بازي كنيم و روز جمعه در انزلي.

وي ادامه داد: من چه كاري مي‌توانستم انجام دهم؟ فقط بايد ريكاوري مي‌كرديم و تمرينات سبك انجام دهيم تا بازيكنان بتوانند خوب بدوند. در چند هفته اخير فشار زيادي روي تيم بود و بازي‌ها را پشت سر برگزار كرديم.

دايي در مورد اينكه كاشاني گفته مأموريت تمام شد، خاطرنشان كرد: به من ارتباطي ندارد كه مأموريت ايشان تمام شده است. مأموريت وي كمك به ما بود اما فقط ايشان اسمش دنبال ما بود. قرارداد من امروز با باشگاه پرسپوليس تمام شد و بايد بگويم مأموريت ايشان نيز يك جوري تمام شد اينكه تيم با من قهرمان شد. اصلاً من در قهرماني نقشي نداشتم و فقط مديريت نقش داشته است.

وي تصريح كرد: من خيلي‌ وقت‌ها در پرسپوليس تنها كار كرده‌ام و بدبختي‌ها و سختي‌هاي زيادي كشيديم. سر تمرين من و بازيكنان فحش شنيديم. عوامل‌شان سر تمرين مي‌آمدند و دردسرساز مي‌شدند. بعد از ديدار با ذوب‌آهن ما تنها شديم. مردم بايد بدانند چرا كسي را سر تمرين راه نمي‌دادم. آنها مي‌آمدند و براي تيم دردسر درست مي‌كردند. تهيه امكانات وظيفه مديريت است و بايد اين كار را انجام دهد اما براي ما چه امكاناتي فراهم كردند.

دايي يادآور شد: قرار بود ورزشگاه درفشي‌فر يك ماهه تكميل شود اما اين اتفاق نيفتاد. قرار بود ما از سونا و استخر و امكانات ورزشي آنجا استفاده كنيم. كاشاني چه كاري براي پرسپوليس كرده است؟‌ امشب ما بايد با اتوبوس به تهران برگرديم. خب امروز كه بليت نيست مديريت بايد هواپيماي چارتر بگيرد وگرنه روزي كه بليت باشد كاري ندارد. ما هم مي‌توانيم بليت بگيريم. حتماً مديريت باشگاه تلاش كرده و نتوانسته بليت تهيه كند اما ما امروز قهرمان شديم و بايد با اتوبوس به تهران برگرديم آن هم در حالي كه بازيكنان 90 دقيقه دويدند و خسته هستند.

دايي در مورد جذب بازيكنان تيم گفت: آقايان در يارگيري من دخيل بودند. خيلي مسائل عوض شد مردم خيلي‌ چيزها را نمي‌دانند. قرار بود به من كمك كنند اما خيلي چيزها را عوض كردند.

دايي در پاسخ به خبرنگاري كه گفت بازيكنان پرسپوليس در اين فصل پاداش‌ها و حقوق‌هايشان را به موقع دريافت كرده‌اند و اردوهاي خارجي اين تيم برگزار كرده، گفت: ببخشيد؛ اگر ما در آنتاليا اردو زديم استقلال هم در آنجا اردو زده است. اردوي آنتاليا هم كار دوستان من بود و تيم پرسپوليس را دعوت كردند و من آن را پيگيري كردم. من كه همراه استقلال نيستم كه بخواهم مديريت باشگاه استقلال و پرسپوليس را با هم مقايسه كنم و بگويم مديريت ما بهتر بوده يا بدتر. مديريت بايد كار خودش را انجام دهد. مديريت چگونه كار كرده است كه ليدر در باشگاه مي‌آيد و عربده مي‌كشد يا من را كتك مي‌زند و با من درگير مي‌شود. مگر اين ليدرها 10 نفر بيشتر هستند. مديريت فقط پول دادن نيست، اين است كه به مربي كمك كند ضمن اينكه برويد اسناد مالي پرسپوليس را پيدا كنيد ببنيد به دايي چنددرصد از قراردادش را دادند و به بازيكني كه من اخراجش كردم چنددرصد مبلغ قراردادش را پرداختند. به چه چيزي مديريت مي‌گويند؟

وي اضافه كرد: چرا در ليگ قهرمانان آسيا چنين پاداش‌هايي براي بازيكنان تعيين نشد؟ در روزنامه‌‌شان من مصاحبه مي‌كنم و آن را تحريف مي‌كنند و مي‌گويند دايي گفته چون به ما پول ندادند اوت شديم. من كي چنين حرفي زدم؟ در روزنامه خودشان هرچه مي‌خواهند مي‌نويسند.

دايي گفت: مديريت يعني چه؟ بعد از بازي پرسپوليس و استيل‌آذين هيچ‌كدامشان در تلويزيون نيامدند و حرف نزدند. آيا مديريت آن است كه بيايند در برنامه ورزش و مردم بنشينند بگويند دايي با پرسپوليس 12 باخت آورده يا 16 باخت. من نمي‌دانستم اول فصل چه اتفاقاتي قرار است بيفتد. آنها مي‌گويند 80 درصد بازيكناني كه من مي‌خواستم را گرفته‌اند.
بايد بگويم من به دنبال هادي عقيلي يا سيدجلال حسيني بودم. من با محمدرضا خلعتبري تمام كرده بودم. كريم انصاري‌فرد و ميلاد زنيد‌پور را مي‌خواستم. من عماد رضا مي‌خواستم، چرا نتوانستند او را بياورند و اين بازيكن سر از شاهين بوشهر درآورد؟

دايي تأكيد كرد: عماد رضا پيش من آمد و گفت با من كاري كردند كه فرار كنم و به بوشهر بروم. چرا آنها كاري كردند كه عماد رضا به تيم رفيق‌شان برود؟ من دوست داشتم مسائلي كه پيش مي‌آيد از داخل خانواده بيرون نرود اما آنها اين مسائل را به بيرون از خانواده درز دادند.

وي افزود: من ديگر نمي‌توانستم سكوت كنم و در بازي با سپاهان بغضم تركيد و همه مسائل را گفتم. حق گرفتني است نه دادني و دايي هميشه به دنبال حق بوده و براي گرفتن آن دعوا كرده است. در جلسه فني بايد دو كارشناس مي‌آمدند و با من حرف فني مي‌زدند تا من را قانع كنند اما در اين جلسات چه حرف‌هايي مي‌زديم. آقايان اگر جلسه فني مي‌گذاريد بايد 4 آدم فني داخل آن جلسه باشند. نمي‌دانم آنها دنبال چه بودند. همه عالم و آدم مي‌دادند با بازيكن ما تماس گرفتند.

وي افزود: آقايان ادعا مي‌كنند كارشان با پرسپوليس تمام شده اما رفتند با دوست‌شان صحبت كردند. مگر اين آقا نمي‌گويد مأموريتم تمام شده پس چطور با بازيكنان براي فصل آينده بازي مي‌كند. آيا چون من مي‌خواهم اين حرف‌ها بزنم كناره‌گيري كرده است؟

دايي تصريح كرد: در پايان به همه آنهايي كه زحمت كشيدند خسته‌نباشيد مي‌گويم و از همه تشكر مي‌كنم و هر خوبي و بدي از من ديده‌اند حلال كنند ولي بايد ببنيم در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد. فقط اين را بدانيد كه بدبختي و سختي زيادي كشيدم تا پرسپوليس قهرمان شود


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: نشست خبري سرمربي پرسپوليس/-كامل / دايي: كاشاني براي پرسپوليس چه‎كاري كرده است؟ /آقايان ادعا مي‌كنند كارشان با پرسپوليس تمام شده اما رفتند با دوست‌شان صحبت كردند , قهرمان جام حذفي مشخص شد , امير محمدي , فقط داستان هاي آموزنده , فال روز , جديدترين اخبار , عکس بازيگران ايراني , رحيم مشايي , فتنه , صهوين ستيزي , عکس بازيگران , بهترين موزيک , موزيک جديد , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازي , دانلود برنامه موبايل , عکس جديد , کجايي بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گيلان نيوز , بفرماييد شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاري , برنامه اديوس , من و تو , 5800 nokia , نرم افزار موبایل , سیمبین ورژن 5 , فال جدید , گالری عکس های جدید , امیر گوگل , اخبار و حوادث موضوعات , اخبار روز ورزشی , داستان عاطفی , بانک لپ تاپ های جدید , ,



بازدید : 737
نویسنده : امير محمدي

علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از فتح جام حذفی در حال حاضر در سالن کنفرانس مطبوعاتی، مشغول مصاحبه با خبرنگارانی است که تندتند از افشاگری‌های او یادداشت برمی‌دارند. او که دقایقی بعد از قهرمانی پرسپولیس در کنار زمین علیه کاشانی جملاتی را به زبان آورد، بعد از حضور در رختکن حاضر نشد با سرپرست باشگاه پرسپولیس آشتی کند.

به گزارش گل، حبیب کاشانی پس از اهدای جام به رختکن پرسپولیس آمد و بعد از خسته نباشی به بازیکنان سراغ علی دایی را گرفت، اما دایی که از آمدن کاشانی باخبر شده بود، به دستشویی رفت و در آنجا ماند. کاشانی که غیبت دایی را متوجه شده بود، از بازیکنان سراغ دایی را گرفت و وحید هاشمیان و کریم باقری دو بار برای صدا زدن سرمربی پرسپولیس سمت او رفتند اما مرغ علی دایی یک پا داشت برای آشتی کنان مخفیگاه خود را ترک کند!

به این ترتیب بعد از 20 دقیقه معطلی کاشانی با دست خالی رختکن را ترک کرد و این در شرایطی بود که علی دایی بلافاصله به جمع خبرنگاران پیوست تا آخرین کنفرانس مطبوعاتی فصل خود را انجام بدهد. این کنفرانس ممکن است مهم‌ترین جملات فصل را در خود داشته باشد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دایی یک تنه مقابل آشتی‌کنان ایستاد/ حبس 20 دقیقه‌ای در دستشویی و بی‌توجهی به کاشانی , قهرمان جام حذفي مشخص شد , امير محمدي , فقط داستان هاي آموزنده , فال روز , جديدترين اخبار , عکس بازيگران ايراني , رحيم مشايي , فتنه , صهوين ستيزي , عکس بازيگران , بهترين موزيک , موزيک جديد , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازي , دانلود برنامه موبايل , عکس جديد , کجايي بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گيلان نيوز , بفرماييد شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاري , برنامه اديوس , من و تو , 5800 nokia , نرم افزار موبایل , سیمبین ورژن 5 , فال جدید , گالری عکس های جدید , امیر گوگل , اخبار و حوادث موضوعات , اخبار روز ورزشی , داستان عاطفی , بانک لپ تاپ های جدید , ,



بازدید : 1022
نویسنده : امير محمدي



قهرمان جام حذفی مشخص شد.
نوشته شده در جمعه 20 خرداد 1390
بازدید : 783
نویسنده : امير محمدي



بخشهاي خبري
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1398
بازدید : 1033
نویسنده : امير محمدي



بازدید : 544
نویسنده : امير محمدي

هواداران تیم ملوان در پایان دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در مسابقه رفت فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس به شدت نسبت به داوری اعتراض کردند.

هواداران تیم فوتبال ملوان که معتقد بودند با اشتباهات داوری نتیجه دیدار رفت در جام حذفی را واگذار کردند به شدت به داوری اعتراض کردند و با فحاشی به داوران و دو تیم استقلال و پرسپولیس خشم خود را از این شکست نشان می دادند.

هواداران تیم فوتبال ملوان به جواد خیابانی گزارشگر صدا و سیما هم رحم نکرده و با الفاظی رکیک او را خطاب قرار دادند در عین حال خیابانی با خضوع و فروتنی به سمت تماشاگران ملوان رفت  و به سمت آنها تعظیم کرد هواداران تیم فوتبال ملوان که برد تیم فوتبال پرسپولیس را به سیاست ربط می دادند با شعار عادل "حمایت حمایت" از عادل فردوسی پور می خواستند از تیمشان حمایت کند.

تماشاگران تیم فوتبال ملوان که معتقد بودند حقشان ضایع شده است با در دست دادن اسکناس شعار می دادند داور بیا پول بگیرد. این اتفاقات در حالی صورت می گرفت که نیروهای انتظامی و حراست ورزشگاه سعی در آرام کردن تماشاگران داشتند.
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: حاشیه پرسپولیس - ملوان/ اعتراض شدید هواداران ملوان به داوری؛ " داور بیا پول بگیر"! / فحاشی با الفاظ رکیک علیه خیابانی / تعظیم خاضعانه جواد , , , ,



فتح‌الله زاده:
نوشته شده در پنج شنبه 19 خرداد 1390
بازدید : 960
نویسنده : امير محمدي
فتح‌الله زاده:
با تيموريان، طالبي و انصاري‌فرد در حال مذاكره‌ هستيم
اگر محمدي و طالب‌لو نمانند، رحمتي هم ازگزينه‌هاست
آن زمان هم گفتند هوار ياغي و سركش است

سرويس: ورزشي - فوتبال
1390/03/18
06-08-2011
11:05:03
9003-10766: كد خبر

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرپرست باشگاه استقلال مي‌گويد كه مذاكراتش با بعضي از بازيكنان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته به نتيجه‌هايي مي‌رسد.

علي فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابتدا درباره جلسه‌اي كه با يورگن گده برگزار كرد، اظهار كرد: گده مي‌خواست تكليفش را براي فصل بعد بداند و به همين دليل با او جلسه داشتيم. در اين جلسه به او گفتم كه صبر كن تا اين هفته با كادر فني جلسه‌اي برگزار كنيم و برنامه‌ها و نظرات كادر فني براي سال آينده را بگيريم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به اين سوال كه چه زماني ليست بازيكنان به او ارائه خواهد شد، بيان كرد: شنبه مظلومي ليست بازيكنان را به من مي‌دهد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بازيكناني كه به عنوان گزينه‌هاي استقلال مطرح شده‌اند، عنوان كرد: بعضي از آن‌ها درست است و بعضي‌ها درست نيست. با تعدادي از آن‌ها در حال مذاكره هستيم.

وي درباره وضعيت گفت‌وگو با آندرانيك تيموريان، فرشيد طالبي و كريم انصاري فرد گفت: با اين بازيكنان در حال مذاكره هستيم و تا حدودي هم صحبت‌هايمان پيشرفت خوبي داشته است و احتمالا تا آخر هفته با بعضي از آن‌ها به نتيجه مي‌رسيم.

فتح‌الله زاده درباره مذاكره با محمد محمدي گفت: قرار شد كه امروز يا پنجشنبه با او صحبت كنيم. ابتدا بايد با دروازه‌بانان خودمان صحبت كنيم و وضعيت‌شان را بدانيم.

وي افزود: با مهدي رحمتي مذاكره‌اي نداشتيم و اگر دروازه‌بانان ما نخواهند بمانند، رحمتي هم يكي از گزينه‌هايمان است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد تمديد قرارداد بازيكناني كه قراردادشان به پايان رسيده است، اظهار كرد: بايد با مظلومي صحبت كنيم و ببينيم كه كدام‌يك از آن‌ها مازاد هستند تا به آن‌ها ابلاغ كنيم تا بتوانند تيم‌شان را انتخاب كنند، با آنهايي هم كه مي‌خواهيم، تمديد مي‌كنيم.

فتح‌الله زاده در ارزيابي‌ از عملكرد فصل گذشته استقلال به ايسنا گفت: با توجه به شرايطي كه وجود داشت، نايب قهرماني در ليگ برتر براي استقلال يك موفقيت است. تيم‌هايي كه در رده‌هاي اول تا سوم قرار مي‌گيرند، تيم‌هاي قدري هستند و جوهره ليگ هستند. مي‌توان كارنامه سه تيم اول جدول را مورد قبول دانست.

وي ادامه داد: نايب قهرماني براي استقلال يك موفقيت محسوب مي‌شود، مضاف بر اينكه در دو بازي رفت و برگشت هم توانسته‌ايم پرسپوليس را بعد از 20 سال شكست بدهيم كه اين خود يك جام محسوب مي‌شود. در كنار اين ساخت كمپ تيم استقلال نيز ارزش سه جام را دارد.

فتح الله زاده ادامه داد: در مجموع سال موفقي را پشت سر گذاشتيم. از اين هم مي‌توانستيم بهتر باشيم اما در بعضي اوقات به خاطر اشتباه‌هاي خودمان عقب افتاديم. به عنوان مثال در جام حذفي مي‌توانستيم ملوان را شكست بدهيم يا در ليگ قهرمانان آسيا نيز مي‌توانستيم به مرحله بعد صعود كنيم. ما در بعضي جاها نقص داشتيم و اين نقص براي همه ماست. از من تا تداركات تيم در آن سهيم هستند.

فتح‌الله زاده درباره جذب جاسم كرار و اينكه آيا بي‌انضباطي‌هاي او براي استقلال مشكل ايجاد نمي‌كند؟ عنوان كرد: روزي كه مي‌خواستم هوار ملا محمد را جذب كنم دوستان به من گفتند كه او ياغي و سركش است و مشكل دارد و باعث آزار تيم مي‌شود. مي‌گفتند چرا او كه سابقه‌دار است را جذب مي‌كنيد ولي وقتي در استقلال حضور پيدا كرد ديديد كه اين هوار با آن هوار چقدر فرق كرد. يكي از منضبط ‌ترين، بااخلاق‌ترين و تاثيرگذارترين بازيكنان‌مان بود. تيم استقلال شرايط خاص خودش را دارد و براي نظم اهميت و ارزش ويژه‌اي قائل است. مطمئن باشيد كه كرار يكي از بازيكنان بااخلاق ليگ خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره برنامه‌هاي اين تيم براي فصل آينده به ايسنا گفت: برنامه ما براي ليگ قهرمانان آسيا اين است كه بتوانيم در بين چهار تيم قرار بگيريم و براي سال سوم هدفمان اين است كه بتوانيم براي شركت در فينال بازي كنيم. در ليگ برتر و جام حذفي نيز هدف‌مان اين است كه حتما يك جام را دريافت كنيم و ترجيحا قهرماني ليگ را مي‌خواهيم.

او درباره قانون سقف قراردادها اظهار كرد: با قانون سقف قرارداد مخالفم، چون باعث بروز مشكلاتي براي تيم‌ها و بازيكنان مي‌شود. من معتقدم به جاي اينكه سقف قرارداد براي بازيكنان تعيين شود، براي باشگاه‌ها باشد تا اينكه هر تيمي پولش را مديريت كند و بدانيم كه چگونه خرج كنيم. در فوتبال حرفه‌اي و اروپا هم به همين شكل است. اميدوارم دوستان نسبت به اين حرف موضع نگيرند و آن را يك پيشنهاد تلقي كنند. در حال حاضر 90 درصد از باشگاه‌ها با اين حرفي كه من مي‌گويم موافق هستن

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فتح‌الله زاده: ,



بازدید : 718
نویسنده : امير محمدي

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین تاکید کرد فصل آینده در تیمی لیگ برتری که به احتمال زیاد پرسپولیس خواهد بود بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش اکبرپور مهاجم فصل گذشته تیم استیل آذین ظهر امروز چهارشنبه در محل باشگاه استقلال حضور یافت. حضور او در باشگاه استقلال شائبه بازگشتش به جمع آبی پوشان را به وجود آورد  اما این بازیکن تاکید کرد به استقلال باز نمی‌گردد و به احتمال فراوان فصل آینده در تیم فوتبال پرسپولیس بازی خواهد کرد.

مهاجم فصل گذشته تیم استیل آذین در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: ساعت 14 امروز به باشگاه استیل آذین می روم تا رضایتنامه‌ام را دریافت کنم. فصل آینده قطعاً‌ در تیمی به غیر از استیل آذین بازی خواهم کرد.

وی در ادامه از احتمال حضور خود در تیم پرسپولیس خبر داد و گفت: در صورتی که رضایت نامه‌ام را دریافت کنم با یکی از باشگاه‌های خواهانم قرارداد امضا می‌کنم. خوشبختانه از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس پیشنهاد دارم که اگر شرایط مهیا شود به این تیم خواهم رفت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال شایعه بازگشتش به این تیم را تکذیب کرد و گفت: باشگاه استقلال من را نمی خواهد و به دنبال بازیکنان دیگر است به همین خاطر ترجیح می دهم در تیمی به غیر از استقلال بازی کنم.

وی در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال گفت: امروز به باشگاه استقلال آمدم تا با یکی از دوستانم دیدار کنم و این دیدار هیچ ارتباطی با حضورم در جمع آبی پوشان ندارد.

اکبرپور در خاتمه دلایل سقوط تیم فوتبال استیل آذین به لیگ دسته اول را بدین صورت تشریح کرد: تیم ما در طول فصل دچار مشکلات مدیریتی شد و مجموعه‌ استیل آذین نتوانست از پتانسیل خود نهایت استفاده را ببرد متاسفانه در طول فصل با مشکلات زیادی دست به گریبان بودیم که در نهایت باعث سقوط تیم به لیگ دسته اول شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: فصل آینده در پرسپولیس بازی می‌کنم/ استقلالی‌ها من را نمی‌خواهند ,



بازدید : 730
نویسنده : امير محمدي

انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراح

اعلام نام برخی بازیکنان استقلال که از آنها به عنوان بازیکن مازاد نام برده شده، باعث ناراحتی آبی پوشان از مسئولان باشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با نزدیک شدن به آغاز فصل رسمی نقل و انتقالات یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر، باشگاه استقلال این روزها شاهد رفت و آمد بازیکنان و مدیر برنامه های زیادی است که هر کدام دقایقی با علی فتح الله زاده سرپرست این باشگاه دیدار و گفتگو می کنند.

در این میان چهره برخی بازیکنانی که وارد باشگاه می شوند برافروخته و عصبانی است. دلیل آن هم اعلام نام آنها به عنوان بازیکن مازاد است که البته بیشتر در رسانه ها عنوان شده است. در بین این اسامی نام امیرحسین صادقی، وحید طالب لو، محمد محمدی، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی ، بیژن کوشکی، محسن یوسفی و ... به چشم می خورد که البته با توجه به محدودیت باشگاه ها برای جذب بازیکنان جدید، بعید به نظر می رسد که کادر فنی همه این بازیکنان را از دست بدهد.

با این حال امیرحسین صادقی امروز چهارشنبه به باشگاه استقلال رفت و با فتح الله زاده دیدار کرد اما قرار شد تکلیف او در نشست روز شنبه پیش رو مشخص شود. ضمن اینکه وحید طالب لو نیز قرار است امروز به دیدار سرپرست باشگاه استقلال برود و تکلیفش را برای فصل آینده مشخص کند.

اما امروز چهارشنبه پرویز مظلومی سرمربی آبی پوشان بازهم به باشگاه رفت و به همراه منصور پورحیدری امور تیم فوتبال این باشگاه را بررسی کردند. جاسم کرار بازیکن عراقی و جدید تیم فوتبال استقلال نیز به باشگاه رفت. مدیر برنامه های علی حمودی بازیکن فولاد نیز که در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد با فتح الله زاده دیدار کرد. هوار ملامحمد نیز در باشگاه استقلال حاضر شد.

خبر دیگر از باشگاه استقلال اینکه باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال ابراز تمایل کرده و این احتمال وجود دارد که این بایکن بلندقامت بزودی قراردادش را با تیم پرطرفدار تبریزی به امضا برساند.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۱۰  ,  ۱۳۹۰/۰۳/۱۸

تی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور


:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: انتشار فهرست بازیکنان مازاد و ناراحتی آبی‌پوشان/ یک استقلالی در راه تراکتور ,



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد